piątek, 28 kwietnia 2017

Moje Mieszkanie, jestem na łamach magazynu ♥






Jestem w gazecie !!!!! łaaaaaaaaaał !!!!!!!!!!!

Czujecie moją radość , czujecie, te emocje !!!!!!!.......
...... ale od poczatku ....

     Moja przygoda z blogiem zaczęła się kilka lat temu, wtedy też odkryłam mnóstwo innych wspaniałych blogów polskich i zagranicznych. Do niektórych zaglądałam częściej do innych rzadziej. Niektóre pojawiały się też w kolorowych magazynach wnętrzarskich i wtedy pojawiła się myśl, marzenie, że może kiedyś ja mogłabym być w takiej gazecie. Wtedy wydawało mi się to tak nierealne, odległe, że przestałam w ogóle tym zaprzątać sobie głowę. Pracowałam nad swoim blogiem a także nad tym aby nasz domek zmienić tak jak to sobie wymysliłam.
 Minęły lata i .... marzenie stało się bardziej realne. Dostałam propozycję sesji zdjęciowej do Mojego Mieszkania i ... jestem !!!!!
Spełniło się moje kolorowe marzenie. Kochani warto marzyć !!!!!
 Nie mam słów na opisanie moich uczuć w momencie zobaczenia zdjęć z naszego domu w gazecie, mnóstwo pozytywnych emocji !!!


 Od momentu sesji wiele zmieniło się już w naszym domu, sesja miała miejsce ponad rok temu, ale i tak z rozrzewnieniem spoglądam na zdjęcia. To było bardzo ciekawe doświadczenie.





fot. Piotr Mastalerz


Dziękuję bardzo pani Joli Musiałowicz, za to , że zaprosiła mnie do tej sesji. 

Kochani, 
jeżeli macie ochotę na więcej zdjęć, zajrzyjcie do 
majowego magazynu Moje Mieszkanie.






57 komentarzy:

  1. Gratuluję :). Na pewno wielka duma i radość jest wskazana :). Dom jest piękny to musiał być w końcu pokazany szerszej publiczności ;). Jeszcze raz gratuluję i przesyłam pozdrowienia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wspaniałe mieszkanie.Zawsze warto mieć marzenia a radość z ich spełnienia jest niesamowita!!! Ciągle nowych marzeń i pomysłów Ci życzę.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne mieszkanie, wspaniała aranżacja, widać polot właścicieli. Otworzyłam gazetę, zobaczyłam wnętrze, rozpoznałam, z przyjemnością przeczytałam. Wspaniała pamiątka taka gazeta z własnym wnętrzem, gratuluję i życzę niesłabnącej energii i równie udanych pomysłów w urządzaniu domu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam :)Jak miło spotkać w gazecie kogoś, kogo się zna z blogosfery :) Super! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Mieszkanie jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. No coś takiego, jak byłam u Ciebie, to wcale się nawet nie pochwaliłaś Dorotce tą sesją... Ale co tam.
    Sławna jesteś!!!!!! Gratuluję Ci z całego serca , wyróżnienie w pełni zasłużone kochana! :)))))))) Gazetkę może uda mi się tutaj zdobyć, będę się chwalić - moja koleżnaka...Znam...
    A co! ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję bo to marzenie chyba wielu osób a jednak nie wszystkim się spełni. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. O to zaraz kartkuje magazyn i oglądam. Gratuluję i cieszę się ze spełnionych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Marzenia się spełniają. Masz piękne mieszkanie,a prowadzenie bloga wymaga jednak dużej pracy i determinacji. Ja wciąż się tego uczę:) Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone :) Pozdrawiam i lecę obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny dom , świetny gust i wyczucie artystyczne! Nic dziwnego, że pokazali Twój dom w gazecie! Jestem przekonana, że to nie była ostatnia sesja :)
    Serdecznie pozdrawiam, Alicja

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Alu! Na pewno są to wielkie emocje. Super że jesteś na łamach popularnego miesięcznika. Pozdrawiam i cieszę się razem z Tobą:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Alu, kochana, bardzo gratuluję!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocno gratuluję, warto mieć marzenia, aby je spełniać. Jesteś tego przykładem :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję sukcesu! Masz piękne mieszkanie więc zasłużyłaś na wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No kto jak nie Ty i Twoje piękne wnętrza ? :-))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale, że Ci się to udało! Marzenia się spełnia, a nie się spełniają! Ciężką pracą sama do tego doprowadziłaś, jest czego gratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam, jest cudnie! Gratuluję z całego serca!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie gratulacje :) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nasze gratulacje. Niech to zdarzenie zainicjuje pojawienie się worka pełnego pomysłów :) Mam nawet pomysły - niech kolejny wpis może dotyczy tematów relaksacyjnych? Na stres jesteśmy narażeni codziennie, a chwilka refleksji (i odpoczynku) przyda się każdemu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawo! Rozumiem Twoją radość i gratuluję serdecznie 😊 nie jestem ani trochę zdziwiona, że zaproponowali Tobie taką sesję, bo wnętrze Waszego domu jest piękne i z duszą 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia i artykuł w gazecie bardzo ciekawy :) Aranżacja i zaprojektowanie na prawdę fajne, zdecydowanie zasłużone wyróżnienie. Czekamy na kolejne projekty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozostaje tylko pogratulować ;)Również uważam, że wyróżnienie jest zasłużone. Sledzę Twojego bloga od jakiegoś czasu i moim zdaniem jest jednym z najlepszych w tej tematyce. Życzę dalszych sukcesów i pozdrawiam ;)
    PS. Zapraszam też do siebie na rabatdladomu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyróżnienia! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz przepiękne mieszkanie! Gratulację mieszkania i wywiadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. To wyróżnienie jak najbardziej godne pochwały. Wielkie gratzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super mieszkanie.Pieknie wam to wyszło. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  27. Super gratulacje! Czytam Twojego bloga już od jakiegoś czasu i nie żałuje, że poświęcam na to czas. Oby więcej takich wpisów, gdyż widać tutaj zaangażowanie i pasję.

    OdpowiedzUsuń
  28. No no gratulacje! Ale nie ma co się dziwić, pięknie urządziłaś swój domek :) To nagroda za włożone serce i pracę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! a mieszkano bardzo stylowe, ma w sobie taki sznyt, którego nie jestem w stanie okreslić, ale wiem, że sam chciałbym takie mieć. Pozdrowienia i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Myslę, że jak najbardziej zasłużenie. Bardzo podoba mi się taki styl. Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  31. O jest tablica do pisania kredą. Zawsze mi sie podobał taki "gadżet". Gratulacje sukcesu i oby tak dalej. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kółko i krzyżyk! Kto wygrywa? Gratulacje dla perfekcyjnej Pani swoich wnętrz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! Z tak pięknym mieszkaniem to było nieuniknione. W końcu taki wystrój zasługuje na więcej oglądających ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. O rety cudownie!!!! Gratulacje!!! Podzielam twoją radość. Zasłużyłaś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje. To konkretne wyróżnienie. Nie ma sie co dziwić, gdyż wnętrze jest piękne.
    Pozdrawiamy,
    9design.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo duże wyróżnienie - rewelacja ! Ale widać że naprawdę jest to zasłużone ! tak trzymać i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te schody są boskie a całość bardzo sprytnie i dokładnie zaplanowana - widać dużą estetykę i dbałość o szczegóły - super

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję. Mieszkanie przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ho ho ho... fame się zgadza :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, gratulacje! Takie ładne mieszkanie, że aż szkoda byłoby go nie pokazać szerszemu gronu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje bycia na łamach magazynu oraz tak ładnego mieszkania! Wygląda super i na pewno z przyjemnością tam mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moim zdaniem wszystko fajnie napisane dziękuje za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę i gratuluje sukcesu :) Piękne mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo Ci gratuluje :) To w pełni zasłużone wyróżnienie. Twoje mieszkanie prezentuje się naprawdę bardzo ciekawie. Sama właśnie szukam jakiejś ciekawej opcji dla mnie. Ostatnio u kuzynki widziałam genialne zasłony i zastanawiam się czy te https://flhf.com.pl/asortyment/zaslony/ dobrze wyglądałyby w mojej sypialni. Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, gratulacje! :) Mieszkanie jest niesamowite, dlatego nie ma się co dziwić, że trafiło do magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje! Cudowne wnętrza! Może zainteresują Cię tkaniny, z których możesz wyczarować cuda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam tego bloga, tak samo jak czasopismo. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone.
    https://sanjo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawym sposobem na zmianę wnętrza jest postawienie gabloty ekspozycyjne wypełnionej dekoracyjnym szkłem lub kolekcjami.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥