piątek, 29 czerwca 2018

W tym roku taras w stylu boho ...






Tarasowe love w pełni... pogoda w tym roku rozpieszcza nas... sprzyja wyjściom i przebywaniu na świeżym powietrzu... ogród, taras.... tutaj najlepiej jest rozpocząć dzień z kubkiem kawy.... śniadaniem....
Nareszcie możemy cieszyć się naszym tarasem w pełni, jest zadaszony więc żadne deszcze nie są nam już straszne....



Najpierw zrobiliśmy konstrukcję drewnianą a potem pokryliśmy dach poliwęglanem. Zdecydowaliśmy się na taki materiał , ponieważ nie chcieliśmy zaciemnić salonu, , ale z drugiej strony baliśmy się , że będzie na nim zbyt gorąco, dlatego wzięliśmy poliwęglan z kilkoma komorami z filtrem uv . Uwierzcie, że mimo tego , że słońce mocno świeci to na tarasie jest chłodniej, poliwęglan dal radę, a do tego jest jasno.

Poniżej kilka archiwalnych zdjęć: 
Po więcej odsyłam  tutaj 








Och... z rozrzewnieniem oglądam te zdjęcia... ale nadeszło nowe...

Nareszcie mogłam wyciągnąć wszystkie tekstylia jakie tylko chciałam bez obawy że zmokną, że będę musiała za każdym razem biegać z nimi....
Cudowne uczucie...

W ubiegłym roku powstała kanapa z palet , na które położyłam materace składane, które kupiłam tutaj . Kilka nowych dodatków takich jak stoliki, lampiony, poduchy dopełniły całości.



Z tarasu korzystamy od wczesnej wiosny po póżną jesień, a nawet w ładne ciepłe dni zimy.

jesiennie...



zimowo....


I wreszcie ten sezon....





kanapa z palet zamieniła się w ogromne łóżko...
donicę z żółtej cegły klinkierowej okleiłam matą ze słomy, którą kupicie w każdym sklepie budowlanym przy pomocy kleju na gorąco...

i tak taras prezentuje się wieczorową porą....


Taras w stylu boho...


Oprócz zasłon i firanek , które wiszą wokoło tarasu,  powiesiłam również tekstylia nad łóżkiem. Wykorzystałam do tego celu baldachim, który kupiłam tutaj w kształcie trójkąta. Jeśli nie pasuje wam taki kształt to są również w kształcie prostokąta tutaj, znalazłam też podobny w trójkącie w innym sklepie w bardzo atrakcyjnej cenie tutaj .
Dodałam kilka woali z Ikei i powstał klimat tropikalnych wakacji, w każdym razie tak się czuję leżąc i odpoczywając tutaj.



Wprowadziłam również trochę roślin tropikalnych, drzewka oliwkowe i liść laurowy, oleandry, ale również kaktusy. Do tego hortensje i pelargonie , wszystkie w podobnej tonacji, co spowodowało, że obrazek staje się uporządkowany mimo mnóstwa detali.







Czekam na Wasze komentarze... jestem ciekawa czy podoba Wam się klimat naszego tarasu...
Po więcej zdjęć zapraszam na moje konto na instagramie tutaj gdzie na bieżąco możecie śledzić zmiany na naszym tarasie.







64 komentarze:

  1. Oj podoba się mi bardzo taki taras. Podziwiam kreatywność bo u mnie i oleander, i drzewko oliwne i pelargonie i liść laurowy są a klimat nijaki. Pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego, pomysły same wpadają do głowy przy realizacji , można tez poszukać inspiracji w necie , pozdrawiam i dzięki za komentarz, miło mi że jesteś, że ciagle jestes w tym blogowym świecie :)

      Usuń
  2. Przepiękne miejsce! Podziwiam, zachwycam się, lekko zazdroszczę :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo i dziękuję za komentarz

      Usuń
  3. Przepięknie urządziłaś taras. Zachowałaś wszystkie elementy stylu boho, całość jest bardzo spójna i zachwyca. Rzuciłabym się na to duże łóżko i poczytała coś ciekawego. Brawo ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję kochana, bardzo cenne są dla mnie takie opinie, miód na moje serce, dziękuję :):):)

      Usuń
  4. Przepiękny taras! Każda jego odsłona jest super, ale teraz z tym dużym łóżkiem i zwiewnym wokalami jest cudnie! Ależ podziwiam i zazdroszcze:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odsłona tarasu też bardzo mi się podoba, wymyśliłam sobie wakacje w tropikach i takie mam na swoim tarasie, dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Prześliczny! ! Jeszcze tak bardzo pięknego tarasu nie widziałam ! ❤ Jest idealnie, zakochałam się :) Marzę o takim! ❤ Pozdrawiam i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech marzenia się spełnią, troche mu brakuje, i jakbym teraz go robiła to to i owo zmieniłabym ale i tak cieszę się z tego co jest i staram sie go upiększać, dziękuję że jesteś :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , jak dobrze widzieć "stare" dobre twarze :):):)

      Usuń
  7. Przepiękny masz taras :)
    Nic tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mi się podobał ten styl. Mam podobnie urządzony taras

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam styl boho pięknie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe połączenie barw: czarnego,białego i brązowego.
    Jeżeli chodzi o wykonanie kanapy z palet to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boho jest po prostu świetne :) Naprawdę fajny styl

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wygląda taras, aż tylko siedzieć i odpoczywać na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny taras :) bardzo mi się podoba taki styl

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny taras! jak dla mnie klimacik idealny. Strasznie żałuję, że na moim balkonie w bloku nie da się tak poszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny taras, wygląda niczym z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niezły tarasik:) tez mam w planie zrobic cos na nastepny rok :P ale moze szklany

    OdpowiedzUsuń
  17. są idealne <3 inspiracja na przyszły sezon

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne przestronne tarasy, marzą mi się właśnie takie

    OdpowiedzUsuń
  19. marzy mi się taki taras, idealne miejsce na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo inspirujący wpis. Na takim tarasie zdecydowanie można się zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Taras wygląda rewelacyjnie niczym z najlepszych katalogów z egzotycznych krajów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taras jest przepiękny, wręcz wymarzony! :) Wszystko komponuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest pięknie, klimatycznie 😊 Tylko zastanawiam się ile pracy trzeba włożyć, by utrzymać to miejsce w czystości...☺ Podziwiam Twój talent i determinację 😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Co jeden to piękniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzy mi się taki tarasik, wypić kawkę i odpocząć po pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie! aż się chce wziąć książkę i położyć na tarasie i zapomnieć o reszcie świata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Woow, piękny taras, sprawdzonym sposobem na bezpieczeństwo na nim jest zamontowanie kamer na tarasie, gwarancja bezpieczeństwa: https://sklep.bezpiecznarodzina.pl/ochrona-domu/kamera-wewnetrzna-bd08

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne dodatki, rośliny... taras wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu idealny taras :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko siedziałabym tam całymi dniami, pięknie po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi sie ten styl, taras jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie zapominajcie o tym, aby wybrać odpowiednie opcje związane z oświetleniem tarasu. Na stronie https://www.interblue.pl/ możecie znaleźć naświetlacze led, który na taras będę idealnym rozwiązaniem. Warto skorzystać, bo ja na ten temat znalazłam ostatnio wiele ciekawych rad.

    OdpowiedzUsuń
  34. jeju to moje marzenie mieć taki taras

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale musisz mieć tam pięknie wieczorami. Marzy mi się też taki taras, ale najpierw muszę kupić sobie mieszkanie razem z tarasem. Wybór padnie chyba na https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-tarasem-wroclaw/ Mają jedną z lepszych ofert we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny taras, bardzo podoba mi się styl boho. Widać, że miałaś pomysł na urządzenie tego tarasu. Przesiadywanie tam to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam styl boho we wnętrzach. Sam robiłem niedawno metamorfozę mieszkania i postawiłem na proste, stonowane kolory a przede wszystkich dużo bieli. Wiklina również bardzo pasuje do tego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przed remontem tarasu skonsultowałbym się z prawnikiem, czy aby na pewno taki remont mogę wykonać. Taras jest elementem zewnętrzny budynku i może być potrzebna zgoda administracji.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo stylowo i klimatycznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepych na tarasie to coś w mojej opinii rzadkiego, ale ten jak najbardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥