poniedziałek, 27 stycznia 2014

Hemnes i grochy





Witajcie !!!
Mam nadzieję, że nie macie dość moich grochów, hi hi hi, ponieważ dzisiaj znowu o nich.
 
Kupiłam w jysku poszewki na jaśki w szare, różowe groszki, idealnie pasują do uszytej pościeli i całego pokoju Mileny. Jaśki w śmiesznej cenie , po 2, 4 zł., prawda ?
Leżały sobie na bocznym stojaku przy pościeli, cichutko .... ale je wypatrzyłam , hi hi hi .
 Znalazłam też fajną poszewkę, białą w grafitowe grochy. Tutaj u Mileny poducha odziana w nowe grochy będzie pełnić rolę zagłówka. Wcześniej wisiały dwie białe poduszeczki.
 
Jest też inny nowy nabytek. Po wielu próbach stawiania różnych szafek, koszyków, doszłam do wniosku, że przy łóżku Mileny musi stanąć coś delikatnego, lekkiego. Milena ma ogromną szafę, w której mieszczą się ubrania, zabawki, gry, puzzle,regał z książkami. Ma wysoką  komodę z szufladami, szafkę- sofę. i biurko z szufladami.
Zrobiło się tego dużo. Właściwie szuflady w biurku nie są w pełni wykorzystane, robi się w nich tylko niepotrzebny bałagan.
 Ostatnio kupiłam szafkę z szufladami sosnową i miałam ją pomalować, miała stanąć przy łóżku, ale .... nie, !!!! za dużo tych szuflad !!!!!
 
Pomyślałam o stoliku nocnym Hemnes z Ikei, kupiłam, i był to bardzo dobry wybór !
Zrobiło się lżej !, delikatniej !
 
To miejsce do odłożenia czytanej książki, położenia jakiejś drobnostki, miejsce na lampkę.
Nie potrzebujemy dodatkowego miejsca do przechowywania.

 












 
 
Zmieniłam w szafce gałkę, chociaż oryginalna pasowała, to jednak Milence spodobała się gałka z motylkiem, którą dostałam kiedyś od Gosi ze sklepu redecor.pl.
 
 






 
 
 
 Na nowo odkrywam grochy i chociaż jest to motyw stary jak świat, to ciągle się nim zachwycam i nie mam dość.
Jak nic się nie zmieni, to pojawi się również w pokoju Miśka.

Pozdrawiam cieplutko.

Ali
 

49 komentarzy:

  1. Śliczne te jasieczki groszkowe i ta cena rewelacyjna!!! Szafeczka hemnes bardzo pasuje i widzę, że dobrałaś bardzo ładną gałeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Jestem zadowolona z całego efektu :)

      Usuń
  2. Pięknie i choć groszków dużo wcale nie ma przepychu. Widzę, że u Milenki też ukochana przez moją córcię lektura Zezi i Gilera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. grochy tak! ja też uwielbiam więc doskonale Cię rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że są duszyczki , które podzielają moje uwielbienie :)

      Usuń
  4. Piekny stoliczek, cudna pościel. Ogólnie cudowny klimat pokoju dla dziewczynki, nic tylko się zachwycać :))
    Udanego tygodnia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, ciągle zmiany , hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda z tym stoliczkiem teraz!
    Poszewki urocze, a różowy ma być najmodniejszym kolorem w tym sezonie, więc trafiłaś idealnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO tak ale ten kolor często gości w pokojach dziewczynek :)

      Usuń
  8. Piękny pokoik :) A poduchy i stoliczek tylko dodały mu uroku. A grochy nigdy ich za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam serię Hemnes, sama nawet nie wiem dlaczego.... Taka jakaś bliska mi jest... ;)
    Gałeczka świetna! Ja jestem bardzo motylkowata, także podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie:D Ja też jestem cała zagroszkowana, jak się córa urodziła, to się musiałam powstrzymywać żeby nie wszystko było w groszki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie groszkow brak, ale u kogos bardzo mi sie podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie groszkowo :) A to łóżko jest po prostu cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásna bodková kombinácia posteľného povlečenia.
    Pekné dni
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój Twojej córci za każdą odsłona jest piękniejszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ślicznie!:) I ja się zachwycam Twoim i grochami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ślicznie to wygląda :-) Masz duże wyczucie smaku i stylu,łóżko Milenki jest bardzo dziewczęce ale nie przesłodzone...
    Widzę że powiesiłaś na lampce kryształy- mam takie same na lampce nocnej w sypialni (niestety tylko na mojej bo były ostatnie 3 szt) Pozdrawiam.
    www.bodomzmiennymjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku trafiłam na wyprzedaż przed świętami i kupiłam trochę tych świecidełek :)

      Usuń
  17. ...wow!!! jakie piekne grochy!!! jakie piekne kolory.jaka piekna posciel....
    Brakuje nam tych koloröw..oh,byle do wiosny!!
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ali, wiesz, że wygląda ślicznie.
    Ps. tak mi namotałaś w głowie tą szarością z różem, że wszędzie widzę dodatki w tym kolorze. Ostatnio w nowej kolekcji H&M Home hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zaglądałam na strone H&M , dlaczego nie mam w pobliżu tego sklepu !!!!!!!

      Usuń
  19. Strasznie lubię te Twoje grochy:))) dobre zakupy z kącika...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry wybor, tak jak piszesz jest lekko, przyjemnie i bardzo stylowo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie jest w pokoju Twojej Milenki....groszkowe kompozycje bardzo mi się podobają :) A zakupiony stoliczek w Ikei ( którego nie poznałam ) rzeczywiście dodaje lekkości :) pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie! Tak lekko i z delikatnym kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też lubię groch mi się bardzo podoba ,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja to ostatnio jestem na bakier z nowinkami w sklepach...o tym,że są takie fajne poszewki też nie wiedziałam :/ Stolik fajny,też go kiedyś chciałam kupić i używać jako stolik do fotela,by jakąś kawkę postawić,książkę odłożyć czy nawet pilota ale jak większość rzeczy pozostało na liście. Na razie rozmyślam nad witrynką :))))
    Uściski,znikam na kawusię popołudniową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jysku często rzucają na stertę różne poszewki, niektóre straszne ale można znaleźć i fajne. Kupiłam także inne, fajne :)

      Usuń
    2. Witrynka , piszesz, fajny pomysł !

      Usuń
  25. super poszewki :) ileż ja się naszukałam materiału w grochy, żeby sobie poduszkę uszyć! :P skoro są takie tanie to taniej by mi było kupić poszewkę i przerobić na swoje - ja szyłam truskawki w grochy. Smacznie wyszły ;)
    A pokoik bardzo mi się podoba, stolik rzeczywiście był dobrym wyborem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest wiele sklepów z materiałami w grochy ale okazje też są fajne :)

      Usuń
  26. Wspaniałe wnętrze, nie przeładowane a bardzo romantyczne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super te kolorowe grochy :) pościel przepiękna, a kolory dodatkowo ją ożywiły, zrobiło się pogodniej i jeszcze bardziej dziewczęco :))

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze tyle tych grochow u Ciebie a u mnie nic hmm moze I ja powinnam troche groszkiem cos przyozdobic :P

    OdpowiedzUsuń
  29. W takim otoczeniu może wyrosnąć tylko wrażliwy esteta:)Całość nieszablonowa i lekka.Kiedyś też upolowałam w Isku kilka poszewek(ze 12 sztuk)po 2zł,idealne do nowego pokoiku,który urządzałam,to są zakupy fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami uda się coś wyszukać fajnego, pozdrawiam Renatko :)

      Usuń
  30. Lozko jak marzenie... sama chcialabym takie;) Grochy sa ponadczasowe stylowe retro oryginalne... ja jestem fanką grochow;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie dobrałaś kolory, piękne meble. Tylko czy (tak jak jest ukazane na pierwszym zdjęciu) ta szafeczka nocna nie będzie przeszkadzać w dojściu do szafy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma strachu, szafa ma ponad 3 m /na całej ścianie/ i 4 skrzydła drzwi przesuwanych. Właściwie jest to taka garderoba , ponieważ można do niej wejść. pozdrawiam

      Usuń
  32. Ładnie , ale łóżko to bym zmieniła wygląda jakoś szpitalnie.Ogólnie fajnie.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥