czwartek, 31 stycznia 2013

Roztrzygnięty konkurs na zabawkę eko



Witajcie !!!

Dzisiaj wpadłam na króciutko.



Chciałam bardzo, ale to bardzo podziękować Wam Kochane Dziewczyny, że tak licznie i z takim zaangażowaniem doradzałyście mi w kwestii restaurowania, poprawiania tudzież malowania moich nowych - starych mebli.

Te kwiatki są dla Was ...




Na początku grudnia pokazałam Wam pracę na konkurs do przedszkola, "Zabawka eko".


Otrzymałam , a właściwie ja i Milenka, ponieważ była to nasza wspólna praca , otrzymałyśmy WYRÓŻNIENIE.

Cieszę się bardzo, ponieważ prac było bardzo dużo, i kilka niezmiernie ciekawych.

Postawiono na edukację, tak więc miejsca na podium otrzymały zabawki edukacyjne.



Fajnie jest zrobić coś z dzieckiem , dla dziecka. Wspólna praca, wspólnie spędzony czas i radość z tworzenia czegoś z niczego.
W przedszkolu zorganizowano małą uroczystość, wręczenie nagród, potem przedstawienie kolegów z innych grup. Cieszyło się to moje dziecko bardzo, było dumne i szczęśliwe.




Przy okazji ...
Pozdrawiam wszystkie moje zaglądaczki, podglądaczki, obserwatorki,. Cieszę się , że do mnie zaglądacie, komentujecie moje poczynania blogowe.
Mam nadzieję , że choć troszkę podoba Wam się to co tutaj tworzę ...
... pozdrawiam Was bardzo gorąco i zapowiadam .......
... moje małe candy .....


Ali





20 komentarzy:

  1. no gratuluje:P
    a kwiatki ,motylki ,slimaczki cudo ,jak w prawdziwa wiosne:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mam nadzieję, że ze stopniejącym śniegiem ucieknie od nas zima !!!! :)

      Usuń
    2. Ale napisałam po chińsku, powinno być ... z topniejącym sniegiem, ... to wszystko przez zimę, pozdrawiam.

      Usuń
  2. :))) bardzo fajne prace :)) gratuluję Wam tych wyróżnień :) To cudowne uczucie, kedy dzieciątko szczęśliwe i zadowolone :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kochana! A raczej kochane!!! Ja też lubię "tworzyć" ze swoją starszą córą, ale ona najbardziej angażuje się w sprawy kuchenne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram takie inicjatywy - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemnie u ciebie na pewno będę wpadać częściej zapraszam również do siebie http://ewelloves.blogspot.com/ POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! gratuluję:))))))))) świetna zabawa!
    zapraszam na konkurs ze świetnymi nagrodami:)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje!! Zasłużyłaś na I miejsce i przyznam szczerze,że nie podzielam zdania jurorów.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musieli stworzyć jakieś kryteria oceny, a że padło na edukację , a domek nie jest zabawką edukacyjną, więc wyszło jak wyszło. Ale cieszyć się należy, bo to miłe jak ktoś docenia pracę i trud wniesiony. Dzięki bardzo za uznanie.

      Usuń
  8. Suuper :) Gratuluje wyroznienia :) Pieknie u Ciebie tak wiosennie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiosna , wiosna , a za oknem zawieja i deszcz. Brr, pozdrawiam

      Usuń
  9. nie ma jak dziecięca twórczość rozwija, motywuje i pobudza do działania każde dziecko szkoda, że tak mało rodziców o tym wie :) a ta komoda to jak wyszła pochwalisz się kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawki eco to super pomysł a najfajniejsze jest to, że można je zrobić razem z dziećmi:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i pozdrawiam...
    A mebelki z poprzedniego posta...super...!!!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥