środa, 23 stycznia 2013

Pokój gościnny



Witajcie !
Zima na całego. Mroźno, śnieżnie, a na południu wczoraj deszczowo, oj się porobiło, oj nie chce się wystawić nosa na zewnątrz, ale trzeba...

... Chociażby dlatego , aby kupić materiały na nowe projekty.
Mam niesamowitego powera do działania... /między innymi dzięki Kasi
z  mojdom-mojemiejsce.blogspot.com,  jak jeszcze jej nie znacie to zajrzyjcie do niej.  Szyje, remontuje, projektuje, urządza  .... można by pisać o niej bez końca, pozdrawiam Kasię z tego miejsca./
.... a i mam możliwość aby działać, ponieważ mam z kim zostawić moje latorośle, a to bardzo ważny element planowania całego dnia.

Wczoraj ugotowałam bigosik, dzisiaj zupka i obiad gotowy, a potem wybieram się na zakupy.

Już jakiś czas temu w komisie wypatrzyłam kilka fajnych mebelków, o nich w następnych postach. Muszę je przetransportować do domu.

Potem poszukiwania jakiejś półki. ... do projektu nazwijmy go , "w sąsiedztwie czerwonej cegły" ...

... ale wszystko po koleji...

Dzisiaj pokaże Wam pokój na pięterku, albo jego część... / bo całość jeszcze nie nadaje się do pokazania/.

Jest to pokój przeznaczony dla gości.

Nie pisałam wcześniej o rozkładzie naszego domu, a jest to rzecz istotna.

Zawsze chcieliśmy mieć dom parterowy, wiecie jak to jest ze schodami. Póki młodość i siły są , to nie ma problemu, ale jak już lat przybywa, i tu boli i tam boli, oj wtedy latanie tam i z powrotem jakoś nam się nie uśmiechało. ha ha ...
 ... chociaż to sposób na dodatkową gimnastykę.
Tak czy siak, mamy dom z pięterkiem, ale nasze sypialnie, pokoje dzieci i całe życie nasze toczy się na parterze, pięterko natomiast jest,  ale póki co mało wykorzystane.

Postanowiłam wreszcie zagospodarować tę powierzchnię i umeblować.

Parter jak zdążyliście zobaczyć jest w ciemnych kolorach, podłogi , meble w czekoladach. Taki był mój zamysł od początku, podeszłam do tego praktycznie. To jasne dodatki miały tworzyć klimat.

Natomiast pięterko miało być jasne. I tego się trzymam, i tak planuję.

Na pierwszy ogień poszedł pokój tzw.dla gości.

Wiecie jak to jest, goście czasami zostają na noc i trzeba gdzieś położyć ich spać. Fajnie jak jest gdzie, tak aby nie było to krępujące dla wszystkich domowników i nie paraliżowało normalnego życia innym.
Pięterko jest takim miejscem , gdzie goście swobodnie mogą spędzić noc i nie tylko.
Mogą poczytać, odpocząć i zrelaksować się.

Pokój zmieniał się oczywiście, pomysłów na jego realizację było wiele.
Teraz postanowiłam skończyć na tip , top.

Tak wygląda mały fragment pokoju.
Potrzebuje jeszcze sporego liftingu.
Będę pokazywała moje poczynania i prace remontowe.

Łóżko z Ikea, zawsze marzyłam o metalowym czarnym łóżku, które spełniałoby też rolę łózka ale i pewnego rodzaju sofy. Można posiedzieć, poleżeć,



światła mało, zdjęcia byle jakie


Kupiłam lampy, hurra. Bardzo mi się podobają i pasują do lampki i całego wystroju.






W pokoju tym stoi jeszcze duże łóżko, ale nad nim muszę popracować, szafka, donice z kwiatami.
Resztę pokażę jak poczynię prace remontowe, ha ha ha.
To tyle na dzisiaj, pędzę działać. Wyszło słoneczko, jak miło.
Pozdrawiam

Ali

26 komentarzy:

  1. No super to łóżko jest! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialabym byc Twoim gosciem!!! zapowiada sie swietnie,co ja mowie bedzie ekstra!!!
    bardzo podoba mi sie Twoj parter ,czekoladowe kolory ,ktore wedlug mnie sa bardzo eleganckie ,podobaja mi sie......................o scianach z cegly i pieknych skrzynkach z butelkami juz nie bede wspominala :P

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim pokoiku bardzo miło będzie gościom...czarna lampa bardzo elegancka...czekam z niecierpliwością na finał:-) pozdrawiam Cie Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i Aniuta, działam , działam dziewczyny.:)

      Usuń
  5. Aż uśmiechnęłam się czytając tego posta...tyle optymizmu i chęci do zycia;))) super!!!
    Pokój świetny, fajnie że macie takie miejsce!!! łóżko genialne!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ali wesoła babeczka z Ciebie hihi ;) i jak widać pracowita!
    To co widziałam bardzo mi się podoba a takie łóżko kiedyś chciałam kupić na taras,by w ciepłe letnie dni poleżeć sobie na nim i pomarzyć i niebieskich migdałach. Lampa piękna...lubię takie i te poduszki w esy floresy...skąd one?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna , Beti, łóżko też mi się bardzo podoba. Kiedyś widziałam na allegro takie mniejsze, i też chciałam na taras, ale odpuściłam, ponieważżal byłby je zostawić na zewnątrz a ciężkie do noszenia. Poduszki... poszukam i napiszę do ciebie Beti. :)

      Usuń
  7. Twój zapał może zarażać i dobrze ,czas obudzić się z zimowego snu.Masz piękne wnętrza domku,pozdrawiam i czekam na końcowy efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę do Ciebie zaglądała, pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetne łóżko-siedzisko :))) I abażurki tekstylne ładne:))))) jak fajnie, że się wzajemnie dopingujemy do działania :))) Kasię już zaobserwowałam ;))) dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło u Kasi, jak popatrzę jak dziewczyny robicie jakieś fajne rzeczy to aż mnie skręca aby też coś zrobić, :)

      Usuń
  9. też marzę o takim łóżku, tylko gdzie ja go wsadzę?! urocze pięterko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt , łózko jest spore, ale do pokoju dziecka, albo singlowi jak znalazł. :)

      Usuń
  10. Piękne lampki typowo w moim stylu;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic tylko wpraszać się do tego pięknego pokoiku :) Wszystko idealnie dopasowane :)
    Ciekawi mnie efekt finalnie finalny wszystkich Twoich remontów :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancki pokój gościnny się zapowiada. :) I lampy dobrane ze smakiem. czekam na cd. ;)
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się nieziemsko! Czekam na resztę:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie...powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Łóżko bardzo mi się podoba, dodaje bloga do obserowowanych ponieważ mamy podobny styl w mieszkaniach i chętnie będę podpatrywać :) Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Łóżko jest piękne. Też zawsze marzyłam o metalowym. I wymarzyłam - mam metalowe czarne w sypialni (to ikeowskie).

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie w Twoim domku, łóżko cudowne!!!! I ta lampa taka glamour!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy pokoik. Fajnie być Twoim gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie urządzony pokój. Goście w takim otoczeniu muszą bardzo dobrze wypoczywać

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥