środa, 18 listopada 2015

Męskie domowe biuro i pierwsza tapeta !







Od dłuższego czasu zastanawiałam się jak ten pokój ma wyglądać. Przede wszystkim musiał spełniać funkcję biura, musiał spełniać wszystkie gusta właściciela, męskiego członka naszej rodziny.
 Kusiło mnie, aby wprowadzić tutaj sporą dawkę bieli, ale nie . Są drobne białe dodatki, są dwie ściany w tym kolorze, ale jest również czarny, szary, jest drewno.
Pamiętacie, jak pisałam, że remont tego pokoju był niespodzianką dla mojego męża. Nie było go tydzień i miałam tyle czasu, aby przeprowadzić metamorfozę pokoju. Czułam się, jakbym była w jakimś programie, 7 dni na zmianę wnętrza. Czułam podekscytowanie, tym bardziej, że zainteresowany nie wiedział o remoncie i miał być to prezent z okazji dziesiątej rocznicy ślubu.

Były zasłonięte oczy, była kokarda na drzwiach i było , ŁAŁ, mimo, że ktoś zdążył się wygadać, że robię jakąś rewolucję.



Z pokoju zniknęły dwa regały drewnopodobne. Pozostało biurko, stare, które mąż bardzo lubi, ja zresztą również.  Pozostała także sofka i fotel ale zmieniły tapicerkę. /marzy mi się tutaj jakiś chesterfield/. Brakuje stolika kawowego ale mam juz pomysł, jaki ma być.


Zrobiłam półki. Zwykłe deski sosnowe ze sklepu budowlanego najpierw potraktowałam wszelkimi ostrymi narzędziami aby je postarzyć, żeby wyglądały na bardzo stare. Gwóźdź, piła, pilnik. Potem nakładałam różne farby. Najpierw pomalowałam, ale nie całą powierzchnię szarą farbą akrylową, następnie pasy impregnatem, a następnie woskiem w kolorze dębu. Dużo tego ale efekt został osiągniety, nie widac tego na zdjęciach ale deski wyglądają jakby wyjęte z morza, w którym przeleżały kilka lat.


Stary brązowy regał Ikea pomalowałam na czarno.


Zastosowałam moją ulubioną farbę tablicową na wystającą część ściany a dalej położyłam tapetę ! 


Moja pierwsza tapeta. Jest to tapeta winylowa na podkładzie fizeliny, kładzie się ją dosyć prosto, ponieważ maluje się klejem jedynie ścianę. Mimo to zabawy przy tym było masę, klej szybko schnie i wchłania się, więc trzeba było pokrywać ścianę wielokrotnie aby tapeta dobrze się przykleiła, ale udało się ! Oczywiście nie zrobiłam tego sama, brat był tutaj głównym dowodzącym , ja byłam od podcinania, wyrównywania, podtrzymywania.







Tę tapetę jakiś czas temu zobaczyłam w magazynie wnętrzarskim i od razu zaświtał mi pomysł na biuro męża. Ona nadaje ton temu wnętrzu.




Wnętrze nabrało męskiego charakteru, najważniejsze, że podoba się mężowi. 
Każdy kto wchodzi do biura od razu zwraca uwagę na tę tapetę. 
Spodobało mi się tego typu wykończenie ściany i powiem Wam tylko, tak cichutko, że kolejna tapeta czeka na przyklejenie, tym razem w pokoju Milenki.
Kiedy nastąpi jej przyklejenie, jeszcze nie wiem, póki co powoli wprowadzam do domu klimat zimowy i świąteczny. Robię kalendarz adwentowy i zastanawiam się nad nowymi dekoracjami świątecznymi.





W tym roku planuję dwa kalendarze adwentowe, dla Michałka i Milenki. Już niebawem pokażę.
Do miłego Kochani, pa pa.


Tapeta Replik: tapetyswiata.pl /rewelacyjnie szybka dostawa, polecam/




78 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona!!! Piękna metamorfoza, bardzo męska, super!!!
    pozdrawiam cieplutko!!!
    p.s. tapeta świetna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeszcze inną wybraną ale była 80 razy droższa. pozdrawiam

      Usuń
  2. No bomba!!! Wszystko idealnie dobrane, zrobione:) Gratuluję wyczucia stylu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Tapeta nadała niepowtarzalnego charakteru, biurko stylowe vintage- świetne! I to wszystko sama? Naprawdę oklaski dla Ciebie:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pomocą brata oczywiście, gdyby nie on metamorfoza trwałaby o wiele dłużej !

      Usuń
  4. Fantastyczny męski pokój, a za tapetę masz ode mnie brawa na stojąco;) Klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie słowa od specjalisty to mega komplement, :)

      Usuń
  5. Świetnie wszystko zaplanowałaś i wykonałaś. Pokój wygląda rewelacyjnie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetny męski pokój stworzyłaś :) A tapeta zachwyca!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie tapeta robi wrażenie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieję się, że męża nie było tydzień a tu tyle rogacizny, ha ha ha

      Usuń
  8. Piękne wnętrze, robi wrażenie i ma w sobie to coś :)

    Pozdrawiam.
    Magda z My Sweet Dreaming Home

    OdpowiedzUsuń
  9. ...oj Ty kobieto szalona! Pokój robi wrażenie, jest prawdziwie męski i...
    ... jedyny w swoim rodzaju. Tutaj nie można się nudzić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biuro pierwsza klasa!!! Sama mogłabym w nim pracować:)
    Ciekawe jakie kalendarze stworzysZ:) Czekam z niecierpliwością:)
    ściskam
    P.S. Kochana dziękuję za paczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostaje mi pierwsze słowo : WOW! Rewelacyjne biuro, mega męskie, z klimatem. Ala zaszalałaś, ale warto, bo powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  12. REWELACYJNIE!
    Świetnie wyszło! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiana wyszła super! Nie dziwie się mężowi ze pokój przypadł mu do gustu. Jest męski, gustowny, wyważony ale tez z odrobiną szaleństwa w postaci tej tapety! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  14. na początek tapeta bajkowa, zresztą wiesz kocham chyba wszystkie tapety :)
    kiedy przeczytałam jakiś czas temu, że robisz biuro mężowi dosłownie się uśmiałam bo ja mojemu zaczęłam w tym samym czasie hi hi zakręcone wariatki z nas co Alicja? i jakie zgrane. Mi zostało jeszcze małe wykończenie w postaci dodatków , a......i tapetę też mu położyłam a co :) pozdrawiam cię kobieto bardzo, bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem ciekawa w jaki klimat poszłaś i jaką wybrałaś tapetę. Bo ta moja tapeta to przez Ciebie, tak się napatrzyłam , tak się napatrzyłam u Ciebie, że tez mi się zachciało, ha ha ha. pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  15. Oj pięknie wyszło.. Biurko. Tapeta, półki.. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie dziwię się, że szanowny małżonek zrobił łaał... Efekt całości na żywo pewnie jeszcze bardziej powala...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na żywo jest jasniej i przytulniej, pozdrawiam

      Usuń
  17. Fajna poszewka z husky i czarna skarbonka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dałaś czadu kochana! Wnętrze zupełnie odmienione, zupełnie inne i z charakterem. Wcale się mężowi nie dziwię, że mu się podoba, bo jest moc...męska moc :) Napracowałaś się ale podejrzewam, że mąż spłacił już ten trud...radością oczywiście!! Nie wiem o czym pomyślałaś ;P
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja też bym zrobiła wielkie Łał jak by mi ktoś zrobił taką metamorfozę w domu :)
    Tapeta rewelacyjna,idealnie pasuje do "biura"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja się czułam ją przeprowadzając, podekscytowanie, polecam, świetne uczucie !

      Usuń
  20. Witam serdecznie, poproszę o kontakt na email klaudia.d@o2.pl (nie mogę znaleźć do Pani maila, a mam pytanie :-)),
    Pozdrawiam, Klaudia http://myhome-myspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekny wyszedł pokój i świetna tapeta

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ piękna niespodzianka.
    bardzo ładny i męski gabinecik powstał. a tapeta jest obłędna. brawo.

    OdpowiedzUsuń
  23. te fotografie ludzi z głowami zwierząt to jest jakaś porażka.
    niestety ale moim zdaniem ten pokój wyszedł fatalnie. ze zdjęć odczuwa się atmosferę grobu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się cos innego. A jak tak jest w grobie , to miło będzie leżeć, pozdrawiam

      Usuń
  24. Ala jest cudnie ! tapeta mnie zauroczyła i to strzał w 10 ! hmmm oko mi uciekło na komentarz wyżej hehehheheehehhehehhehhehhehehhehhehehhehhehhehhehheheh ( przepraszam, dostałam ataku śmiechu :) w takim grobie to bym balowała ,że hohoho :) Notabene to ja nie wiem co ludzie mają z tymi grobami, szpitalami i innymi dziwnymi skojarzeniami. Jak wystawiłam swoją czachę na komodę to jedna pani mi wyjechała o trupach i wywlekaniu ludzi z cmentarza i sadzaniu sobie ich na kanapie :))))

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zdolniacha z Ciebie. Wszystko tak gustownie dopracowane. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/ Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale to teraz fajnie wygląda :) jak w jakimś stylowym katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby moja żona tak przerobiła mój gabinet to rozwód murowany.
    Jedyna piękna rzecz w tym chaosie to biurko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wielka zmiana. Jest naprawdę super!
    P.S. Czemu hejterzy zawsze są anonimami? Strasznie mi ich żal :D
    P.P.S. Dzięki za przesyłkę. Póki co zwinął mi mój Młody, ale jako kochająca matka podzieliłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawdziwie męskie biuro. Jest mega! Nie przestajesz mnie zadziwiać!!! Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  30. ...pięknie...mój styl....moje klimaty...a czy mogłabyś podać gdzie kupiłaś naczynia na ostatnich zdjęciach? Wpadły mi w oko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te miseczki w sklepie Casa bianca. Ja kupiłam gdzie indziej jednak nie podam gdzie , ponieważ jestem w trakcie reklamowania misek, ponieważ przysłali mi małe, a ja zamawiałam duże. Poszukaj, to miseczki firmy Green Gate, miska silver star.

      Usuń
  31. Niezwykła przemiana! Ale największe wrażenie zrobiły na mnie te samodzielnie postarzone półki sosnowe - przepiękny kolor uzyskałaś, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa zmiana, na pewno interesujący wystrój. Uzyskałaś bardzo ciekawy efekt ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne biuro! Mi osobiście podoba się właśnie taki styl! Nie przypadam za bielą w wnętrzach, lubię bardziej chłodne wnętrza z dużą ilością srebrnych dodatków i oczywiście ciemnymi dodatkami. Bardzo fajna tapeta! Mąż pewnie musi być z ciebie dumny!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  34. Brawo, brawo, brawo! Świetny klimat stworzylaś! Jestem pod wrażeniem! Maź na pewno czuje sie tam dobrze. Podobają mi się detale no i półki. Szacunek :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna przemiana ;) Pokój wygląda bardzo majestatycznie. A tapeta rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Co tu dużo pisać ...wnętrze nabrało niebywałego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniale Alicjo, tapeta bomba,
    Buziaki 😊

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale męsko! Rewelacja. To już drugi raz kiedy psi akcent mi się podoba (ale chyba u kogoś:-) nie wiem jakby mój P.zareagował na taka tapetę:-) Biurko KLASA a świnka BOSKA-skradła me serce:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. cudownie i niebanalnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. ale super wyszlo i widac,ze ogrom prac wlozony

    Alu Ty wiesz,ze ja tych nasionek nie dostalam :( zadna paczuszka nie przyszla :( nie wiem czy wrocila do Ciebie czy zaginela choc pewnie poleconym puszczona to nie powinna zaginac ot co :(

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chciałabym kupić te tapetę. Możesz podać nazwę tej tapety, markę lub adres firmy? Bardzo proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiesz co, jesteś bardzo pomysłowa. Lubię cię;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiesz co, jesteś bardzo pomysłowa. Lubię cię;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł i wykonanie, uwielbiam taki styl. Również oświetlenie lampy prezentuje się doskonale. Oby więcej takich inspiracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna metamorfoza! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo udana metamorfoza. Tapeta nadaje całemu wnętrzu charakteru, a stare, masywne biurko zachęca do pracy. Fajnie, że umieściłaś na nim organizery. Pozwala to na utrzymanie porządku w dokumentach i ich szybką segregację.

    OdpowiedzUsuń
  47. Też posiadam biuro, z drewnianymi meblami

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak najbardziej takie biuro również może być, ale liczy się w głównej mierze efektywna praca. Dlatego u mnie w firmie zdecydowaliśmy się na nowy system DMS https://www.connecto.pl/system-dms-connecto/ który znacznie obniży ilość drukowanych dokumentów.

    OdpowiedzUsuń
  49. Posiadanie własnego biura w domu na pewno ma wiele zalet, ale również i kilka minusów. Mi zdecydowanie najlepiej pracuje się w biurze zewnętrznym. Również czytałem na stronie http://www.ruszglowa.pl/jak-wybrac-odpowiedniego-specjaliste-analizy-it-odpowiadamy/ o tym, jak można wybrać dobrego specjalistę od IT do naszej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne biuro. Pod względem wyglądu to takie biuro wygrywa wszystko pytanie tylko czy jest użyteczne i wygodne? Osobiście wolę postawić na wygodę i funkcjonalność niż wygląd i styl.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe propozycje na aranżację

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥