wtorek, 18 grudnia 2018

Kuchenne rewolucje ze świątecznym klimatem i marką Globalo




Kochane babeczki i panowie jeśli takowi tutaj do mnie zaglądają ... dzisiaj będzie post dla wszystkich, post prosto z kuchni, a jak z kuchni to będzie gotowanie w miłych okolicznościach. bo przecież święta za pasem, a to wszystko okraszone klimatem lampek i cudownym zapachem ....






Od jakiegoś czasu jestem posiadaczką nowego okapu ... który może nie jest sprzętem w domu niezbędnym ale poprawiającym komfort życia bardzo, bo chyba plusów używania okapu jako takiego nie muszę wymieniać, tak zalety tego konkretnego okapu już tak ... przetestowałam .... i się niemalże zakochałam.... o starym okapie szybko zapomniałam...używałam go od czasu do czasu , najczęściej smażąc ryby lub gotując bigos... dlaczego ?... miał słabą żarówkę... pracował głośno i miał niewystarczającą moc.
Teraz to się zmieniło. Kiedy zaczynam gotować , włączam światełko led, energooszczędne, a zaraz potem włączam AUTO , czyli automatyczne uruchamianie okapu, które dzięki czujnikowi pary samo się włącza a następnie wyłącza. Tym jestem najbardziej zachwycona.
W tym naszym codziennym zabieganiu, robieniu pięciu rzeczy na raz, bo przecież pranie trzeba zrobić, odkurzyć w pokoju dziecka, obiad ugotować a i kawy trzeba się napić, do gazety zajrzeć, i pracę domową sprawdzić, kochani moi, .... pamiętać jeszcze o wyłączeniu okapu ?... ??? ... no przecież chodziłby dwie godziny.... jak nie więcej.... a jakie straty energii .... a mój okap pracuje kiedy musi, wyłączy się kiedy obiadek będzie gotowy. Zapachy nieprzyjemne pochłonie, oczyści z cząstek brudu i tłuszczu, co istotne jest szczególnie kiedy mamy otwarte szafki i półki w kuchni.






Mnóstwo jest różnych tego typu sprzętów na naszym rynku, ja jednak swoje szczęście znalazłam w firmie GLOBALO . Okapy tej marki goszczą w naszych domach od 2001r. Co istotne , jest to polski producent okapów kuchennych produkowanych wyłącznie w Polsce. Znajdziecie tutaj różne typy urządzeń, okapy przyścienne, okapy wyspowe, teleskopowe, blatowe, sufitowe, do zabudowy. Globalo to nowoczesna technologia, ciche i wydajne okapy, ekologiczne i oszczędne, i co ważne sztab kompetentnych ludzi którzy odpowiedzą na Wasze każde pytanie związane z zamontowaniem sprzętu i jego działaniem. Wiem, korzystałam :)






OKAP KUCHENNY NOMINA 60,4 SENSOR



Kilka technicznych szczegółów, bardzo ważnych, istotnych w pracy okapu:
  • Dwa tryby: pochłaniacza oraz wyciągu. W trybie pochłaniania okap zatrzymuje zanieczyszczenia i oddaje czyste powietrze, natomiast w trybie wyciągania – odprowadza je na zewnątrz mieszkania.
  • Okap kuchenny Nomina 60.4 pracuje z dwoma filtrami: aluminiowym – przeciwtłuszczowym oraz węglowym (który zamawia się oddzielnie do okapu funkcjonującego jako pochłaniacz). Pozwala to na efektywne neutralizowanie nieprzyjemnych zapachów, pochłanianie pary wodnej oraz wyłapywanie tłustych cząsteczek.
  • Czujnik zabrudzenia filtra aluminiowego poinformuje nas, by oczyścić element z tłustych zanieczyszczeń.
  • Okap sterowany jest elektronicznie – klawiszami typu Soft-Touch. Wyposażono go także w praktyczny wyświetlacz LCD.
  • Urządzenie może działać w 3 stopniach prędkości, posiada też funkcję boost, niezbędną w razie potrzeby bardzo intensywnego pochłaniania pary
  • Dużym plusem jest także minutnik oraz timer, czyli wyłącznik czasowy działający w zakresie od 1 do 90 min.
  • Korzystając z czujnika pary, można mieć natomiast pewność, że okap włączy się automatycznie, gdy sensor wykryje parę, po czym wyłączy się, gdy już jej nie będzie.
  • Oświetlenie led ułatwia pracę w kuchni i jest energooszczędne
Okap również fajnie wpasował się w styl kuchni, jest solidnie wykonany z dobrych gatunkowo materiałów. 








Podsumowując :
Okap kuchenny to nieodzowny sprzęt w każdej nowoczesnej kuchni. Skutecznie filtruje powietrze, usuwa niepożądane zapachy i uwalnia otoczenie od cząsteczek brudu i tłuszczu, dzięki czemu zapewnia komfortową pracę przy płycie grzewczej, dba o zdrowie domowników i chroni meble przed zniszczeniem. Wydajny i cichy okap o optymalnie dobranych parametrach znacząco podnosi estetykę, funkcjonalność i elegancję serca domu.

Macie już ochotę na nowy sprzęt, na nowy okap ?  Z kodem rabatowym colorful._dreams może być on tańszy o 5% , oferta ważna do 31. stycznia 2019r. , na każdy wybrany model okapu w sklepie https://www.globalo.pl/shop/ - link do sklepu

*
Wpis powstał we współpracy z marką Globalo

105 komentarzy:

  1. chętnie zamieniłabym swój okap, aktualnie mam zbyt głośny i ogólnie niezbyt udany model :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do Globalo... odpowiedzą na każde pytanie , pozdrawiam

      Usuń
  2. Obok funkcjonalności o której piszesz, to wizualnie też piękny ten okap:-)
    Pozdrawiam ciepło i życzę Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój poprzedni był w części szklany i tym samym mniej widoczny ...ale z tym się oswoiłam i mam dodatkową półkę a o zaletach innych napisałam, pozdrawiam i dziękuję że do mnie zaglądasz :)

      Usuń
  3. Bardzo stylowo. Widać, że masz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny świąteczny wystrój :). W takiej kuchni pierogi pewnie same się lepiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. kuchnia wygląda naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny okap jak i cała kuchnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle elegancko i przyjemnie. Aż chciałoby się, by święta wróciły. Jaki system ogrzewania został zaimplementowany w tej kuchni?

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie i klimatycznie, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda, robisz bardzo przyjemne dla oka zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mialam problem ze światłem, mało go teraz :)

      Usuń
  10. Piękny wystrój, znakomicie dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dodatki, a efekt końcowy jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, super to wygląda! Czekam teraz na wielkanocną metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentuje. Ja swój już tak wyeksploatowałam, że czas pomyśleć o zmianie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaglądam tutaj od czasu do czasu :) bo bardzo masz klimatyczne wnętrza i piękne zdjęcia. A mnie najbardziej zainteresował obrazek z choinkami, który jest oparty o ścianę tuż za kuchenką, rozumiem, że to jest taka trochę osłona białych płytek przy gotowaniu? Ja również mam białe płytki i jasne fugi i przy większym gotowaniu daję dużą deskę do krojenia :). Z jakiego materiału jest ten obrazek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest sklejka o grbości 1 cm pomalowana farbą tablicową a z drugiej strony we wzór.Tutaj masz link do posta o tym właśnie http://kolorowemarzeniaali.blogspot.com/2015/05/kratka-kwiatki.html

      Usuń
  15. Ale przyjemnie nie wychodziłabym z tamtąd

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny design, a jeśli do tego funkcjonalność bardzo ok, to faktycznie świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie by to nie przeszło

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym taką kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tu u Ciebie klimatycznie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same przepiękne inspiracje. Będę częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna aranżacja. Przytulnie i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. W takiej kuchni to bym pogotowała :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie urządzona kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, przytulne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne dodatki, robią efekt...

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki okap wpasowałby się również i w moją kuchnię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aranżacja bardzo mnie zainteresowała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię takie ozdoby i zawsze zależnie od nastroju zmieniam coś w swoim mieszkaniu. Zawsze utrzymuje ten letni klimat lub ciepłego lasu. Uwielbiam ten nastrój i staram się go utrzymać cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wnętrze bardzo piękne i dekoracje są znakomite chodź nie raz po zdjęciu takich dekoracji bardzo dużo pozostawiają po sobie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Święta to piękny czas, dlatego warto ustroić naszą przestrzeń, w której mieszkamy i cieszyć się magią świąt.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super aranżacja. Dzięki takim dekoracjom odrazu poczujemy magię świąt.

    OdpowiedzUsuń
  32. Małe dodatki zawsze wprowadzają do domu atmosferę przytulności i miłego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super inspiracje! Czuć świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super fotki http://kolorowemarzeniaali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe pomysły. Wykorzystam u siebie na następne święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Nowy okap na pewno by mi się przydał, i nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie i klimatycznie :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna kuchnia, dodatki jeszcze lepsze. Dzięki za wiele ciekawych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  39. Kuchnia prezentuje się przepięknie. Warto było tutaj zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniale prezentują się te dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysł na dekorację kuchni! uwielbiam święta i całą tę atmosferę. Ja mam specjalne, świąteczne magnesy na lodówkę i lampeczki na szafki. Oczywiście świąteczne kubki też muszą być, zimą z innych nie piję.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo piękne dekoracje. Klimatyczne i przytulne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Całe mieszkanie świcie, błyszczy i życzy wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudownie, tak jasno, świątecznie z klimatem. Dziękuję za porcję inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna kuchnia i bardzo ładne świąteczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawa i bardzo stylowa aranżacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglada super. ostatnio bardzo polubilam takie swiateczne klimaty. udalo mi sie nawet kupic piekne ozdoby na https://yourhomestory.com.pl/salon/oswietlenie/ozdoby-led/gwiazdki-led. Prezentuja sie calkiem podobnie do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aranżacja wygląda cudownie. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  49. Sama planuję metamorfozę kuchni, bo dawno nie było remontu, ale najpierw chcę kupić folię budowlaną od dobrego producenta.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kto by pomyślał, że świąteczne lampki tak świetnie sprawdzą się jako dekoracja do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow, efekt jest niesamowity! Nie dziwię się, dlaczego tyle osób chce dążyć do takich aranżacji. Przyznaję, że na mnie też robią one ogromne wrażenie. Aktualnie myślę o zakupie kompletu https://homegarden.com.pl/zestaw-wypoczynkowy-vigo-brown-taupe do ogrodu, a potem muszę w końcu zabrać się za kuchnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dekoracja wygląda naprawdę super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Super pomysły na efektowne dekoracje. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  54. Kuchnia wygląda rewelacyjnie! Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  55. Dekoracje naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjna kuchnia, widać że dużo pracy i czasu Cię to kosztowało ale efekt "wow"

    OdpowiedzUsuń
  57. Dekoracje w kuchni wyglądają cudownie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna kuchnia! Jaki okap macie? Ja jestem w trakcie urządzania naszej kuchni i rozglądam się właśnie za okapem. Dzisiaj przejrzałam kilka ofert i jak na razie najbardziej podobają mi się okapy z https://ciarkodesign.com/ Ciarko Design ma nowoczesne, wydajne i ciche okapy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękna, świąteczna kuchnia :) Bardzo powoli zbliża się magiczny grudzień i kolejna święta! Bardzo dziękuję za śliczną inspirację

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie wyobrażam sobie kuchni bez dobrego okapu. Nie lubię, jak w całym domu unosi się zapach smażonej cebuli lub ryb.
    https://somax.eu/

    OdpowiedzUsuń
  61. Okap to nieodłączny element każdej kuchni. Wbrew pozorom nie jest to „buczący sprzęt, który niewiele robi”, a faktycznie niezbędne urządzenie. O ile oczywiście kupisz porządny i dobrze zrobiony produkt.

    OdpowiedzUsuń
  62. Co za wspaniała klimatyczna kuchnia! Ja również posiadam taki okap i zdecydowałam się na nową lodówkę w takim samym kolorze. Nawet nie wiedziałam, że na rynku jest teraz tak szeroki wybór tego sprzętu. Oprócz zwyczajnych lodówek spotkałam się z takimi w świetnym, ponadprzeciętnym stylu. Oczywiście już zawisły na niej ozdoby świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow! Dawno nie widziałam tak świetnie przystrojonej kuchni! Ilość ozdób jest nie do zliczenia. Kuchnia to ważne miejsce w całym domu, o które warto dbać. Istnieją sprzęty, które ułatwią utrzymanie czystości i mowa tu o okapie kuchennym. Absorbuje tłuszcz, dzięki czemu nie gromadzi się on na szafkach i urządzeniach.

    OdpowiedzUsuń
  64. Dzięki Tobie jeszcze bardziej podobają mi się białe kuchnie i jestem przekonana, że kuchnia podobna do tej z posta, to to czego chcę :D Co do mebli pójdę na łatwiznę, ponieważ większość z nich jest zabudowana i użyję tu płyt meblowych, pewnie tych https://kronosfera.pl/p/dla-meblarstwa-plyty-meblowe,46 ponieważ są niedrogie, a solidne. Co do reszty kuchni pewnie pójdę za Twoją radą

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeju, zawsze jak odwiedzam Twojego bloga to mam ochotę coś u siebie pozmieniać. Niesamowita dawka inspiracji! Podoba mi się Twój styl, mogłabym go 1 do 1 przenieść do siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowna kuchnia, uwielbiam czytać posty tego typu, ponieważ są dla mnie ogromną inspiracją. Szkoda, że wcześniej nie znalazłam Twojego bloga, ponieważ remontowałam mieszkanie. Ostatecznie zdecydowałam się na kuchnię Cascada i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ciekawa aranżacja [url]https://budujemydom.info/poczuj-luksus-w-swoim-pomieszczeniu-dzieki-plytom-favorit/ [/url] tutaj też ciekawa aranżacja z płytą meblową Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja ogólnie dużo czasu spędzam w kuchni, gotowanie itd, ale dobrze, że kupiłam ostatnio dobry płyn do myjki karcher także pomaga mi w myciu szyb

    OdpowiedzUsuń
  69. Wygląda zachęcająco, można prosić o wrzucenie zdjęcia panoramicznego z widokiem na całokształt? :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie tak dawno właśnie kupiliśmy bardzo ładne szafki do naszej kuchni https://www.edinos.pl/kuchenna-szafka-scienna-dab-miodowy-limo-31x Okazały się one bardzo solidne i co wazne ich cena nie była też jakaś wygórowana

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥