piątek, 4 października 2013

Białe biurko

 
 
 
 
 
 Uf, udało się.
 Nareszcie wczoraj moja córcia zasiadła po raz pierwszy przy swoim nowym biurku w odświeżonym pokoju.
Jestem spóźniona miesiąc ale też i nie z mojej winy. Trochę za długo czekałam na mebelek, który zakupiłam na allegro. Po interwencjach udało się, pamiętacie , że biurko wyglądało trochę inaczej.
Szlifowanie, malowanie i tak oto się prezentuje.








Okleiłam kupione w pepco pudełeczko tak aby pasowało do wystroju pokoju.






Jeszcze muszę przynieść z piwnicy podnóżek, który pomalowałam na biało., bo jak widać nóżki fruwają i się zaplatają tu i tam, hi hi hi.


 
 
Białe ściany wniosły do pokoju spokój i harmonię.
 Mam jeszcze kilka pomysłów na ten pokój. Sukcesywnie, w miarę postępów mojej pracy będę pokazywała efekty.
Zamysł jest taki , że pokój ma być biało, różowo , szary i pierwsze oznaki tych kolorów są widoczne.
 
Fotel z Ikei , zakupiłam na allegro, bo do Ikei mam kawałek. Jest to model tzw. młodzieżowy Jules, jest  mniejszy od innych foteli na kółkach, tak więc zdecydowanie przeznaczony dla mojej kruszynki.
 
Aha , dla tych którzy nie widzieli jak biurko wyglądało przed metamorfozą zamieszczam zdjęcie .

 
I przez przypadek kilka dni temu wpadło mi  w sieci takie zdjęcie. Biurko bardzo podobne do naszego. Przepraszam autora ale nie pamiętam gdzie znalazłam to zdjęcie. Jeśli autor zobaczyłby to zdjęcie, chętnie naprawię błąd i napiszę źródło.
 
Podoba mi się kolorystyka tego pokoju i to stare krzesło.


Jestem przeszczęśliwa, że udało mi się doprowadzić do końca ten projekt. Nareszcie moja ukochana córeczka ma swoje własne miejsce do odrabiania lekcji.
 
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko i życzę udanego weekendu.
 
Ali

73 komentarze:

  1. No przepięknie jest!!!! Delikatnie i dziewczęco!!!! A biureczko - boskie!!!! Nas teraz czeka robienie dwóch ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na efekt i jestem pod wrażeniem...
    Taka mama to czysty skarb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, płonie rumieniec na moim licu , pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne biurko , bardzo podoba mi się pokoik Twojej Córeczki , fajnie wszystko zorganizowałaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne biurko i wspaniałe miejsce pracy dla małej uczennicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne biurko, cudowny pokój. Nie mogę oczu oderwać.
    Moja córcia reż chce tym razem mieć kolorystykę taką jak Twoja- biel, szarość i róż.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajne połącznie kolorów, delikatne , stonowane, polecam

      Usuń
  6. efekt niesamowity, wszystko ładnie dobrane, jak zwykle dobra robota!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I jest CUDNIE!!!!!!!!! Piękne połaczenie kolorów...ech podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że nie tylko mnie się podoba, hi hi hi , buźka

      Usuń
  8. Jakie ładne!!! pięknie połączone z barwami dla dziewczynki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość z różem świetnie się komponuje i do tego biel, ach :)

      Usuń
  9. pięknie , wspaniały kącik małej uczennicy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo! juz brazowe bylo sliczne ale bile to klasa sama w sobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie wyszlo, a polaczenie bialego, rozu i szarosci to strzal w dziesiatke:)
    Zreszta i tak najwazniejsza jest satysfakcja corci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zachwycona jest, i sprząta, układa na biureczku :)

      Usuń
  12. Kochana efekt przeszedł moje wyobrażenie! Biurko wygląda obłędnie z tymi uchwytami i nie ukrywam,że widziałabym je i u mojej córki w pokoju,tylko gabaryty ma za duże a my mamy maleńki pokoik :) Zaciekawiły mnie te wiszące serduszka,widziałam takie w pepco i bardzo mi się podobały ale nie miałam na nie pomysłu a Twój jest świetny! Jeśli napotkam takie to nie obraź się ale zgapię ;D
    Twoja córka to faktycznie maleńka kruszynka więc teraz wiem co miałaś na myśli tak pisząc hihi :)))
    Ściskam i miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak serduszka z pepco, miałam na nie inny pomysł, ale tutaj wpasowały się idealnie, zgapiaj , kochana ile wlezie, a wieczorem spędzam przy komputerku, tv i gotując leczo na jutro, pozdrawiam

      Usuń
  13. Wygląda niesamowicie !!! Dziewczęco, sympatycznie i bardzo błogo ... córcia jest zapewne przeszczęśliwa :) Cudowna z Ciebie mama :) A kolorystyka biel-szarość-róż :) Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech, te wszystkie różowiutkie kolorki.......
    Szkoda, że nie mam dziewczynki.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba jeszcze raz spróbować, hi hi hi Buźka

      Usuń
  15. To biurko jest po prostu przepiekne !!!!!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny!!!Odrabianie lekcji przy takim biureczku będzie pewnie teraz ogromną przyjemnością;)))
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  17. Już chyba Ali pisałam, ze zazdroszczę właścicielce biureczka; dzisiaj potwierdzam Zazdroszczę (tak pozytywnie) niech duża rośnie i spędza przy tym mebelku same cudowne chwile, :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny pokój i biureczko. Wygląda niemal identycznie jak na fotce z inspiracją, która Ci się podoba :-)
    W bieli jest mu bardzo do twarzy!
    Pozdrowionka**

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne to biurko !!! Fajnie, ze nie balas sie takiej powaznej przeróbki :) wyszlo swietnie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) Piękny kącik dla młodej damy... i te kolorki:) Pięknie wszystko zaaranżowałaś, pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! W takim miejscu nauka to czysta przyjemność :-) Zdolna kobieta z Ciebie :-))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny , dziękuję, najważniejsze, że córci też się podoba :)

      Usuń
  22. Piękne biureczko i te kolory :) jedno z moich ulubionych zestawień :)
    Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. brawo, wiedzialam , ze bedzie fajnie- ale nie ze az tak... mala Lala ma biureczko inne niz wszystkie- mama wlozyla w nie prace ale i kawalek serducha!!! Bardzo, bardzo mi sie podoba i pokoik i inspiracja na ostatnim foto-masz racje piekne klory, :O)))))))
    pozdrawiam a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za cieplutkie słowa, przesyłam buziaki

      Usuń
  24. No prosze, widze ze wreszcie sie udalo! Warto bylo tak dlugo czekac :) piekne, dostojne... Sama klasa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest wspaniałe, sama bym chciała takie do mojego kąciku;)) ach powzdycham jeszcze troszke;)) jestem zachwycona;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo oryginalne biureczko. pięknie urządziłaś kącik do nauki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Biureczko urocze .....Cała aranżacja taka cieplutka....Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne inspiracją! Podobało mi się, rozejrzeć się :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyszło doskonale nie tylko biurko ale całość plus dodatki,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. WSPANIALE WYSZŁO ;O

    OdpowiedzUsuń
  31. Biurko i otoczenie piekne,podziwiam Twoją konsekwencję i dbałość o detale:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne biureczko!!Dobrze ze przemalowałaś na biało ,teraz jest urocze!

    OdpowiedzUsuń
  33. Córcia musi być szczęśliwa, piękny ma pokój biurko cudo gdybym była w jej wieku marzyłabym o takim biurku i pokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kobieta twórcza z fantazją od razu widziała wielki potencjał biurko Wyszło genialnie. Przy takim biurku to zadania domowe powinno odrabiać się z wielką przyjemnością ... czy się mylę ? :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyszło! Sama bym takie biurko chciała. :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiedziałam, że będzie to coś pięknego i nie pomyliłam się, już jak pokazałaś uchwyty to były cudne, a teraz jako całość idealne :) Warto było poczekać miesiąc dłużej na takie cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ cudny efekt końcowy-po prostu bajecznie:-) Jednak nie ma to jak biel. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczna przemiana. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne to biureczko! kącik dziecięcy przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Biurko jest przecudne! Małej na pewno będzie się miło przy nim spędzało czas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie Ci wyszło to biurko i cały kącik. Wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ja bym miała taki pokój w dziecinstwie, moje życie na pewno było by bardziej kolorowe! Gratuluję gustu, jest bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam pytanie czy teraz po czasie nie ma odpryskow? Zabezpieczalas lakierem? Efekt świetny! !

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam pytanie czy teraz po czasie nie ma odpryskow? Zabezpieczalas lakierem? Efekt świetny! !

    OdpowiedzUsuń
  45. Biurko prezentuje się doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak farba malowala Pani biurko? Mat, polmat....??? I jakiej firmy? Piekny efekt!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję zawsze akrylową farbą matową albo satynową, zależy od firmy, biuro chyba było malowane śnieżką satynową, pozdrawiam

      Usuń
  47. Piękne biurko, a czy po pomalowaniu go białą farbą zabezpieczyła Pani powierzchnię np.jakimś lakierem? Bo jednak tego typu meble są narażone na częste ścieranie/przybrudzenia.
    Chcę również przemalować swoje, więc szukam sprawdzonych porad.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥