środa, 8 kwietnia 2015

Teraz

 
 
 
 
 
 
Witajcie !!!!
Święta, święta i po świętach, co dobre szybko się kończy. Chcę bardzo podziękować za wszystkie życzenia jakimi mnie obdarowaliście. Niestety nie zdążyłam wszystkim złożyć życzeń. Co czynię teraz, po świętach , niech ten czas wiosny będzie radosny. Działajcie twórczo w każdej dziedzinie swojego życia. Cieszcie się życiem ! Dbajcie o siebie i bliskich ! Wszystkiego dobrego Kochani !!!!
Nie zdążyłam też przed świętami pokazać naszego domku w świątecznym wydaniu więc czynię to teraz.
 
Widzicie tego zająca z papieru.
Zdążyłam przed świętami obejrzeć powtórkę programu na tvn style Dorota was urządzi w odsłonie świątecznej, gdzie podpatrzyłam tę dekorację, tak spodobała mi się, że od razu wzięłam się za pracę. Wystarczy kilka kartek z bloku technicznego, które ja okleiłam papierem do pakowania prezentów albo jakieś gotowe kolorowe kartki. Do tego wstążka i wata do zrobienia ogonka.


 
 


Uwielbiam Dorotę Szelągowską, za jej promienisty uśmiech chociażby , klimat z jakim prowadzi swoje programy i za to , że wyszukuje ciekawe pomysły dekoracyjne. Czyż nie słodkie są te zające ??


 
 
Tak zające prezentują się na moim kominku w wersji b&w, szarości  żółci. Bo ten kolor dominował w naszych tegorocznych dekoracjach. Fajnie komponuje się z kolorem cegły, starych mebli, wikliny.
 
 


 
 






W korytarzu zawisł wieniec z wydmuszek , który robiłam dwa lata temu. Obok ramy ze starymi fotografiami. Uwielbiam stare zdjęcia rodzinne. Ramy zakupiłam tutaj . Są solidne, drewniane, idealne na wyeksponowanie kawałka naszej historii. Jedna rama mieści zdjęcia mojej rodziny, druga na zdjęcia rodzinne mojego męża. Dziadkowie, pradziadkowie, rodzice, my jako małe dzieci, nasze rodzeństwo.




Szafki Isala zyskały nowe gałki.










 
 
Świecznik jak zawsze w świątecznym wydaniu.
 





W kuchni odrobina niebieskiego.



Były Baby ...




Zające ...







I mnóstwo kwiatów, tulipanów i żonkili.
 
Święta za nami, przed nami coraz cieplejsze dni, co za tym idzie prace w ogrodzie i warzywniku. Teraz czekam już tylko na ten moment jak ruszę na łono natury, nie mogę się doczekać tego przyjemnego ruchu na świeżym powietrzu. Ach !
Ciepłych i radosnych dni życzę Kochani. Już niedługo weekend, pozdrawiam.
 
 
Wieszak Rogacz: Kokon Lili
Gałki, uchwyty: KiK
Ramy, patera czarna, lampion w marokański wzór: westwing.pl
 
 

 
 
 
 

53 komentarze:

  1. Pieknie , króliki są fantastyczne szkoda ,że mi umknął ten odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był chyba dwa razy powtarzany , przyczaiłam się i obejrzałam, uwielbiam ją !

      Usuń
  2. Zające wpasowały się idealnie! Ale trzeba przyznać, że miały iście królewskie otoczenie, aby zabłysnąć.
    Cudownie wygląda cały dom w tej świątecznej otoczce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wygląda ta zajączkowa girlanda :)
    Migawki z domu wspaniałe, masz cudne mieszkanie, zawsze z ogromną przyjemnością tu zaglądam i rozglądam się po Twoich 4 kątach :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Ciebie klimatycznie!!! Świetne zajączki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ozdobiony domek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej gwiazdeczko!! :))))
    Tak się dziś rano zastanawiałam gdzie się ukryłaś a tu proszę, jesteś :) Tego odcinka z Dorotą właśnie nie widziałam, bo...robiłam zakupy i strasznie żałuję! ale widziałam w urywkach jak robiła te zajączki. Świetne są i w przyszłym roku też sobie takie zrobię a co! Kominek Twój wygląda pięknie, bardzo podobają mi się te ramki w różnych rozmiarach i kolorach. Dały mi do myślenia hihi
    Bardzo podoba mi się też to zdjęcie z kuchnią w oddali i krzesłami, bo wiesz jak je uwielbiam, dają takiego ciepła :))) Zresztą co ja będę tu się rozciągać, jak wszystko jak zawsze dobrze przemyślane. Święta minęły i chyba nadeszła pora uprzątnąć całe te jajca i zajce i nastroić się wiosennie, bo ponoć idzie wiosna!!
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem ale ciągle jakoś brak mi czasu i nie dobiegam do laptopa.
      Akurat jak był ten odcinek w sobotę, to zepsuła nam się satelita, obraz skakał i się zatrzymywał, byłam zła ale przyczaiłam się na powtórkę w czwartek wieczorem, a o 24 cięłam zające poraz pierwszy w swojej pracowni, jeszcze nic szczególnego , kawałek blatu ale jakże fajnie było zostawić cały bałagan i skończyć cięcie rano i wtedy posprzątać, ach podwójne miałam szczęście, zające i miejsce w którym je robiłam. Ja sprzątam wszystkie dekoracje po weekendzie, buźka wielka Betuś KOchana i jeszcze raz dziękuję za kartkę, widzisz ją na tablicy ???? :)

      Usuń
    2. Ala Ty mnie nie "nerwuj" bo Ty masz pracownię a ja nawet sypialni nie mam ;P ale wiem jak się cieszysz, bo kiedyś wspominałaś jak bardzo byś ją chciała :) Mnie też by się przydał jakiś kawałek pokoiku, tak tylko dla siebie, bo wciąż mnie przeganiają, bo mąż ogląda sobie coś, córka u siebie coś a ja? Chyba sobie tv w łazience zamontuję, zawsze to jakieś rozwiązanie...i spokój tam hahaha :)))))) Widziałam, widziałam tak ten róż po oczach dawał :)))))))))
      Cmoki

      Usuń
  7. Za każdym razem jak widzę takie króliki /zające z ogonkami to mam uśmiech na twarzy :))
    Kolorki twoich dekoracji bardzo mi się podobają bo i u mnie takie rządzą na wiosnę ;p
    Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem się zachwycam Twoimi kącikami....
    Piękne otoczenie, cudne któliki....nad kominkiem

    Martita

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesoły pomysł z tymi papierowymi zajączkami :) Slicznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Dorotę. Ma kobieta łeb na karku :)
    Zające cudne i reszta pieknie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alicja pięknie u Ciebie! Wszystkie dekoracje świetne i w ogóle Twój domek prezentuje się pięknie!:) A pomysł z zającami genialny, a zarazem jakże prosty. Muszę koniecznie zapamiętać na przyszły rok;) Wszystkiego dobrego i uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasowałyby w Twoim domku jak ulał ! Proste rozwiązania czasami są najlepsze, pozdrawiam

      Usuń
  12. Słodkie te wycinane zające. :)) I piękny masz kominek!
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie mieszkasz! A dekoracje super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie mieszkasz! A dekoracje super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to szkoda, że nie mam polskiej tv, też bym pewnie podpatrzyła ;))
    Fajny ten zajączek, ogólnie przepieknie było u Was w Święta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórki programu są na player ale tych nowych ostatnich jeszcze nie ma , może będą , pozdrawiam Marysiu

      Usuń
  16. Pięknie było:))) Wszystkiego dobrego poświątecznie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, i Tobie wszystkiego dobrego !, pozdrawiam

      Usuń
  17. Taką girlandę z zajęcy mieli moi chłopcy na oknie w tamtym roku (oczywiście jak sypialnia była jeszcze ich pokojem). Niestety nie zachowałam jej... :(
    ...ale Twoja też ładna! :) Wianka zazdrościłam Ci już w tamtym roku, chciałam sobie także taki zrobić, ale czas, a raczej jego brak niestety mnie pokonał. Może na następną Wielkanoc będzie u mnie spokojniej w domu, bo koncentracja do tego też jest potrzebna (jakby nie patrzeć!).Tak patrzę na tą Twoją tablicową ścianę i patrzę.........Pomyślałam sobie, że w sumie mogłabym pomalować kawałek ściany u mnie w salonie tam gdzie stoi stolik z komputerem... Hmmmm.... Muszę to jeszcze dobrze przemyśleć.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że te zające zobaczyłam teraz, po świętach ... zostanie jednak inspiracja na następną Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje zające przemawiają do mnie o wiele bardziej, kolory sa super dobrane, naprawdę bardzo udana girlanda!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tą girlandą :-). Może w następnym roku coś takiego zrobię .Też czekam na wiosnę ale dopiero po weekendzie bo w sobotę i niedzielę pracuję :-(. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie a zajace wycinane i malowane przeurocze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie Ci wyszły te zające, pięknie, wiosennie u Ciebie!
    PS. Dorotę też oglądam, pomysły ma fajne, ale perfekcjonistką to ona nie jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czego wymagać , w trzy dni, ja i tak jestem pełna podziwu dla ekip, to nie jest proste nawet w kilka osób, pozdrawiam

      Usuń
  23. Pięknie było u Ciebie ;-). Girlanda, wieniec, królik na ścianie tablicowej super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Alu, jak zawsze pięknie i klimatycznie dekorujesz swoje kąty :) Girlanda jest cudaśna!
    Serdecznie pozdrawiam :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Program Doroty widziałam i też planowałam zrobić tą girlandę, żeby udekorować nasz kominek. W końcu jednak ozdobiłam go pisankami mojej mamy. Na girlandę przyjdzie jeszcze czas... może za rok, hi hi. Piękne te Twoje świąteczne wnętrza ;) Każdy kąt zmyślnie zagospodarowany i udekorowany ;) Ślę ucałowania!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie przystroiłaś dom na święta,ślicznie wygląda dodatek żółtego. Program Doroty też oglądałam i też podobały mi się jej dekoracje-Twoja girlanda jeszcze lepiej wygląda. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na jednym zdjęciu zauważyłem super połączenie i chyba zainspiruje mnie ono do zrobienie czegoś takiego u siebie w domu. A mianowicie chodzi o to połączenie płytek podłogowych ze ścianą z cegły. Niesamowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie oglądałam tego programu :) Ale muszę zacząć, bo pomysł na świąteczną dekorację jest świetny. A mam jeszcze pytanie z innej beczki... Jaką farbą malowaliście meble kuchenne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fronty szafek tak jak pisałam w poprzednich postach malowała mi firma stolarska , więc niestety nie powiem Ci co ta za farba. Boki malowałam becersem biała, matt szybkoschnąca farba, pozdrawiam

      Usuń
    2. Doczytałam po czasie :) Ale dzięki za resztę informacji i za polecenie Doroty Szelągowskiej - obejrzałam wczoraj kilka odcinków, faktycznie ma świetne pomysły.

      Usuń
  29. program Doroty oglądam, girlandy nie zdążyłam zrobić, twoja wyszła super, zwłaszcza te kolory...a kuchnia na tym ujęciu z salonu prezentuje się b.fajnie...może by tak jeszcze inne ujęcia? chętnie pozyrkam... widzę ze te same skorupy przytachałaś z pepco...pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Obraz love- przepiękny
    Gdzie można go kupić ?
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie i pomysłowo u Ciebie Alicjo , z resztą jak zawsze :-) pomysł na królikową girlandę skradam na przyszły rok
    Buziaki :-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  32. zakochałam się w twoim blogu! będę obserwować ;) życzę dalszych sukcesów

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Alicjo, piekne ujęcia….super świąteczny nastrój :) Doroty program też oglądam. Twoja girlanda podoba mi się bardziej, super dobrałaś kolorki :) pozdrawiam poświątecznie, Basia

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa. Girlanda jest fajnym pomysłem i nie zapomnijcie za rok jej zrobić , ściskam mocno !

    OdpowiedzUsuń
  35. mam pytanie jakiej firmy jest ten papier dekoracyjny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie są to papiery pakowne, oklejałam brystol. Jedynie ta krata biało-czarna to papier samoprzylepny z Taigera :)

      Usuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥