sobota, 16 listopada 2013

Misz-masz jesienno-zimowy i wygrane candy

 
 
 
Jeszcze jesień nie odeszła a już pojawiają się zimowe dekoracje.
 Zdecydowanie wolę te zimowe dlatego tak szybko pojawiają się u mnie w domu.




Pierwsze oznaki świątecznych dekoracji.
W tym roku stawiam na srebro ze szczyptą szarości, bieli i złota.



 

Oryginalne janczary, dzwoneczki , kojarzą mi się z zimowym kuligiem. Pojawią się w świątecznej dekoracji.



Ja również skusiłam się na Biedronkowe poduchy i kocyk.
Cena powala, 8 zł. za poszewkę, nie można przejść obojętnie.



To już zeszłoroczne wzory z Pepco.



Jesień wkroczyła do mnie za sprawą wygranego candy u Doroty na blogu voncologne.blogspot.com.
Sówka jest przeurocza. Pełni rolę osłonki ale może być również lampionikiem.





Stoi w kuchni i wkomponowała się swoimi bursztynowymi oczętami w kolorystykę kącika.



Dostałam również od Doroty śnieżną gwiazdkę. Jest piękna !!!!!





Była jeszcze czekoladka , z orzechami ale już dawno mamy ją w brzuszkach , hi hi hi.
Dorotko dziękuję Ci serdecznie za zabawę. Cukieraski są przepyszne !!!!


I na koniec temat bombkowy.
 
Wczoraj kupiłam gazetkę Moje mieszkanie. Nie macie jeszcze ? , to wydanie pełne jest naszych koleżanek blogowych. Jak miło się ogląda te wszystkie twarze i ich otoczenie. Zajrzyjcie.
W tym wydaniu była również Kasia, którą dażę niezwykłym blogowym uczuciem. Pokazała nam cudowne bombki przez nią wykonane. Kasiu pamiętam, robiłaś już takie pisanki wielkanocne. Prześliczne. 
W gazecie dokładny instruktarz, jak wykonać bombkę. Nie mogłam siedzieć obojętnie. Zabrałam się do pracy i stworzyłam dwie bombki, które pojadą do znajomych jako prezent imieninowy.






Będą kolejne. Fajna zabawa, ale czasochłonna. Pierwszą robiłam godzinę.
A wydaje się to takie łatwe, hi hi hi.



Tłem zdjęciowym bombek jest powstająca dekoracja świąteczna.

 
 
Jeśli nie macie gazety a macie ochotę zrobić sobie taką bombkę polecam blog  kreatywnezycie.blogspot.com.
 Jest tam co prawda kursik ozdabiania jajek ale patent zdobienia jest taki sam.
 
 
Rozsyłam buziaki i fajnego sobotniego wieczorku i jeszcze fajniejszej niedzieli.
 
 
Ali
 
 
 

50 komentarzy:

  1. Biedronkowe poduchy królują:) są na prawdę fajne i też mi się spodobały szare ale w sumie nie kupiłam...bo szukam krawcowej na uszycie takich z grubego lnu...U mnie też powoli akcesoria zimowe... Życzę także miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Len jest fajny. Ale te poduchy za grosze , nie zaszkodzą hi hi hi :)

      Usuń
  2. Gratuluję sówki! Biedronkowe zakupy są super:))))Bardzo w moim guście,,kto wie,czy też nie polecę kupic ,hihi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiesz się , u niektórych już podobno nie ma :)

      Usuń
  3. Bombki tez planuje wg instruktażu Kasi poczynić- styropianowe kule juz kupiłam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba tez sprobuje zrobic takie bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki przepiękne! A który to renifer stracił swoją obrożę? Jest ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha u mnie też już jest konik na biegunach pod moim kloszem :-). A te poduszki dziś widzę na blogach - są świetne mi właśnie pasują te z reniferami :-). Tylko Biedronka daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kompozycja na parapecie a ten konik pod kloszem bajka :) Poduszki z biedronki bardzo fajne i byłam bardzo mile zaskoczona bo materiał dość solidny.Też mam poduszki z poprzednich lat ale czerwone i nie wiem czy zagoszczą w tym roku,ponieważ jak zobaczyłam w MM szare BN to się zakochałam hahaha :)))) Miało być biało-srebrno i czerwono a jak będzie to sama do końca nie wiem. Bombki super Ci wyszły,też takie mam zamiar zrobić,tylko muszę poszukać tych styropianowych kulek.Gdzie kupiłaś?
    Cmokam i idę dalej leżeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulki kupiłam w papierniczym ale są też u nas w pasmanteriach, sklepach za 5 zł. też kiedyś widziałam. Kupiłam też te końcówki do wieszania bombek. Ja jeszcze ciągle przy laptopie ale mały grzecznie się bawi sam , hi hi hi , buźka

      Usuń
  8. Piękne masz dekorację. A na zrobienie bombek też się zasadzam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konik bajkowy... a bombki wyszły Ci wspaniale! też się do nich chcę zabrać. I też tak mi się wydawało, że szybka robota to to nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak u Ciebie już świątecznie ...Konik cudowny....Ja chyba bym się sama nie odważyła to oni mnie wyszukali i zaprosili...Teraz wiem, że było warto ...Buziaki miłej niedzieli pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to jestes obrotna..i jeszcze masz czas robic babki;) konik bajkowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje bombeczki Kochana chyba jeszcze ładniejsze niż oryginał:)) SUPER!!!
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  13. Gazetę już mam i podziwiam nasze blogowe koleżanki z ich pięknymi dekoracjami. U Ciebie też pięknie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci wyszły te bombeczki:-)
    Konik pod kloszem wygląda cudnie!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bomby, obdarowani na pewno się ucieszą. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. No patrz... Jak już zaczorowano-świątecznie u Ciebie... U mnie kolory na ten rok to biel, czerwień, złoto i może srebro.... Myślę że w trakcie przygotowań coś się może jeszcze zmienić. U nas w DE ozdoby zagaszczają w domach wraz z wybiciem pierwszego Adwentu, także to już niedługo! ;) W tygodniu ruszam do piwnicy w celu przeglądu tego co tam zostało, a zostało niewiele, bo moje wieloroczne zbieractwa niestety uległy zniszczeniu... :(
    Ale przynajmniej z uśmiechem na ustach uzupełniam "luki", bo każda wyprawa po sklepach, kończy się jakimiś drobiazgami... hihi! ;)
    Powiem Ci, że ta sówka to miała (skurkowana!) szczęście, że pofrunęła do Ciebie!!! hehehehe! ;)))
    W tym kąciku wpasowała się idealnie....................

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej Ali :)
    Pięknie zapowiada się u Ciebie na święta. Dekoracje cudowne. Gwiazdka skradła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, wszystko mi się u Ciebie podoba! :))) I coraz większej ochoty nabieram na te biedronkowe poduchy i kocyk :) Bombki też chodzą mi po głowie :) Widziałam je w MM i pewnie nie wytrzymam i zrobię :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombki wyszły śliczne :-)
    I ja już muszę sie zabrać za świąteczne dekoracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj pięknie u Ciebie będzie na Święta...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te bombki są na prawdę super:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne dekoracje i urocze bombki, będę musiała ten pomysł wypróbować u siebie ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez Ali zdecydowanie wole zimowe dekoracje. Wszystko mi sie podoba, co dzisiaj pokazałaś, i konik, i bombki i sówka ..... Kurcze, tez muszę sie za ręczne robótki świąteczne zabrać, bo jestem w tyle .....
    Miłej niedzieli :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie udało mi się już dostać tej szarej poszewki, a to właśnie ona najbardziej wpadła mi w oko. Gratuluję wygranej, sówka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo spodobał mi się konik i sówka:)
    Robienie bombek jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Ci wyszły te bombki!!! Wygrana sówka bombowa...a konik cóż widze że nie tylko mnie wpadł w oko:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny konik i sowka :):) Bombki Slicznie Ci wyszly :) Moze tez sprobuje :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny klimacik powstaje!biel, srebro, to lubię najbardziej;)))
    bombki z MM też mnie zachwyciły i mam na nie chętkę;)))
    Kochana zapraszam przy okazji na giveaway'a;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dziękuję, że do mnie zajrzałaś. Rzeczywiście bardzo dobrze w komponowała się sówka. Bombki super :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Sówka wygląda ciekawie i pięknie. W twoich dekoracjach zauroczył mnie konik- skradł moje serce :).
    Bombki także próbowałam zrobić. Masz rację- praca bardzo czasochłonna. Zrezygnowałam, spróbuję za kilka dni. Patrząc na twoje mam ochotę także je "uszyć". Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  31. :)))))) jej jak ładnie! wiesz co ta sówka to ma klimat! gratuluję wygranej serdecznie:) śliczny klimat zimowy pomalutku u Ciebie się robi:) też wczoraj zachwycałam się tymi bombkami w Moim Mieszkaniu. Ślicznie Tobie wyszły:)
    uściski na niedzielę

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja zdecydowanie wolę te zimowe dekoracje...wspaniałe Twoje...ślicznie!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz rację fajnie czyta się gazetę z znajomymi lub o znajomych :-)))
    Ja też mam zamiar wypróbować patent z bombkami :-)
    Twoje są prima sort :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wygranej, sówka jest śliczna :)
    Oj pięknie u Ciebie będzie na święta!!!!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej same cudeńka pokazałaś. Konik, poduchy, kocyk - świąteczne klimaty. Czuję, że będzie ślicznie na święta. Bombki wyszły Ci idealnie!!! Gratuluje sówki-jest niepowtarzalna !
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bombki przecudnej urody! :)
    A na poszewki biedronkowe tez się skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Alu wspaniale bombki :) Dzięki za informacje gdzie je można zobaczyć i nabyć ewentualnie :)
    Dekoracje są idealnie w moim guście.... Srebro i biel :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie fajne te swiateczne dekoracje, konik pod szklanym kloszem rewelacja.
    Bombki super pomysl, jak bede miala czas to takie zrobie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ te janczary są boskie. Też choruję na podobne, ale niestety jeszcze nie widziałam takich poniżej 100 zł, a to spory wydatek. Co do podusi z biedronki to faktycznie wyglądaja bardzo fajnie , no a can taka,że tylko brać..

    OdpowiedzUsuń
  40. hihi... właśnie przedwczoraj kupiłam poszewki i kocyk, ale na razie schowane czekają do grudnia :))) śliczne dekoracje u Ciebie, a do bombek też się przymierzam, tylko doba za krótka :D
    miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi się Twoje wyczucie Stylu! Poszewki z Biedronki już chyba mają wszyscy! Są Świetne! Ja dzisiaj chwalę się sypialnią (pod świecącymi gwiazdkami) a jutro będą fotki z salonu z norweskimi poduszkami i kocykiem w renifery ze sklepu "B"

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam serdecznie,
    Chciałabym przedstawić dwie facebookowe zabawy. Mam nadzieję, że nagrody przypadną komuś do gustu i zechce się przyłączyć :) Ponieważ już niedługo święta, w jednej z tych zabaw do wygrania są książeczki dla dzieci o tematyce świątecznej. Wygrywają aż trzy osoby! W drugiej rozdawajce również wygrywają trzy osoby, za to nagrodami będzie wspaniała pamiątka w formie zdjęć w krysztale! Z całą pewnością warto wziąć udział. Zasady są niezwykle proste i w bardzo łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)

    A jeśli macie w domku jakąś małą księżniczkę to na Babylandii i dla niej znajdzie się ciekawa zabawa z pięknymi nagrodami :)

    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajdują się blogi "Książeczki synka i córeczki" oraz "Babylandia". Banerki znajdują się na paskach bocznych. Klikając w nie traficie na te rozdawajki :)

    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tych zabawach. Wiele takich osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby o niej pojęcia. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :) W razie czego proszę usunąć to zaproszenie...
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  43. Całość jak zwykle powalająca, a obok poduszek tez nie mogłam przejść obojętnie :-)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥