sobota, 9 listopada 2013

Sofa z szafki








Witajcie !

W końcu skończyłam kącik w pokoju córki.
 
 
Przy biurku stoi szafka. Postanowiłam zrobić z niej sofkę.
 
Miejsce, w którym Milenka, albo koleżanki mogłyby sobie usiąść i bawić się albo porozmawiać po prostu.
 
 


Milena tym miejscem jest zachwycona. Chciała nawet tutaj spać, hi hi hi.
Długą poduchę siedzisko zrobiłam z gąbki tapicerskiej o grubości 3cm. Przecięłam ją pod wymiar szafki. Pozostałą druga część wykorzystałam jako oparcie.

 


Oczywiście można uszyć pokrowiec na gąbkę , ale ja wybrałam prostsze rozwiązanie. Kupiłam dwa prześcieradła z gumką. Jedno naciągnęłam i dokładnie pod spodem zszyłam. Potem założyłam drugie prześcieradło, które już się nie przesuwa i będzie zdejmowane do prania.
Na szafkę położyłam maty antypoślizgowe aby siedzisko się nie przesuwało.
Uszyłam poduchy, pokrowce na wałki, i gotowe.
 


Kupiłam dwie poduchy w home-you.com, w sklepie internetowym. Jest teraz trochę wyprzedaży, a i nowa kolekcja świąteczna również się pojawiła.



Materiał w grochy szary i różową krateczkę kupiłam w houseofcotton.pl.
 




















Ja również tutaj zasiadam, szczególnie kiedy pomagam Milence w odrabianiu lekcji.

Miło i przytulnie się zrobiło.

Duża buźka i miłego długiego weekendu.
pa pa

Ali

50 komentarzy:

  1. Przecudnie.... Szarość i róż... To są dopiero kolory.... Rewelacyjnie wygląda ta szafka... Sofa to trafiony pomysł a i wykonanie niezłe.... I ten pomysł z matami antypoślizgowymi, nonono...
    Córcia musi być teraz dumna z pokoju... No i ma czym się pochwalić przed koleżankami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość prezentuje się bardzo gustownie, a pomysł z okraszeniem tej szafeczki jest REWELACYJNY!
    Miłego weekendu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!!!pięknie wygląda:)Rewelacyjny fotel:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł kapitalny, uroczy kącik dla młodego Babińca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie to wyszło,,jestem naprawdę pod wrażeniem !!!Cudna kolorystyka!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. No genialnie. Jestem oczarowana polaczeniem kokorow. A za to krzeslo dalabym sie ...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie coś takiego chciałam uczynić w pokoju u Tima, ale ten niestety ostudził moje zapały... hihi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy pokoik, a wykorzystanie szafki rtv jest świetne> Nie dziwię się, że Twoja córcia chce tam siedzieć, sama bym chciała!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, pokoik przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne połączenie kolorystyczne... A podejrzewam, że dziewczynki są zachwycone leżanko - siedzianką! A i mamie sie chyba przyjemnie siedzi z córka przy lekcjach... Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  11. No masz kobieto pomysły...rewelacyjne!! Bardzo mi się podoba,oj bardzo i sama nie pogardziłabym takim przy oknie dla siebie,by móc sobie z kawą siedzieć i patrzeć jak śnieg sobie sypie :D W tle gra muzyczka i pachnie świeżym ciastem... Oj rozmarzyłam się...
    Wcale się nie dziwię Milence,że spać tam chciała...bo kto by nie chciał :))))
    Buźka,idę sprzątać,bo dziś tylko jeżdżę a w chałupie armagedon ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie !
    Bardzo fajny pomysł :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczności!!! Szkoda, ze u mnie same chłopaki. Kropki i falbanki niestety u nas nie zagoszczą. Zawsze mogę sobie wpaść do Ciebie, Ali, i popatrzeć, co nie????
    Buziaki, s.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny pomysł, nie tylko praktyczny ale i cudownie zoorganizowany i dekoracyjny.
    Wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sofka :) Zawsze marzylam zeby miec gdzies taka w kaciku :) Dziewczynki pewno w siodmym niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale wygospodarowałaś przytulny kącik dla dziewczyn. Fajnie mieć taką mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestawienie kolorystyczne szary + róż wygląda fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kącik, właśnie kupiłam szare płytki i myślę o bladoróżowym suficie w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super pomysł z tą szafką. Bardzo pomysłowo to zrobiłaś. Szary z różem pięknie się komponuje i to fajne zapięcie poduszki :)
    Pokoik Twojej córci jest prześliczny...jestem zachwycona :) pozdrawiam i również życzę miłego weekendu Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest pięknie!!!! Te kolorki wspaniale współgrają ze sobą...szczęściara ta Twoja córcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna, jesteś genialna , a w kąciku bawełniane kule świetlne szaro różowe...

    OdpowiedzUsuń
  22. Świtnie wszystko wymyśliłaś i dopasowałaś. Poduchy super się prezentują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestawienie szarego z różem zawsze wychodzi doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne miejsce. sama bym z chęcią tam przycupnęła na chwilkę :)
    Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie to wymyśliłaś!! i po co nam dekoratorzy wnętrz..? :))) super, super!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe miejsce! Pięknie to wymyśliłaś i urządziłaś!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama chętnie bym w nim przysiadła....Poduchowy świat zawsze góra....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie! Idealnie dla dziewczynki. Ja mam synka i własnie urzadziłam mu pokoik.
    Zapraszam do mnie
    http://sweetcountrycottage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę ładny ten kącik Milenki :-). pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  30. Brawo Kochana :):) Wyszlo na prawde Suuper :):) Piekny kacik stworzylas dla corci no i podusie Sliczne :):) Suuper :) Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały pomysł, wygląda cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pokój jak u księżniczki , cudeńko , pomysł rewelacyjny , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny kącik:) świetny pomysł z tą szafką:) cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po prostu super. I pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Siedzisko wyszło kapitalnie!! Uwielbiam połączenie różu i szarości.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. wyszło świetnie! podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. miejsce ewidentnie sprzyja na kobiece rozmowy :-))

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥