niedziela, 1 lutego 2015

Niedziela









Witam Was !!!!
Dzisiaj na luzie, gazetka, zapach kwiatów, zaraz spacer i zabawy w śniegu / i sterty prania do składania, ha ha ha/.
U nas ferie  w pełni. Cieszymy się zimą, cieszymy się śniegiem. Kilka dni poza domem pozwoliły naładować akumulatory , zdystansować się od codziennych obowiązków. Teraz powracam do remontowych działań w kuchni.

Wypoczywaliśmy na Litwie, tam też kupiłam magazyn wnętrzarski. To mieszkanko z okładki robi wrażenie.




To małe zdjęcie przedstawia pokój przed zmianami, królowały czerwienie i pomarańcze, teraz szarości.




Po powrocie kupiłam świeże hiacynty. Upajam się ich widokiem na tle białej kuchni.








Cieszę się, że akurat na czas ferii mamy zimę, spadł śnieg i nie ma wielkiego mrozu. Pogoda idealna.
W ubiegłym roku zdążyliśmy ulepić tylko malutkiego bałwanka. W tym roku bawimy się w śniegu na całego, to kolejny bałwan, tym razem bałwan Olaf z filmu Kraina Lodu.
Tego bałwana ulepiłam Milence przed jej oknem, biedulka zachorowała i mogła tylko przez okno podziwiać swojego ulubieńca ! Zabawny ten bałwanek, prawda ?






Radosnym uśmiechem żegnam się z Wami i życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia ! pa pa.



49 komentarzy:

  1. Olaf genialny! Nasz ulubieniec ;) Podziwiam blog od dłuższego czasu, jest pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u Ciebie też jest przyjemnie, pozdrawiam

      Usuń
  2. Takie niedziele lubie najbardziej :)))
    Milutkiego dnia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przystojniak wyszedł:)))
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hiacynty uwielbiam, też już zakupiłam do siebie :)
    A Olaf wyszedł genialny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bałwanek , na pewno polepszył humorek chorej córci , zdrówka życzę i do miłego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, robiła zdjęcia , ale zapomniałam o włosach hi hi hi, :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, hiacynty, drewno, biel, groszki - czyli wszystko co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wygląda ten kosz z hiacyntami....ależ będzie zapach , gdy wszystkie zakwitną :)
    Wędruję po Twoim blogu i zachwycam się . Przepiękne masz mieszkanie, stolik Isala cudo.... no i klopsik z poprzedniego postu wygląda baaaardzo smakowicie :) Co do opinii o kurczakach, zgadzam się całkowicie. U mnie w domu też bardzo rzadko je jadamy.... od zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w odwiedziny, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, rozgość się u mnie, a do Ciebie zaraz zajrzę, :)

      Usuń
  8. Też pójdę kupić hiacynty;). Ale w mieszkaniu z okładki zwariowałabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik jest świetny i te kolorki, pozdrawiam

      Usuń
  9. Haha Olaf jak żywy! Może w nocy zapuka do okna Milenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej nie bo mi dziecko wystraszy, ha ha ha

      Usuń
  10. A gdzież to taki śnieg jest?! U nas co spadło to zaraz się rozpuściło ;p
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 cm. śniegu i jest idealnie, zapraszam !!!

      Usuń
  11. Bałwan anorektyk:D No ale wierne odzwierciedlenie! A u mnie hiacyntów aż 8. Już zaczynają kwitnąć. I jeszcze na dokładkę prymulki i alergia:) Sympatycznie u Ciebie,

    pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny bałwanek, trochę wychudzony ale jak z ludźmi , nie każdy jest okrąglutki, hi hi hi, pozdrawiam

      Usuń
  12. Twoja córeczka z moja by się świetnie dogadały, bo też mam fankę Anny, Elzy i Olafa w domu :-)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  13. Wróciłaś!!! Tęskno mi było za Tobą :) Mam nadzieję, że wypoczęłaś, bo teraz czas wziąć się za robotę...to znaczy za kuchnię ;P
    Moje hiacynty kwitną, później wymieniam na inne i tak jakoś się kręci. Mi ostatnio po głowie chodzi różowa lilia, one zawsze są takie eleganckie :) Kurcze u nas śniegu jak nie było tak nie ma i tylko wciąż w prognozie obiecują a nic z tego nie wynika. Może i dobrze, bo ja już tak bardzo tęsknię za wiosną?
    Buziaki zostawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię lilie !!!!
      Co do śniegu,, to wpasował się idealnie w ferie, więc cieszę się bardzo, bo zawsze jakaś radocha dla dzieciaków i urozmaicenie, a potem może być już wiosna, buźka !!

      Usuń
  14. My już po feriach niestety więc teraz czas wracać do obowiązków co mnie nawet cieszy:-) Olaf rewelacyjny! U mnie ciągle ten film na topie, już nawet piosenkę znam na pamięć:-) Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jeszcze tydzień i póki co cieszę się, że nie muszę wozić, rozwozić i dowozić, na luzie, no i lekcji nie muszę odrabiać, ha ha ha, pozdrawiam , a piosenka i owszem też u nas się pojawia, buźka

      Usuń
  15. Bałwan zaj......czy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zdolna z Ciebie bestyjka! ;))) U nas niestety niewiadomo kiedy następnego Niklas ulepi, bo śniegu po prostu nie ma....
    Stolik na kółkach jest świetny. Sofa ciekawa, ale te oparcia z tyłu to już nie moje klimaty. Na starość muszę mieć kochana wygodę... ;)
    "Po powrocie kupiłam świeże hiacynty. Upajam się ich widokiem na tle białej kuchni..."??? A co to ma być pytam się?!
    Gdzie ta kuchnia wreszcie?
    Nooo... Zdenerwowałam się teraz.Zeby mnie udobruchać, musisz pokazać w następnym poście, ot co! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się uśmiałam !!!! No nie pokażę jeszcze kuchni , bo po części w proszku. Boki muszę malować, ech kilka rzeczy dorobić u stolarza, glazurę pomalować, ech roboty przy niej jeszcze mnóstwo, więc nieprędko Dorotko, ściskam cieplutko

      Usuń
  16. Bardzo dużo śniegu u Was! U nas wczoraj popadało a dzisiaj już mało co zostało !!

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas ferie dopiero za dwa tygodnie. Juz się doczekać nie mogę by wyjechać gdzieś, gdzie będzie śnieg...dziwne, ale chyba się za nim stesknilam... Hiacynty w tym koszyku wyglądają po prostu cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ech, fajnie, że macie śnieg. U mnie kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie zaspy... caly dzien sypie i juz swiata nie widac ! Uwielbiam hiacynty... jak zakwitna to bedzie cudnie zapach w calym domu :)
    Kuchni jestem baaaaaaardzo ciekawa !!! :)))))
    Pozdrowka.

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas śniegu jak na lekarstw ledwo śnieżki można zrobić... Musze nadrobić zaległości i zobaczyć kuchnię..:) Kiedys byłam w Wilnie i Kownie..bardzo mi sie podobało:) Pozdrawiam Alicjo..Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zdjecia :) Suuper Olaf :) Zdrowka dla Was wszystkich !!! Udanych ferii :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam hiacynty,a u Ciebie wyglądają pięknie. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam hiacynty! U nas niestety sniegu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię gazety z innych krajów. Fajnie spojrzeć czy tam podobnie postrzegają design. Czasem można dużo zaczerpnąć. Śliczne krokusy. Fajnie jak jest ich tak dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kuchnia zapowiada się pięknie :) A hiacyntowo wokoło się zrobiło! U mnie też kwitną jak szalone. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne bałwany! Nas w ferie też obsypał biały puch ;) Magiczny klimat. Ale podobnie jak Ty, ja już wyczekuję wiosny. W domu co chwilę nowe dostawy kwiatów. Hiacynty i tulipany są na porządku dziennym ;) Zaczęłam też robić wiosenne wianki ;) Zajrzyj do mnie ;) Buźka.
    P.S. Ach Ty..., z tą kuchnią to już przeginasz ;) Pokaż więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Olaf cudny my póki co czekamy na ferie a śnieg mieliśmy 2 dni jak na lekarstwo, a co do hiacyntow to uwielbiam moje powoli zaczynają przekwitac tak więc czas na nowe miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. A u Nas śniegu jak nie było, tak nie ma ;/ bałwan czadowy!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Alicja. Piękna niedziela. Uwielbiam takie :)))) s.
    Całusy dla Milenki!

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zdjecia!


    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  31. Bałwan genialny! Masz zdolności :) zdrowo sie trzymajcie, my odkąd śnieg spadł (2 tyg.) w domu chorujemy :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥