niedziela, 29 listopada 2015

Kalendarz adwentowy, jeden ?, dwa ? a może trzy ?











Zaszalałam, mówię Wam zaszalałam, bo jak można nazwać to, że mamy trzy kalendarze adwentowe ? 




Najpierw powstał nasz w sypialni, tak spontanicznie.
Kupiłam w sklepie ogrodniczym podpórkę do kwiatów / z myślą, że będzie bazą kalendarza dla Michałka/ . 
 Postawiłam ją w sypialni, stała, stała i co ?, tak mi się spodobała , że już została. Świąteczna dekoracja z kilkoma światełkami, kilkoma niespodziankami dla M i dla mnie też coś się znajdzie.



Macham do Was ! :)


Stempelkami wymalowałam świąteczną poduszkę.




Wykorzystałam rożki z ubiegłorocznego kalendarza dzieci.



Nie było wyjścia. 
 Popędziłam po drugą drabinkę i tak powstał drugi kalendarz adwentowy do pokoju synka. 












 Kalendarz z szufladkami dla Milenki kupiłam w tchibo.pl. Cyferki są w komplecie.
Córcia udekorowała szufladki a ja postarałam się je zapełnić.









Zawartość kalendarzy dzieci jest podobna, chociaż kilka niespodzianek jest typowo męskich  albo damskich. Jest kilka łakoci, kilka fajnych drobnych zabaweczek, przyborów plastycznych, jak zawsze są dni, kiedy wspólnie spędzimy na graniu w gry, zabawę albo wspólnym czytaniu książek. 





Taki jest plan na grudniowe odliczanie. Czas radości, oczekiwania i miłości.

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta !!!!!!! Kochani, miłej niedzieli adwentowej.

Ściskam !


Krasnale, mikołaje: jysk.pl
Szufladkowy kalendarz adwentowy: tchibo.pl
Łoś z materiału, saneczki, lampki gwiazdki: Kik
Krasnal Maileg Pixy: sklep.fufurufu.pl
Książka Rodzina: Rossmann
Kocyk w gwiazdki: Pepco


















53 komentarze:

  1. Piękne są wszystkie:) Ja nie mam pomysłu w tym roku na swój kalendarz i jeszcze nie jest gotowy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem spóźniona z adwentowymi stroikami. :)

      Usuń
  2. Cudne te twoje drabinkowe kompozycje-bardzo mi się podobają!!!!!
    A ściana tablicowa-mega! Za każdym razem się zachwycam no i daje tyle możliwości dekoracyjnych i artystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i jeszcze malunki będą zimowe na tablicach, buziak

      Usuń
  3. ależ zaszalałaś!!! śliczne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co tam! Przecież takie sympatyczne odliczanie do Swiąt jest mega przyjemne :)))
    Piekne one!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaki już nie mogą się doczekać otwierania niespodzianek !

      Usuń
  5. O kurka faktycznie Cię poniosło hihi Najbardziej zaciekawił mnie Wasz sypialniany kalendarz i to co on skrywa ;P Coś czuję, że będzie się działo hahaha ale jedno muszę przyznać, że jak zawsze powalasz :))) Wszystkie piękne i nawet zauważyłam taki sam napis xmas jak mam ja :)
    Uciekam obiad robić, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis z Kika , nie miałam na niego pomysłu a tutaj się przydał. Hi hi hi, oj Ty , TY !!!!! I jak obiadek, na pewno był pyszny ! , buziol

      Usuń
  6. Haha jednak są jeszcze tacy maniacy świątecznych dekoracji, a myślałam, że tylko ja zwariowałam i postawiłam już choinkę :P Na ten kalendarz z tchibo i ja się przymierzałam, ale ostatecznie kupiłam inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha , oj są maniacy, są !!!, pozdrawiam

      Usuń
  7. Wspaniały swiąteczny nastrój! Pięknie udekorowany domek ;) pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły. I bardzo podoba mi się to, że dla siebie też zrobiliście kalendarz. Ja w tym roku po raz pierwszy zrobiłam dla siebie taką dekorację i zarazem wyzwanie adwentowe do pełnego przeżywania tego okresu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kochana, to sie ne zle naparcowalas :) Tyle pieknych kalendarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no piękne wszystkie. Mnie najbardziej /tak jak Beti Hause/ zaintrygował ten sypialniany :) I tak jak napisałaś te niespodzianki dla M..? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, szalenstwo to mało powiedziane!!! Są BOSKIE! Każdy piękny i wyjatkowy!!! PODZIWIAM Cię!!!
    uściski i pięknego grudniowego czasu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się jak dziecko, a Michaś juz dzisiaj popędził po karteczkę , a ja matka nie wiem o co chodzi a dziecko chciało otwierać kalendarz adwentowy, udało się przekonać , że od jutra to robimy, pozdrawiam

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że dostanę od kogoś na mikołajki kalendarz adwentowy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie nie doczekałabym się , bo to ja techniczna od takich rzeczy jestem , pozdrawiam

      Usuń
  13. Alu, kalendarze są piękne ;) No i miałyśmy ten sam pomysł ;) Drabinki górą!!! A ta podusia ze stempelkami - rewelacja! Jak zawsze ciekawie, inspirująco i nietuzinkowo. Ściskam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kalendarz z Tchibo i Ja wypatrzyłam, miałam parę razy w rękach. Podobał mi się szalenie, jednak nie kupiłam, bo chłopcy zażyczyli sobie gotowców czyli kalendarzy z Lego - jeden ze Star Wars, drugi z Minions.
    Drabinki bardzo pomysłowe. No właśnie... Co Ty temu swojemu facetowi za niespodzianki zafundowałaś? Hmmmm? ;))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawskie jesteście Babeczki, to Wam powiem , SKARPETKI !, bo biedak w cerowanych cały rok chodzi, ha ha ha ha !!! i wreszcie palce nie będą mu wychodziły/ przynajmniej jakiś czas, / hi hi hi. buziaki ślę !

      Usuń
  15. Rzeczywiście...Jesteś szalona ;)
    Każdy z nich ma swój urok...:)
    Super, że dla dużych chłopców i dziewczyn też się coś znajdzie...;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łooo masz mega ładne zdjęcia szczególnie to "Stempelkami wymalowałam świąteczną poduszkę." , super pomysły , świątecznie na maxa , ogólnie to dzięki bo przypomniałaś mi że nie mam odpalonych lampek adwentowych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas od zeszłego roku są dwa (nie licząc tych bombonierkowych, które Mała dostaje ;-) ) - jeden z ulubionymi słodkościami, drugi z zadaniami na każdy dzień... Uwielbiamy to!

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany jaka Ty zdolna jesteś!!! Fantastyczne kalendarze a kadry boskie, na początku myslałam, że to inpiracje z jakiś zagranicznych katalogów:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha no to naprawdę zaszalałaś, widać robienie kalendarzy wciąga;)))) Ale za to jakże pięknie jest u Was:) Każdy mi się ogromnie podoba, cudnie jak zwykle. Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! ale się napracowałaś! podziwiam podziwiam i jeszcze raz podziwiam! :) dokonałaś niemożliwego! :))) śliczne! każdy jeden..
    pięknego wieczoru Ali

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale poszalałaś :-)
    Patent z drabinką na kwiaty super. Skradnę pewnie. U nas kalendarz w blaszce do pieczenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście poszalałaś, ale co tam - raz się żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest cudowne!!! Przecież te podpórki mają nawet kształt choinki.Wszystko tak perfekcyjnie dobrane.Mistrzostwo świata.Nawet nie masz pojęcia jak bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę zaszalałaś:))). Fajny pomysł z tymi podpórkami, nie wpadłabym na to. Masz głowę:))). Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie się prezentują te kalendarze, miłego odliczania
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam,
    I ... zazdroszczę. Piękne kalendarze :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne dekoracje. Ależ się musiałaś napracować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow to zaszalałaś z tymi kalendarzami! Wszystkie cuuuudowne:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow to zaszalałaś z tymi kalendarzami! Wszystkie cuuuudowne:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Drabinkowa choinka jest świetna, ale jako pierwszy wykonam kalendarz pudełkowy, też inny, bo z pudełek po zapałkach :) Twój jest bardzo ekskluzywny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe pomysły na kalendarze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaszalała Pani z tymi kalendarzami :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥