sobota, 17 stycznia 2015

Stolik Isala jest już mój !








Witajcie !

Jak mijają Wam pierwsze tygodnie nowego roku ?

U mnie mały remoncik. Malowanie kuchni, malowanie frontów szafek a w salonie stoi nowy stolik. Czyli wszystko odbywa się zgodnie z planem.
Fronty będę miała jeszcze dzisiaj, jestem ciekawa jak będą wyglądały, ale to nie koniec rewolucji kuchennej, i nie koniec kuchennych dylematów, ale o tym zapewne napiszę przy odsłonie kuchni.

Dzisiaj pokażę nowy stolik w salonie. Jest cudny, Kamilko  nie zawiodłam się na nim, tak jak mówiłaś jest masywny, solidny. Ledwo uniosłam samą górną część.
Isala z Ikei, marzyłam o nim długo ale wreszcie jest mój !








Zakochałąm się w tych toczonych nóżkach !!!






Świecznik jeszcze w karnawałowym ubranku !




Kubeczki, które malowałam mazakami i farbkami do ceramiki juz pokazywałam kiedyś, chcę tylko donieść, że przeszły wielokrotnie test w zmywarce i jak widzicie nic się nie starło. Będę malowała kolejne.
.





Zastanawiam się czy nie postawić tutaj małego okrągłego stolika na toczonej nodze ?, zamiast stolika tacy.




 Dziewczyny, dziękuję Wam wszystkim za to , że namawiałyście mnie do zakupu tego stolika i zapewniałyście, że będzie pasował, że jest ok. 
Sylwia, pasuje ?

Marzę jeszcze o okrągłym stole na jednej toczonej nodze do kuchni, i marzę o szafkach Isala, ale o tym innym razem.

Wydaje mi się, że stolik ten łączy nowoczesność i urok starych mebli, o to mi chodziło aby połączył te dwa światy. Jest wyjatkowy ! Cieszę się, że mogłam spełnić swoje marzenie.





Wielkie usciski rozsyłam dziękując za komentarze pod ostatnim postem - before- after.
Ze zmian jakie zaszły w domku w ubiegłym roku jestem mega zadowolona. Mam wielki apetyt na kolejne. Styczeń  póki co obfituje w nowości, więc kolejne miesiące mam nadzieję nie będą gorsze.

Miłej soboty i niedzieli !




59 komentarzy:

  1. Stolik śliczny - też bardzo mi się podoba od dłuższego czasu:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooooo, kochana, jest moc! i jest pięknie !
    Wpasował się tak jakby od zawsze tam stał i jeszcze raz Ci to powtórzę : cieszę się, że się cieszysz :-)
    Czekałam na ten post z niecierpliwością :-)
    Buziaki i powodzenia z kuchnią :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napatrzeć się nie mogę na niego , ha ha ha . Jeszcze raz dziękuję, ściskam

      Usuń
  3. Stolik rewelacja sama ostatnio na niego patrzyłam ma swój urok,jestem pod wrażeniem przeczytałam cały blog i jestem oczarowana stawiam sama pierwsze kroki ale zapraszam do siebie mylovedom.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny! I jak idealnie pasuje do twojego wnetrza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmmmm ..... Poczekaj, poczekaj ...... Jest świetny? Pewnie, ze pasuje. Ja uwielbiam takie mieszanki: nowoczesność & klasyka.
    Ps. Moze i ja bym go gdzieś zamieściła u siebie ??? ...
    Ściskam Ali :) s.
    Ps. Kuchnia ........ Czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kuchnię jeszcze trochę musimy poczekać. Nie dostałam dzisiaj frontów, pewnie w poniedziałek. A stolik naprawdę jest boski ! , buźka

      Usuń
  6. Eeee no, teraz to u Ciebie jak w Wersalu (nigdy nie byłam, ale jestem pewna, że właśnie tak wygląda Wersal ;))
    Piękny ten stolik.
    Nie mogę się doczekać zdjęć z kolejnych zmian u Ciebie :)

    Pozdrawiam!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-Y!!! I idealnie pasuje do całości wnętrza. Dobry wybór!!! Ala, chyba mogłybyśmy razem zamieszkać ;) Z urządzaniem wnętrz raczej nie byłoby większych spięć ;) A ten stół do kuchni, na jednej nodze to było moje wielkie marzenie. Musiałam jednak pójść z mężem na mały kompromis i ku mojemu rozczarowaniu kupiliśmy prostokątny. Też jest ładny, ale okrągły to klasa sama w sobie ;) Nic straconego. Póki co oglądam małe stoliki kawowe na toczonej nóżce i myślę, że teraz on pójdzie na kompromis, a ja będę mogła popijać kawę przy okrągłej formie ;) Ależ ja jestem ciekawa tej Twojej kuchni ;) Myślę o Tobie codziennie i tak trochę przeżywam to kuchenne przedsięwzięcie jak moje własne ;) Chyba już całkiem zwariowałam ;) No i powiem Ci w tajemnicy, że niebawem raczej spełni się moje kolejne wnętrzarskie marzenie. Napiszę Ci maila to może napiszesz co myślisz. Ściska mocno! Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wprowadzamy się do siebie, ha ha ha, miesią u Ciebie , miesiąc u mnie , co Ty na to?
      Kuchni jeszcze nie ma , chyba w poniedziałek, czekam na fronty a potem będę decydowała o reszcie.
      Czekam na maila :)

      Usuń
    2. Mail napisany. Czekam na Twoją opinię ;) Buzia!

      Usuń
  8. Pieknie sie wpasowal :)))) Suuper stolik i wogole Pieknie u Ciebie :))) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie mówiłam?! Wiedziałam, że będzie idealnie! Kamila dobrze napisała, że wygląda jakby stał tam od zawsze. Mnie się podoba ten stolik taca, nawiązuje do prostych mebli pod tv ale pokombinować nie zawadzi jak masz ochotę hehe :))
    Teraz czekam na nową odsłonę Twojej boskiej kuchni :D
    Ściskam kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Beti, na razie nic nie będę zmieniała, masz rację, pasuje, buźka

      Usuń
  10. Stolik prezentuje się cudnie :) piękny salon zyskał jeszcze jeden śliczny akcent. Jest super! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest pięknie!
    Zakochałam się w tym stoliku...
    A stolik na nodze bedzie jak ulał...

    Jak tu u Ciebie jest ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!!
    W ogóle zdjęcia są jak z jakiegoś żurnalu wnętrzarskiego... Tak patrzę i patrzę i powiem Ci, że te zestawienie b&w nie jest takie złe... Kurcze, nie myślałam, że kiedyś to napiszę...hihi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha ale fajnie, to najlepszy komplement, cieszę się bardzo !!!!

      Usuń
  13. Stoliczek wygląda super :) Rewelacyjnie pasuje do Twojego cudnego wnętrza i jest dopełnieniem całości :) Piękne nam to pokazałas na zdjęciach. Czekam z niecierpliwością na kuchenne rewolucje :) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to miło kiedy marzenia się spełniają :))
    Stolik wygląda wspaniale i nawet ma szufladkę !
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie pasuje w tym wnętrzu. Też nad nim myślę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny stolik! Cudnie pasuje :)
    Śliczny masz salon! :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj i ja również mam nadzieję, że zrealizujesz swoje wszystkie plany wnętrzarskie :) bo już początek roku zapowiada się świetnie! Stolik rzeczywiście łączy style i dobrze wpasował się do Twojego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na realizację Twoich wnętrzarskich planów będę czekała z niecierpliwością i zapewne oglądała z wypiekami na twarzy:) Stolik jest fenomenalny- jednocześnie solidny i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dostojnie prezentuje się w twoim domku , cudnie to wygląda , masz rację do niego pasowałby mniejszy rówieśnik :) Ściski , pa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię meble w takim stylu. Stolik świetnie pasuje do wnętrza, które jest po prostu przepiękne. No i te wszystkie dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stolik bardzo fajnie przełamuje ostre katy i wprowadza delikatność do wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się,że spełniło się Twoje marzenie. Uważam,że idealnie wpasował się do Twojego wnętrza. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje idealnie :) Masz dość dużo miejsca w swoim saloniku i stolik kawowy jest bardzo ładnie wyeksponowany :) No i najważniejsze, że kolejne marzenie zrealizowane :) Ja swoje zrealizowałam pod koniec zeszłego roku. Pozbyłam się tv z salonu, a w miejscu szklanego ekranu zawiesiłam lustro-okno czyli lustro ze szprosami. Marzyłam o nim od bardzo dawna i w końcu je mam :) :) A plany na ten rok to metamorfoza moich antyków - pobielenie i nadanie im kolejnego życia :) Zobaczymy na ile się uda. Ale patrzę sobie na Ciebie i myślę, że jednak marzenia udaje się spełniać ;) Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie pasuje w Twoim wnętrzu. Nowy rok i spełniasz już swoje marzenia. Super !. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest!:) Bardzo podoba mi się narzuta czarno-biała u mnie jednak by nie pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mi się podoba ten stolik, gdyby nie fakt,że nie mam juz na niego miejsca , pewnie i ja bym go kupiła......Czekam z niecierpliwością na kuchenną rewolucje......

    OdpowiedzUsuń
  27. Super!!! Marzenia są właśnie po to by je spełniać! ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację doskonale się wpasował:) Pięknie połączył stare z nowym :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest piękny, pasuje idealnie!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda cudnie, bardzo mi się on podoba, a u Ciebie prezentuje się fantastycznie!:) Idealnie wpasował się do całości, to na pewno była dobra decyzja:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  31. PAsuje idealnie.. Zazdroszczę...:) Buźka Alicjo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Stolik piękny, też nie raz patrzyłam w jego kierunku tęsknym wzrokiem. Nogi ma urocze, ale niestety blat dla mnie za mały. Z przyjemnością przeczytałam i obejrzałam sobie również poprzedni wpis - zrobiłaś kawał dobrej roboty! Masz piękne wnętrza, widać tutaj zmysł dekoratorski i olbrzymią konsekwencję :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! Zazdroszczę!!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  34. W pasował się do tego wnętrza, niczym "szyty" na miarę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pokój wygląda teraz idealnie - elegancko, a jednocześnie ciepło i przytulnie :) Bardzo korzystny zakup.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Wcale się nie dziwię, że zakochałaś się w tych toczonych nóżkach ;)
    Świetnie pasuje...:)
    Pozdrowienia na okrągło zostawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny!

    Ale... widzę, że też masz ten "niepraktyczny, obrzydliwy" dywan "powodujący chorobę morską"! :-) Ja go też mam i bardzo lubię! :-) Choć wszyscy mi go krytykują!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny stoliczek! :) Mi wpadł w oko jeszcze ten czarno biały dywan i koc/narzuta w paski :) Wszystko bardzo ładnie komponuje się z wystrojem wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudownie tu u Ciebie !! świetny blog zostaje na dłużej :-)

    http://homemlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zainspirowała mnie Twoja lampa wisząca, tam są takie małe lampeczki czy miejsca na świeczki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podobają mi się szkice na ścianie, tworzą swojego rodzaju tryptyk :) Przedstawiają członków rodziny? Są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie podejrzeć Twój salon :) Białe meble pięknie go wypełniają, a stolik jest śliczny! Podobają mi się też koszyki które ustawiłaś w szafce pod telewizorem, ładnie, schludnie i jest porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna aranżacja :) Połączenie bieli z czernią nadaję nowoczesności wnętrzu. Jasne panele podłogowe oraz biało-czarny dywan prezentuje się świetnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne zdjęcia, wszystko pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Te lampy szczególnie piękne. Piękne zdjęcia i piękne aranżacje. Nie wiem skąd takie inspiracje, a ile to pieniędzy?? :) Wiecie, gdzie jeszcze można znaleźć takie przykładowe aranżacje?? Dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  46. piękny jak i cały salonik ! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥