poniedziałek, 12 maja 2014

Candy !

 
 
 
 
 
Dzisiaj wpadłam na króciutko aby ogłosić candy !!!
 
 
 
Wczoraj były moje urodziny i z tej okazji chciałabym obdarować kogoś prezentem.
Zakończenie candy 21 czerwca z kolei w dniu moich imienin.
Tak więc urodzinowo- imieninowe candy czas zacząć.
 
Do wygrania poduszka o wymiarach 30x60 , w biało - czarny wzorek.
 


 
 
Zasady candy takie jak zawsze.
Proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem z deklaracją uczestnictwa w zabawie.
Będzie mi miło jeśli zostaniecie w gronie moich obserwatorów, moich miłych gości.
 Udostępnicie na swoim blogu powyższe zdjęcie z linkiem do tego posta.
 Nie posiadający bloga również mile widziani, proszę tylko zostawić swój adres email.
 
 
 
 
 
 
 
W następnym poście więcej zdjęć tej ślicznej poduszeczki, która jest dzisiejszym cukieraskiem.
Poduszeczka przyjechała wczoraj prosto z Ikei aby zamieszkać w czyimś domku.
W moim już zamieszkały poduchy, te i inne, ale o tym następnym razem.
 
 
To tyle na dzisiaj.
Zapraszam do zabawy.
 
 

83 komentarze:

  1. Zagladam już tutaj od dłuższego czasu :) i nie ukrywam czasami cos podpatrze i w swoim mieszkaniu zastosuje :) Z checia biorę udział i ustawiam się w kolejeczkę. pozdrawiam Monika wredotka23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam sie z przyjemnoscia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i trzymam mocno kciuki:) Poduszka jest bardzo fajna i taka modna, oj cukiereczka masz dla nas. Życzę Wszystkim udanej zabawy a Tobie dalszych blogowych inspiracji. Pozdrawiam, AnnaFerrero

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się z wielką przyjemnością! Poduszeczka piękna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Ja również skorzystam z szansy na piękną poduszeczkę. Zapisuję się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chetnie wezmę udział :)
    Udanego dnia Alicjo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc Alu wszystkiego dobrego... nagrody ekstra... do tego stopnia, że mam już takie dwie podusie w domu ;-). Nie będę brać więc udziału ale opinię musiałam zostawić

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Dobrego i twórczego tygodnia Ci życzę :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu, Twoje candy jest już na moim blogu: http://wharmonii.blogspot.com/2014/05/candy-u-ali.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu śliczna podusia, piszę pierwszy raz ale obserwuję ten cudny blog już od dawna, piękny domek, który nie raz był dla mnie inspiracja. Pozdrawiam Aneta .Wszystkiego najlepszego , chętnie wezmę udział w Twoim candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! 100 lat :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego :) Podusia jest doprawdy cudna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. extra poducha, zapisuję się zatem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ by się ta podusia wpasowała w moją rogówkę ;-) Zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat :) i chętnie zapisuje się do zabawy :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego Ali!!! s.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego Naj Naj :)
    Poducha cudowna, może trafi do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja, jako kolejna chętna
    ustawiam się w kolejce
    po nagrodę :)
    I mam nadzieję,
    że umili mi
    kolejną środę :)

    Buziaki Alu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Alu,100 lat,100 lat...Niech ci gwiazdka pomyślności...Pamiętaj,że dzień urodzin jest początkiem nowego,kolejnego i cudownego roku w naszym życiu.Życzę Ci spełnienia marzeń -tych dużych i tych maleńkich.Buziaczki ;0
    No i piszę się na podusie :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście,że chcę!! Idealnie wpasowałaby się w mój nowy salonowy look :)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ miło,moc gorących życzeń Alu,radości każdego dnia i wytrwałości w dążeniu do marzeń :)Ja świętuję jutro-z wiekiem coraz mniej chętnie :)Tymczasem bawię się z przyjemnościa !

    OdpowiedzUsuń
  22. Po pierwsze wszystkiego co tylko najlepsze z okazji urodzinek, mam nadzieje,ze byly udane:D
    no a podusie bardzo chetnie bym przygarnela, oczywiscie gdyby tylko szczescie usmiechnelo sie wlasnie do mnie :P
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Alu wszystkiego dobrego Ci życzę i głowy pełnej pomysłów.
    W kolejeczce się ustawiam bo poducha pięknie by się wpasowała w mój salonik.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat sto lat! :) Wszystkiego najlepszego! A w zabawie bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Melduje sie :) i sto lat zycze, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego Naj Kochana!!!! A w zabawie baaaardzo chętnie wezme udział i ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozdrowienia zostawiam....
    Nie będę robić konkurencji...bo choć poduszka śliczna nie pasuje do moich starych klimatów....
    ale za to posiedziałam już sobie u Ciebie na tarasie....:):):)
    Widzę, że surfinie też już się rozgościły....:)

    OdpowiedzUsuń
  29. z chęcią dołączam do zabawy :) pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem Twoją stałą codzienną podgladaczką, inspirującą się wpisami i zdjęciami, niektóre wcielam w życie choć czasem trudno przy czwórce dzieci.
    Jestem pełna podziwu dla Ciebie w kwestii wykonania zagłówka :) masa pracy i determinacja :)
    Oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie
    12345gosia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście z okazji urodzinek życzę radości serca, wiele pomysłów i usmiechu na codzień
    12345gosia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Trafiłam tu do Ciebie i bardzo mi się podoba :)
    Oczywiście zgłaszam się do konkursu :) Poduszka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja mam takowa ikeową poduszeczkę:))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja spróbuje szczęścia:)
    sylwia161077@gmail.com
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię takie kontrasty. Z przyjemością się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  36. najpierw ustawim się wkolejce do złozenia zczeń ♥ a potem po tę cudną graficzność ;-))

    OdpowiedzUsuń
  37. Poducha super, chętnie wezmę udział w zabawie. Takie kontrasty planuję na mojej podłodze w łazience, bardzo mi się spodobały już parę miesięcy temu :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Już się raz próbowałam zapisać ,ale coś nawalało . Eech , mam nadzieję ,że to nie jakiś pech :-) !
    Zgłaszam się raz jeszcze ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna nagroda! chętnie zgłaszam się do Twojej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się z przyjemnością:))))
    kasia.swistun@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Sto lat Kochana :)
    Podusia super więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  42. To ja też z chęcią ustawię się w kolejce:)
    Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością, staje wśród konkurencji do szczęścia:) Iszart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. moja mama to Ala :) Piękne imię :) Życzenia prześlę więc 21 :) Pa

      Usuń
  44. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) - Kika
    kika69@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się:)
    Baner na moim blogu juz jest http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią ustawiam się w kolejce. :) Banerek już wkleiłam: joannahandmade2.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super poduchy, najlepsze kolory na świecie ;p spróbuję szczęścia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością się zgłaszam :) Pierwszy raz biorę udział w candy, może dopisze mi szczęście :) Już wstawiam u siebie na http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/ zdjęcie z cudowną poduchą :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakim cudem dotąd przegapiłam to cudowne candy?? Na szczęście jeszcze można ustawiać się w kolejce, ufff;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie wezmę udział w Twoim rozdaniu :) Tym bardziej że to będzie zaraz po moich urodzinkach, prezent jak znalazł :D
    Baner na moim blogu
    www.zwyklamamusia.blogspot.com
    Obserwuję Cię jako Justyna Sz
    PS Moja córcia będzie Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin , spełnienia wszystkich, nawet tych najbardziej szalonych marzeń ! :)

    naturalnie, dołączam do kolejki, może mi się poszczęści ;)
    banerek na blogu http://handmadebykamilla.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. Dopisuję się do candy. Może będę miała szczęście :) Cieplutko pozdrawiam! kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wielką przyjemnością biorę udział! Życzę dużo uśmiechu na twarzy oraz dużo inspiracji! Wszystkiego co najlepsze!
    Blog dodany do obserwowanych.
    Pozdrawiam , klaudiagrzesiuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja również staję w kolejce :)
    I przede wszystkim życzę dużo inspiracji :D
    Baner już na blogu: http://madewith-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. O żeby mi się poszczęściło. Śliczny cukieras. Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dużo ciekawych inspiracji na kolejny rok. I nieskromnie zgłaszam się po nagrodę:) aga0105@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo chętnie zapisuję się po tak cudną podusię:) idealnie pasowała by mi do pokoju:) czekam niecierpliwie na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. no to i ja chętnie wezmę udział, bo poduszeczka mnie zauroczyła. :)
    Pozdrawiam. ;)

    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. To jeszcze ja! uff zdążyłam;))))
    Fajniutka jest!!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudo poduszeczka by mi pasowała do sypialni :) dlatego chętnie biorę udział dyrdawa@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Fantastyczna!
    Bawimy się i my !
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkiego najlepszego, skoro okazja podwójna, to życzenia do kwadratu :)
    Podusia świetna, bardzo by mi pasowała i kanapę "podrasowała" :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się po poduszeczkę, takie większa właśnie by się przydała do leniuchowania. Obserwuję już od dawna, banerek na colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Many personal injury lawyers in Toronto offer free consultation and also work on a no win no fee basis.
    Lawyers that represent injured individuals generally do not also defend in personal injury lawsuits.
    Personal injury lawyers can help your negligence case if you
    have purchased a new invention that has caused a fire or had another
    damaging effect.

    Also visit my weblog - Gary Neinstein

    OdpowiedzUsuń
  67. Poszewka urocza, z przyjemnością zapisuję się do zabawy i zostaję na dłużej, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudna podusia, chętnie ją przygarnę ilona.a@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy ostatni będą pierwszymi? Oby:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja przyłączam się do zabawy. Poduszeczka jet śliczna, chętnie bym ją przygarnęła:) Twój blog oczywiście też jest świetny - bardzo mnie inspiruje. Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  71. Dołączam się do zabawy:) Umieściłam info na blogu: http://jazakupoholiczka.blogspot.com/

    Właśnie kończę remoncik salonu, więc będzie idealnym wykończeniem:):)

    OdpowiedzUsuń
  72. Kolejka dłuuuuga, ale chętnie się dopisuję :)
    Połączenie czerni i bieli wprowadzam ostatnio do dużego pokoju, zmieniamy kanapę a poducha pasowałaby na nią idealnie :)

    Bannerek umieściłam na swoim blogu: marta-nefertari.blogspot.com.

    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. może i mi się uda w ostatniej chwili :) Bardzo ładna podusia... sosenka_i@tlen.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się
    Obserwuję jako Adrianna Karpowicz

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Niech ostatni będą pierwszymi! ;-) Zapisuję się i dodatkowo z przyjemnością dodaję do ulubionych blogów. Pozdrawiam i zapraszam również do siebie na candy - http://mojprzytulnykawalekpodlogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. No to próbujemy z ogromną przyjemnością biorę udział :)
    Obserwuje jako Megi
    Baner: http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. No to udało mi się jeszcze załapać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. ach kto nie lubi Ikea i takich zestawień :-)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥