czwartek, 14 lutego 2013

Today ... 14 february ...

 


Witajcie, wiecie jaki dzisiaj dzień ? ...
no pewnie, każde dziecko wie, że dzisiaj WALENTYNKI.

I nie będę się rozwodziła na temat, czy obchodzić to święto , czy też nie. Powiem Wam tylko ,że każda okazja do okazywania miłości jest dobra. Dobra jest to okazja również do tego aby poszaleć z ozdobami, dekoracjami i zmienić coś w naszych domkach.

...


Na powitanie poczęstujcie się ciasteczkiem.





To zwykłe kruche ciasteczka:

- 250g margaryny zimnej, pokrojonej na kawałki,
- 450g mąki pszennej,
- 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- 150g cukru,
- 1 jajko




W związku z dzisiejszym dniem pojawiły się nowe dekoracje. Oczywiście serduszkowe.
Serduszka z masy solnej, przepis tutaj.
Napis LOVE też zrobiłam z masy solnej.
Metalowe serca są u mnie już wiele lat, to świeczniki na tea ligthty.






Świecznik dostał nowe ubranko.




Miało nie być w tym roku czerwieni, ale nie udało się ...

Czerwone serca wycięte z siatki florystycznej, którą dodaje się do wiązanek.



Pytałyście o stół. Czy jest stary, czy też nowy. Aż sama jestem zdziwiona, że na zdjęciach tak pięknie się prezentuje.
Stół stał zapomniany gdzieś w graciarni u rodziców męża.
 Kiedy tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że będzie stał w naszej kuchni. Niestety bardzo nadszarpnięty znakiem czasu. Robaczki, korniczki niestety polubiły go bardzo.
Potraktowałam go jedynie szpachlą, nie malowałam.
Taki stary ma swój urok.Chociaż powinien już chyba przejść lifting.
Ma też dużą zaletę, jest rozkładany. I chociaż mamy stół w salonie, lubimy jeść śniadanko kiedy są goście, właśnie w kuchni.




Serca wycięte z tektury falistej. Do tego tasiemka, rafia, drucik i gotowe.





Hiacynty niestety już przekwitły, ale liście są jeszcze ciągle pięknie, soczyście zielone.






Mój kącik zamienił się walentynkowe gniazdko, ha ha ha . Świątecznie się zrobiło.
...
I jest okazja, aby podziękować. 
Cieszę się bardzo, że podobał Wam się ostatni post, zdjęcia i mój projekt.  Jestem przeszczęśliwa, że tak licznie odwiedziłyście mnie i napisałyście do mnie. Każda opinia , każde miłe słowo jest dla mnie bardzo ważne i każde uważnie czytam.





... Wam wszystkim.


Przesyłam walentynkowe buziaki.
Ali

27 komentarzy:

  1. metalowe serduszka powalily mnie na kolana sa swietne!!!........i podkradlam przepis na ciasteczka ,moze jeszcze dzisiaj zrobie jak mi sie uda:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasteczko do kawy się przydało :)
    serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacho! :) Czad :) dziękuję :)
    Kruche są najlepsze!

    Alez Ty masz ten kącik teraz!
    I masz kominek! Ojjjj dużo masz powodów do szcześcia! Korzystaj sie uśmiechaj! Cały czas calutki :)

    Wszystkiego miłosnego zyczę Ci dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj widzę, że się postarałaś:-) Piekne dekoracje! Szczególnie te metalowe serca mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jak u Ciebie serduszkowo:))) super! bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie:)
    no i te ciacha bym schrupała do kawki:)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz tylko w takim kąciku zjeść kolacje z ukochanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. milych walentynek kochana buziiiiiiiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłaś piękny kącik dla zakochanych.
    Miłych WALENTYNEK. Moc buziaków.
    Pozdrawiam. M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i naprawdę baaardzo walentynkowo u Ciebie :) Piękne serduszka i doniczki. Klimat na romantyczną kolację tylko we dwoje :) Udanych walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też będę dziś robić ciasteczka... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miłych walentynek!@!! widzę, że kalendarzyk z Pepco też Ci się spodobał. buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie pije kawusie i podjadam Twoje wirtualne ciasteczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ...ja też do kawy...złapałam Twoje ciasteczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te czarne serca wyjątkowe, a tą Twoją ścianą i stołem za każdym razem będę się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie u Ciebie :-) i na taki kostkowy kalendarz poluje i znalezc nigdzie u siebie nie moge.. :-/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ walentynkowo u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne te walentynkowe dekoracje!i ciasteczka zrobiłaś, a mi się nie udało...a przespis chętnie wypróbuję!buźka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie zaserduszkowałaś domek. ;) Miłość wisi w powietrzu! :))
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem,że walentynki mają zarówno zwolenników jak i przeciwników.Ja uważam ,że to prywatna sprawa każdego z nas.My co prawda nie obchodzimy tego dnia jakoś szczególnie, ale podoba mi się że inni widzą w tym dniu coś wyjątkowego. Jak napisałaś-każda okazja jest dobra do okazania, świętowania miłości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Zapraszam na bombonierkową zabawę. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio pierwszy raz poszłam do Pepco i powiem szczerze dobrze, że nie zabrała kart a w kieszeni miałam tylko 20 zł. bo obkupiłabym się strasznie. Kalendarz, serduszko tablicowe mnie kusiło, ale już myślę kiedy tam znów pójść... pięknie, widać, że z sercem...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kalendarz jest przepiękny! Ciekawe czy jeszcze będzie jak się tam wybiorę.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥