piątek, 10 sierpnia 2018

Co nowego... w sypialni...

... jesteście ciekawi ?....

zapraszam Was do pomieszczenia, do którego gości nie zaprasza się za często, uznawanego za intymne, osobiste.... ale musiałam, musiałam pokazać Wam kilka nowości.... chociaż tak naprawdę niewiele się tutaj zmieniło, bo i łózko to samo stoi, może tylko pokrycie zagłówka nowe dostało, ale za to ściana, ... niby ta sama a jednak inna, z nowymi dodatkami wygląda zupełnie inaczej...
Tak jak w innych wnętrzach naszego domu , tak i tutaj wprowadziłam kilka dodatków ocieplających te nasze biało-czarne wnętrza... kilka elementów przywodzących styl boho... I chociaż lubiłam bardzo tę wcześniejszą wersję , którą możecie zobaczyć
 tutaj... to zdecydowanie te dekoracje bardziej w tej chwili do mnie przemawiają.




Na ścianie zawisło kilka podkładek kuchennych, również wyciągnięte z czeluści piwnicznych, skazane na zapomnienie, bezużyteczne , stare kosze, które czasy świetności miały już za sobą, a jednak, poszukałam , przeprosiłam, i do domu zaprosiłam, ....  odrobina czarnej farby, bo kolor był niezbyt pasujący, sprawiły , że koszyki dostały nowe życie i dumnie dekorują ścianę.







Nowa konsola, powstała, po to tylko aby odłożyć książki albo postawić kilka dekoracji. Powstała z metalowych nóg, które kupiłam na olx i deski z marketu budowlanego, którą pokryłam woskiem i farbą sprawiając wrażenie starej dechy.



Jeszcze kilka dodatków przywołujących styl boho takich jak : plakaty, drabinka, koce, poduszki koszyki i gotowe..










Produkty ze zdjęć:
plakaty tutaj i tutaj https://www.bluebird-design.com/- cały weekend promocja 33% 
drabinka : diy
kubek:tutaj
poduszki ze zwierzętami: tutaj
pościel: ikea
wazony: pepco i jysk
wiszący koszyk biało czarny :westwing.pl, jeszcze dostępny w komplecie z większymi, w kampanii Kapsztat oczami Odette a z tym linkiem powyżej rabat 30 zł. na wszystkie kampanie.

131 komentarzy:

  1. Przepięknie ta ściana wygląda! Jestem w niej zakochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na podobną drabinkę właśnie poluję ale jeszcze nie znalazłam takiej "mojej" :) Jest pięknie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę zrobiłam sama ale na westwing.pl teraz są w którejś kampanii drabinki w korzystnych ceanch a z linkiem jeszcze taniej o 30zł. link pod koniec posta, zapraszam

      Usuń
  3. Ale to fajnie wygląda. Naprawdę przytulnie i tak "swojsko" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna aranżacja, wygląda na prawdę bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sypialnia, styl boho mi również się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny koc :) Super przytulna aranżacja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wnętrz, zachęca do nie wychodzenia z łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sypialnia to moje ulubione miejsce w całym domu, Twoja wygląda obłędnie. Świetnie dobierasz dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny klimat ma ta sypialnia. dodałaś jej uroku. Super

      Usuń
  9. Znakomite dodatki do sypialni, cała sypialnia wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wiele elementów widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dodatki, chyba sobie niektóre sprawię do mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta sypialnia! Nie wiem czy udawałoby mi się z niej wychodzić :)
    Podoba mi się zwłaszcza ten stolik, co stoi w rogu. Skąd jest?
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wygląda ta ściana. Sypialnia z charakterem, bardzo mi się podoba. Jest stylowo, bardzo przytulnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda baaaardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your room <3 really awesome

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale zaaranżowane wnętrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo inspirujący wpis. Sypialnia bardzo ciekawie urządzona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sypialnia bardzo przytulna. Wszystkie elementy wystroju świetnie ze sobą współgrają. Przyznam, że swoją sypialnię również urządziłam w podobnym stylu i kolorystyce. Ostatnio nawet kupiłam pościel pasującą do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne dodatki, bardzo przytulnie i w ładnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no cudownie sobie urządziłaś !

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wszystko w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aranżacja bardzo mi się podoba. Swoją sypialnię urządziłam w bardzo podobnym stylu i kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna... przytulna.... klimatyczna sypialnia moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wystrój =] I robisz świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie elementy idealnie ze sobą współgrają. Super aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega fajnie urządzona sypialnia :) i bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super nowocześnie wygląda :) bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo klimatyczne wnętrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyjemnie, aczkolwiek dla mnie za dużo jak na jedno pomieszczenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! W moim stylu, jednak ja jestem troszkę bardziej oszczędny w dodatkach, ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. u kogoś strasznie mi się podoba jak tak jest tyle rzeczy, ale ja sobie nie wyobrażam osobiście momentów, w których sprzątam, bo już dawno wszystko bym wywaliła z wkurzenia :d

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ piękne wnętrze, dosłownie wygląda jak z jakiegoś deignerskiego katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne i przytulne wnętrze. Tylko pozazdrościć takiego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam się, że zainspirowałam się tym wpisem przy urządzaniu mojej nowej sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wygląda ta sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne aranżacje. Moim zdaniem dużą "robotę" robi podłoga. Zestawienie naturalnego koloru drewna z jasnymi kolorami prezentuje się super. Poza tym dodatki są świetne - narzuta, pufa z grubej wełny jest rewelacyjna. Musze rozważyć zmianę aranżacji u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wyszła Ci ta sypialnia - klimatyczna, ale zarazem nowoczesna.

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystko tworzy świetny wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo piękne wnętrze, widać że jest przytulne i osobiście w sypialni ważną rolę odgrywają również drzwi ponieważ powinny jak najlepiej wygłuszać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna sypialnia widać że dużo pracy zostało włożone w wykończenie sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  42. Aranżacja prezentuje się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  43. Sypialnia wygląda bardzo pięknie i przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna sypialnia widać że wszystko zostało przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł na urządzenie swojej sypialni. Ja bym już tu nic nie zmieniała;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Najważniejszą rzeczą w sypialni jest wygodne łóżko w którym zawsze będziemy czuć się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przytulna i oryginalna sypialnia.

    OdpowiedzUsuń
  48. Podoba mi się bardzo lampa wisząca i zasłona :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oryginalnie urządzona sypialnia. Wszystko fajne ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe dodatki znalazły się w Twojej sypialni, dzięki czemu cała aranżacja ma swój wyjątkowy charakter. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja własnie w sypialni zabrałam się za wymianę materacy. O ile u mnie nie było problemu z wyborem to już przy materacu dla dziecka miałam problem. Bardzo duży wybór znalazłam tutaj https://senpo.pl/materace/materace-dzieciece/ a nie wiem na czym się skupić

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow ale tego dużo, pięknie po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo podoba mi się ta ściana! Koc o grubym splocie wygląda na właściwym miejscu, w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi również bardzo się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie w sypialni koniecznie musi zagościć kołdra letnia, ponieważ niestety jeszcze nie miałam okazji się w nią zaopatrzyć, a te upalne noce są strasznie ciężkie do przejścia, dlatego myślę, że będzie lepiej. Złożyłam już sobie zamówienie na stronie https://senpo.pl/koldry/koldry-letnie/ i teraz czekam na moją kołdrę.

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepięknie urządzona sypialnia. Bardzo przytulnie i miło dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  57. Moim zdaniem w tego typu aranżacjach nie może zabraknąć puszystego dywanu :) .

    OdpowiedzUsuń
  58. Też bardzo mi się podoba. Sypialnia urządzona ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna aranżacja wnętrza ;) Cały blog daje wiele inspiracji do życia, pozytywnych emocji.

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie, choc jak dla mnie za dużo tego wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękna sypialnia. Jestem na etapie szukania mieszkania pod wynajem i szukam inspiracji wystroju wnętrz. Mieszkania jeszcze nie mam, ale oglądanie inspiracji sprawia mi dużo przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne wnętrze, wszystkie dodatki bardzo dobrze się w nim prezentują. Sypialnia nie wydaje się zbyt duża, ale dzięki temu, że utrzymana jest w jasnej kolorystyce, nabiera przestrzeni. Podoba mi się ta lampa sufitowa, ale myślę też, że ciekawie wyglądałyby tu taśmy led.

    OdpowiedzUsuń
  63. Przytulna i bardzo elegancka sypialnia! Super wystrój, jestem zachwycona wyglądem tego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przyznam, że sypialnia jest bardzo fajnie zaaranżowana, a styl wnętrza trafia w moje gusta. W mojej na środku stoi dość podobne, duże i wygodne łóżko. Aby poprawić sobie komfort snu, zdecydowałam się w nim wymienić materac na prozdrowotny, który znalazłam ostatnio w sklepie na https://senpo.pl/producer/hilding/. Przyznam, że zmiana materaca wyszła mi na dobre :). Codziennie jestem bardziej wypoczęta i pełna energii. Materac zapewnia intensywną regenerację ciała podczas snu.

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie też małe zmiany w sypialni. Wymieniamy firany i zasłonki

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękna sypialnia, czerń, biel i szarość to moje ulubione kolory. Stonowane barwy nie zawsze oznaczają monotonność, w tym przypadku sypialnia jest bardzo przytulna i ciepła. Takie połączenia lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ostatnio robiłem odświeżenie sypialni i spróbowałem nowości dla mnie, czyli tynków dekoracyjnych. Wygląda to świetnie, nie potrzebuję dodatkowych dekoracji, bo sama ściana nią jest.

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowna aranżacja! Uwielbiam połączenie szarości, czerni, brązu i bieli. A te poduchy, włóczkowa pufa i koc - genialne! Ekstra komponują się z tymi białymi toaletkami i minimalistycznym biureczkiem

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękna lampa na stoliku nocnym. Podzielisz się informacją o sklepie lub marce tej lampy?

    OdpowiedzUsuń
  70. Wspaniała aranżacja. Wszystko idealnie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  71. Sypialnia wygląda pięknie. Widziałam też inne teksty, artykuły wnętrzarskie i ogólnie bardzo mi się podoba wystrój całego mieszkania. Jest spójne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo przytulna i stylowa sypialnia, super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cóż za stylowa sypialnia! Wydawać by się mogło, że bardzo dużo dzieje się w tej aranżacji, niemniej jednak, wszystko idealnie się ze sobą komponuje. Różne odcienie szarości i brązu, przełamane bielą i czernią pasują do każdego stylu. A oryginalne dodatki, nadają temu wnętrzu naprawdę niepowtarzalnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  74. Do takiej przytulnej sypialni na pewno przyda się grzejnik, który skutecznie ociepli pomieszczenie, szczególnie zimą. Ja korzystam z grzejników nogen i świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  75. Najbardziej podobają mi się chyba te ozdoby na ścianie. Nie wszyscy pamiętają, że są one świetnym miejscem na dekoracje w pokoju. Warto również zwrócić uwagę na pościel. Jest ona również widoczna. Tutaj - click możecie znaleźć naprawdę całkiem spory jej wybór. Fajnie jakby pasowała do ogólnego motywu przewodniego w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  76. Jeśli dekoracja na ścianie znudzi się za jakiś czas wystarczy ją zmienić na inną. Ja mam instalację wycinaną laserem z Białegostoku i wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Czasem mały dodatek wystarczy aby odmienić wystrój wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  78. Warto dobrze się zastanowić nad tym, co może być najlepszym wyborem dla Waszego mieszkania. Jeśli macie dzieci, to na pewno powinniście sprawdzić takie łóżka domki jak https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-dla-dzieci-w-stylu-skandynawskim-barierki. Czuję, że może być to dla Was świetną opcją, sami sprawdźcie!

    OdpowiedzUsuń
  79. Niedawno byłam na zakupach w kilku sklepach wnętrzarskich do sypialni, która zyskała dzięki temu całkiem nowy wygląd

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawy pomysł na aranżację sypialni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Przytulnie i oryginalnie. Sypialnia, w której miło spędzać czas

    OdpowiedzUsuń
  82. Sypialnia prezentuje się wspaniale. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  83. Wszystko świetnie zaaranżowane. Przytulnie i stylowo

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo oryginalna aranżacja!. W podobnych odcieniach mam urządzone swoje mieszkanie, w którym bardzo efektownie wyglądają fototapety do sypialni. Sposób ich montażu był prosty i niezwykle szybki. W kilka chwil odmieniłam  ścianę fantazyjnymi wzorami.

    OdpowiedzUsuń
  85. Podoba mi się ta ilość dodatków w sypialni. Dzięki nim wnętrze ma duszę. Zainspirowałaś mnie by przyczepić różne rzeczy nad łóżkiem. Myślę nad zdjęciami z wakacji. Czeka mnie wymiana łóżka i zastanawiam się nad takim jak Twoje, niskim, ale nie przysadzistym. Podobne modele znalazłam tutaj https://www.szynaka.pl/ i to z dodatkowymi szufladami na pościel

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo inspirujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Aranżacja wygląda naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna, stylowa, ciepła sypialnia!

    OdpowiedzUsuń
  89. My w sypialni montowaliśmy fototapetę od https://fototapety24.info/fototapeta-13-sypialnia.html i jesteśmy bardzo zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Super akcesoria i różne gadżety, które ze sobą idealnie współgrają. Chciałabym mieć taką wyobraźnię i urządzić swoją sypialnię tak pięknie. Podobno świetnym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy biura projektowego https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia .

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo przytulna sypialnia. Pomysł na taką dekorację ściany bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  92. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam tak ładnie zaaranżowane wnętrza. A u mnie to nawet teraz zbliża się remont, także tym bardziej szukam pomysłów dla siebie. Zamierzam jeszcze zgłosić się o firmy https://www.abrys.net , która zajmuje się aranżacją wnętrz / projektowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękna sypialnia! U mnie na suficie i ścianach motyw nieba i gwiazd, również wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajnie wygląda ta sypialnia, podoba mi się jej wystrój. Ale wygląd to nie wszystko, moim zdaniem ważny jest materac na jakim się śpi. Ja śpię na materacu kokosowym, jest to materac średnio miękki h2. Wysypiam się na nim jak dziecko, bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  96. Wszystko pięknie i wspaniale.... Aż sama chciałabym wypocząć teraz, zanurzając się w moim łóżko. Ale wiecie, że to jak wygląda sypialnia to jedno, ale również ważne jest to, aby na . materace piankowe sklep wybrać jak najlepszy. Wybór materaca ma wpływ na sen, nasze ciało, samopoczucie, komfort. Sporo na ten temat można naczytać.

    OdpowiedzUsuń
  97. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  98. Fantastyczny wystrój wnętrza, pokój wygląda niesamowicie przytulnie, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  99. Zaczynam dzień od relaksującej sypialni, która sprawia, że każde poranne przebudzenie to czysta przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  100. Sypialnia to bez wątpienia jedno z ważniejszych pomieszczeń, gdzie możemy wypocząć po dniu pełnym wyzwań i pracy! Naszym sposobem na dodanie nieco przytulności do wnętrza jest montaż wykładziny z pomocą kleju do wykładzin pcv! Bezproblemowe nakładanie, szybkie schnięcie i solidne utrzymanie wykładziny. Dobra jakość w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękne wnętrze inspiruję mnie do zmiany mojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥