środa, 23 września 2015

BABY BOO CANDY








Mamy kalendarzową jesień !!!! 
Czas na dekoracje jesienne, ha ha ha , ale u nas w domu ciągle jeszcze lato gości !?!. 
Kamienie przywiezione z wakacji, muszelki, statek diy, szarości, błękity. Gdzie ta jesień ? Powolutku, po cichutku , najpierw na taras a niebawem i w domu zagości, a to za sprawą słodkich urokliwych białych, kremowych "dyniek".







W ubiegłym roku wygrałam u Madelinki śliczne dynie baby boo, oj,  jaka byłam szczęśliwa, jeszcze raz dziękuję Kochana. W końcu miałam swoje upragnione białe dynie i perspektywę , że po wysadzeniu nasion w kolejnym roku będę miała ich jeszcze więcej.
 Pisałam o tym jak je siałam, pokazywałam jak rosną , jak się denerwowałam czy będą owoce.
 Są, oczywiście, że są , jest ich sporo. !




Czas na zbiory !!!!!





 Rok temu obiecałam również, że jeśli dochowam się swoich kulek , to oczywiście rozdam je, aby białe dynie panoszyły się po całym kraju !!!!!!!

Dzisiaj ogłaszam candy dyniowe !

Zakończenie zabawy 23.10.2015r. trwać będzie dokładnie miesiąc i dokładnie do dnia mojej trzeciej rocznicy blogowania !!!! Tak więc zaczynamy !!!!




Zasady zabawy takie jak zwykle:

1. Pozostawienie komentarza z chęcią zabawy.
2. Zamieszczenie banerka na swoim blogu /powyższe zdjęcie/ z linkiem do mojego bloga.
3. Wpisanie się w grono moich obserwatorów.
4. Osoby nie mające bloga też mogą się bawić.

Spośród chętnych wylosuję trzy osoby, które obdaruję kilkoma dyniami.
Zapraszam do zabawy.


Tak prezentowały się dynie w ubiegłym roku w naszym domku.





Możliwości aranżacji jest mnóstwo, macie ochotę na BABY BOO ? !

160 komentarzy:

  1. Cudowne dyńki , z chęcią staję w kolejce do losowania :) Twego bloga czytam o dawna a banerek juz wisi :) Pozdrawiam kochana , miłego dnia :) Emila
    http://misschic82.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bawię się z Wami.
    Te Twoje wymalowane prezentują się ślicznie :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam.
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodze w to!!!! Ja o nich marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu,pięknie prezentują się te białe dynie na czarnej etażerce!!!
    I ja w ubiegłym roku wygrałam u Ilonki dynie ,oczywiście nasionka zachowałam i... zapomniałam o nich także nie mam w tym roku swoich własnych Baby Boo ;p
    Dlatego z chęcią zapisuję się na twoje jesienne rozdanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się ☺ pragnę je mieć choćby 1 ☺
    Pozdrawiam Agnieszka Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Masz cały zagon tych dyniek! U mnie tak nie obrodziły, bo mam zaledwie sześć krzaczków. Do Candy nie staję,bo Baby Boo mam, ale banerek umieszczę u mnie na blogu... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ustawiam się w kolejce i ja, bo białe dynie to mam na razie tylko malowane ceramiczne...pozdrawiam w pierwszym dniach jesieni, lidia, lbarcik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też w kolejce :) One są cudne.http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z miłą chęcią :)wezmę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam,
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w konkursie :))
    Dynie uwielbiam pod każdą postacią, duże i małe :) Te są niezwykłe :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne zbiory!!! Od kilku lat marzę o takich, może mi się poszczęści? :)
    pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są te dynie . Niestety ja doczekałam się tylko trzech i to żółtych ozdobnych dyń bo innych nasion nie było. zapisuję się po te piękne dynki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zbiór ☺ marzę chociaż o jednej, żeby z nasionek posadzić następne ☺
    Pozdrawiam, Marta
    martusia1972@o2.p,

    OdpowiedzUsuń
  14. Alu, te dynie są cudowne! Pięknie Ci obrodziły :)
    Chętnie biorę udział w konkursie :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosz wypełniony dyniami przecudny widok :)
    Zgłaszam chęć posiadania dyniowego cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie, no nie, nie wierzę! Dobra kobieto, sypnij dyńką to i ja później ją posadzę choć na skrawku ziemi:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Okrągłe, białe i mnie zwabiły ;)
    Zgłaszam swój udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dziwnego...?! Nie ma mnie w Twoich obserwatorach ?!

      Usuń
  18. Piękne i dorodne :)zapisuję się ochoczo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam i ja te dyńki i chętnie ustawię sie po nie w kolejce. Pozdrawiam serdecznie , Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bawie sie !!! Ja z moich zeszłorocznych wygrzebałam nasionka, wysuszyłam aż pewnego dnia Pan Mąż wziąl sie za sprzątanie i poszły - takie coś dziwne było w tym szkiełku to wyrzuciłem !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy ich u siebie nie miałam, a bardzo bym chciała, więc biorę oczywiście udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście nie może mnie zabraknąć...Dyniowy jesienny świat jest cudny....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, toż to plantacja była hihi :))))) Wszędzie białe dynie...jak białe myszki :) Szczęściara z Ciebie, bo swoje zasuszone ledwie wyrośnięte roślinki, wyrzuciłam wczoraj do śmieci. Może za gęsto je wysiałam a może doniczka to nie najlepsze dla nich miejsce? Sama nie wiem, spróbuję w przyszłym roku mniej ziarenek wysiać, może wtedy. W każdym razie dopisz mnie do listy, bo cudownie by było mieć je w domku :) Wczoraj wreszcie udało mi się znaleźć chwilę i kupić wrzosy, pogoda za oknem tez bardziej jesienna niż letnia więc powoli nastrajam się na jesień. Póki nie ma jeszcze takiego zimna, to nawet podoba mi się ta jesienna aura ;P
    Uściski zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne dynie:) Ja szukałam u siebie, ale nigdzie nie ma. Pewnie na wiosnę pokuszę się o zasianie własnych. Przykład Twoich pięknych i dorodnych tylko mnie w tym umacnia:) Może dopisze mi szczęście na jedną malutką w tym roku. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piekne dynie, serdecznie Ci gratuluje takiej małej plantacji :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakbym miała gdzie, to z chęcią bym zasiała ;-) Te maleństwa są najpiękniejszą dekoracją jesienną, pasują wszędzie i są urocze, co tu dużo mówić ;-) Banerek wrzucam na bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Te białe dynie są moim marzeniem. Są piękne!!!!!
    Cudne u Ciebie dekoracje. Piękna jesień w bieli:)
    wspaniałego dnia i dużo słoneczka życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety w moim miasteczku nie ma tych białych cudeniek, więc również próbuję, by szczęście uśmiechnęło się do mnie i dlatego ustawiam się w kolejce chętnych do ich przygarnięcia...pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej, zapisuję się! Jeżdżę po całej Warszawie, po bazarkach w poszukiwaniu baby boo ale nigdzie ich nie ma!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że się zapisuję - może będę miała szczęścię i wylosuję białe dyńki dla Lussinki:-) Przeurocze są!!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie bym przygarnęła takie białe dynie. Szukam od zeszłego roku i niestety nigdzie nie znalazłam na targach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, ja się ustawiam bo to w sumie moje niespełnione marzenie hodowlane:) ja wsiałam swoje nasionka, ale jakoś marne szanse na jakąkolwiek sztuczkę. W związku z tym liczę, że może uda się jakąś wygrać:) pozdrawiam serdecznie, ania.zat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam:) Od jakiegoś czasu z chęcią zaglądam w twoje piękne cztery kąty. Baby boo są oczywiście cudne, te dekorowane przepiękne. z ogromną chęcią wezmę udział w zabawie, nigdy nic nie wygrałam może tym razem szczęście dopisze, moje trio pociech byłoby przeszczęśliwe :) Pozdrawiam:) e-gerlach@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam:) Od jakiegoś czasu z chęcią zaglądam w twoje piękne cztery kąty. Baby boo są oczywiście cudne, te dekorowane przepiękne. z ogromną chęcią wezmę udział w zabawie, nigdy nic nie wygrałam może tym razem szczęście dopisze, moje trio pociech byłoby przeszczęśliwe :) Pozdrawiam:) e-gerlach@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dyńki mają swój niesamowity i niepowtarzalny urok! :) Oczywiście staję w kolejce, może mi się poszczęści :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie lubię jesieni... ale u Ciebie jest cudnie. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam Ola
    http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce. Poluję na nie już jakiś czas.. może się uda
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale dyniowy urodzaj u Ciebie, cudne wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam cudnie , w tamtym roku na Twoim blogu zachwyciłam się nimi poszukiwałam u siebie ale nic z tego , teraz ustawiam się w kolejce może się poszczęści baner już ulokowany

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyciągam cichutko swe rączki po te białe dyniowe cudowności :-) Pozdrawiam serdecznie :-) Dorota :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne te dynie:) A w związku z tym, że ogródek dyniowy to moje must have na przyszły rok bardzo bardzo chętnie zasadzę je u siebie:) A później, jak już obyczaj każe, obdaruję innych maluszkami:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurcze, takich białych dyń jeszcze nie widziałam! Są cudowne i dlatego biorę udział w Candy!
    Obserwuję i baner już wisi... o tu -----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale się porobiło- ja pokazuję swoja lalkę Boo w dzisiejszym poscie, a tu białe baby Boo...:)
    Oczywiście zapisuję się i zgłaszam swój akces w zabawie
    Są białe, więc są śliczne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwszy raz widzę dynie w kolorze białym! Są fantastyczne! Miłoby było takie mieć. pozdrawiam i zapraszam do siebie. MammaMai

    OdpowiedzUsuń
  46. Dynie są cuuuudne! Bawię się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne te dynie, to ja też się bawię.
    dagmara1231@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Alu wiem że nie mam szans na dyńki, które są cudne. Marzę o nich już jakieś 2 tata kiedy po raz pierwszy zobaczyłam je na deccorii. Podpowiedz chociaż jak zdobyć ich nasionka. Pięknie byłoby je mieć jako dekoracje jesienne jak i na zabawy hallowenneowe które uwielbiamy z dzieciakami.
    aga-sz2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Również ustawiam się w kolejce gdyż są cudne.......

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale cudowne te dynie, też chcę taką .Pozdrawiam i banerek wisi na http://thirdfloorno7.blogspot.com/
    Zapraszam też do mnie na rocznicowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  51. zawsze z podziwem oglądam takie dynie, z chęcią bym sobie nimi udekorowała salon, więc ustawiam się w kolejce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Dynie są śliczne. Przyłączam się do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ... zawsze, gdy idę na ryneczek wypatruję "białych pannic" i do tej pory nie udało mi się ich spotkać ... zakochałam się w nich w zeszłym roku i od tamtej pory są w sferze marzeń jedynie ...
    staję w kolejce z pragnieniem przeogromnym :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam, pewnie, że dopisuję się do zabawy, dynie uwielbiam, w każdej postaci! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. W tamtym roku też próbowałam szczęścia w dyniowym rozdaniu u Madelinki, ale się nie udało... Z wielką ochotą zapiszę się więc do zabawy u Ciebie, te białe maleństwa od jakiegoś czasu bardzo mnie zauroczyły :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. W zeszłym roku jakoś mnie nie kręciły białe dyńki, ale w tym... Zapisuję się oczywiście! Muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo mi się podobają te dyńki, ale nie miałabym gdzie ich wysiać. ;-( Więc oddaję palmę pierwszeństwa innym osobom.
    Cudnie wyglądają u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja posadziłam w tym roku nasiona jakiejś białej dyni, ale do końca nie wiem co z nich wyjdzie i czy się doczekam, bo dopiero kilka kwiatów jest. Więc jeśli mogę to cichutko ustawię się również w kolejce po Twoje ślicznotki, a jak mi obrodzą do rozdanie murowane. Banerek zabieram do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne są te maleństwa! :) Bardzo chciałabym dostać choć jedną :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładne dynie, chciałabym chociaż jedną taką posiadać. Dlatego z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo mnie ucieszył ten wpis,a tym bardziej możliwość wygrania tak wspaniałej nagrody. Zapisuję się do zabawy i mam nadzieję,że jakiś anonimek też będzie miał szanse na otrzymanie nagrody. Pozdrawiam Adelina :)
    matson3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. O jaaa! Jeśli mi się poszczesci też obiecuję posłać w świat te cuda :)

    ewela0708@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. uwielbiam te białe dynie:) uwielbiam i niestety jeszcze takich nie mam.... koniecznie muszę zasiać w przyszłym roku.... pozdrawiam jesiennie;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ojojoj! Szaleństwo widzę. :) Tyle osób chętnych i dlaczego mnie to nie dziwi. :) Dynie przecudnej urody! Moje marzenie. :)
    Nie prowadzę bloga ale co tam, zapiszę się, może do mnie szczęście sie uśmiechnie. :)
    Tak czy tak, to lubie do ciebie zagladać. Bardzo. :)

    Serdecznie pozdrawiam :)
    wiewiórka :)
    mariolagumi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowne dyńki. Marzę by je mieć ;-)
    Ustawiam sie w kolejce do zabawy i czekam na szczesliwy los.
    Pozdrawiam ciepło
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam wielką ochotę na taką fajną białą dynie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Bialutkie ślicznotki:) Chętnie przedłużę kolejeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow ile chętnych :))) To jeszcze ja staję w ogonku i liczę bardzo na szczęście podczas losowania :))) Dynie hoduję i mam kilka ciekawych odmian , ale ciągle brak w mojej kolekcji baby boo:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. O rany, a ja myślałam, że one są pomalowane :).

    I ja, i ja też takie chcę są cudne. Zapisuję się :).

    Dynia z "+" w oczach rozwaliła nie na łopatki :).

    OdpowiedzUsuń
  70. Dopisuję się do ogonka :)
    banerek już wisi http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    Baby boo są cudne! a twoje zeszłoroczne aranżacje czadowe!!!

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja ustawiam się w kolejce po dyńki:) Ja w tym roku mam tylko zrobione na szydełku, także może się uda i będę miała prawdziwe:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  72. Oh te dynie są cudne! Chętnie posadzę je na podlasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Do pełni jesiennego szczęścia brakuje mi tylko takich dyniek ;)))
    Staję w kolejce :)
    POZDRAWIAM!
    Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Marzą mi się takie dyynie :))
    Chętnie biorę udział w zabawie..
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  75. Te cudne dynie to moje marzenie... zatem grzecznie ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj,jak mozna to i ja wezme udzial w tak slicznym dyniowym candy.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. candy super- moje dziecia chetnie ze mna wysialyby na wiosne male nasionka cieszac sie z plonow. nie wspominajac jaka to piekna ozdoba na obecna jesien. Ustawiamy sie z wielka checia.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Naturalnie białe...
    Świetne!
    Nadadzą się do każdego wnętrza a szczególnie do mojej uzbrojonej w białe meble kuchni!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Lubię takie jesienne dekoracje. Przyłączam się do zabawy.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  80. Jakie cudne dynie! :) Bardzo to warzywo lubię i darzę sentymentem, więc ustawiam się do kolejki ;)
    Banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Obserwuję jako Izu,
    Przy okazji zapraszam również do nas na jesienne candy na naszym blogu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja i ja i ja. Moje się nie udały, a jak już zaczęły kwitnąć to przyszedł mróz i już nie kwitną. ania.zat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce po te cudeńka :) Zwabiłaś mnie do siebie nie tylko tymi pięknościami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękny wianek z hortensji.
    Na dynie zapiszę sie z wielką radością , dużo nas jest chętnych na te maleństwa , ale poczekam cierpliwie na losowanie i łut szczęścia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja również dołączam do zabawy - z ogromną przyjemnością i ochotą na baby boo:) Zazdroszczę i będę męczyć mojego męża o nie w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  85. ależ sympatyczne:)biorę udział w tym szaleństwie:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudne te maleństwa:) a u Ciebie w domu ślicznie jak zwykle, napatrzeć sienie mogę:)
    ja się jeszcze nie doczekałam swoich baby boo:( szukam i znaleźć nie mogę.. pojawiły się ostatnio w pewnym sklepie internetowym, ale zanim kupiłam już ich nie było:( dlatego ustawiam się w tej długiej kolejce i trzymam kciuki:)
    warunki spełnione, baner jest: http://na-tropie-piekna.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  88. gratuluję zbiorów....urocze i zarazem zupełnie niewinne dyniusie....przez swoją biel stają się szlachetniejsze....i absolutnie nie kojarzą mi się z dyniowatą jejmością, tęga i gburowatą....Twoje są jak panna młoda na wydaniu...zalotne i delikatne...wrażliwe i piękne...czy w zupie równie delikatne?...to pytanie wydaje mi się nie na miejscu...chyba nie miałabym sumienia zjeść z nich zupy, a zarazem intryguje mnie ich smak....tym bardziej, że dzisiaj miałam przyjemność skosztować imbirowo- dyniowej smaczności ...pozdrawiam serdecznie dodzia....nie wierzę w szczęście losowe, ale kto nie gra nie wygrywa... dorota.wyczynska@poczta.onet .pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Ach te białe dyńki. Marzą mi sie od dawna, a nigdy nich nie wiedziałam na sklepowych półkach. Staję więc w kolejce trzymając kciuki za powodzenie misji. I zapraszam do siebie, na Powoluśku, na nostalgiczną rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  90. Przepiękne białe dynie są marzeniem wielu, jak widać ale i ja się dopisuję z nadzieją na to że zechcą zamieszkać w moich 4 kątach
    pozdrawiam
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam. Marze o taich od dlugiego czasu. Fajnie byłoby mieć choć jedną. Pozdrawiam Joanna
    joanna.beer@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Zapisuję się do zabawy. Piękne małe dyńki ;)
    agnieszka25sto@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Oj, ale długa kolejka, ale spróbuję szczęścia bo dyńki śliczne. Pozdrawiam
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja też ustawiam się w kolejce po wspaniałe dyńki.
    pozdrawiam Wiola
    lbnwm100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Ilu chętnych!
    Ja tez staję w kolejce:)
    Cały czas szukałam takich w sklepie i nie mogę dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  96. Długa kolejka...ale co się dziwić bo kto by nie chciał takiej przepięknej białej dyni... lub choć by jej nasionek :D no ja na pewno bym chciała ;) Pozdrawiam...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na candy. Cudne te dynie. Kilka razy byłam na targowisku w moim mieście, ale tam nikt nie słyszał o takiej odmianie:). Tym samym z niecierpliwością czekam na wyniki:). Pozdrawiam ciepło. P.s. pięknie u Ciebie:)
    Basia
    b.mnich@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja, i ja....wybierz mnie powtarzając za osłem :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Fantastyczne są, staję w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Witam,ustawiam się w kolejce,uwielbiam je,pozdrawiam wach11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Ahhh i ja spróbuję szczęścia :) Kiedy widziałam w inecie dekorację z białych dyń myślałam, że... są farbowane!!! Cóż... ogrodniczka ze mnie marna ale.. mam ze 20 pomysłów jak udekorować te piękności by jeszcze bardziej wyeksponować ich niezwykły, szlachetny urok.
    Pozdrawiam serdecznie
    OxiGra

    OdpowiedzUsuń
  102. Ahhh i ja spróbuję szczęścia :) Kiedy widziałam w inecie dekorację z białych dyń myślałam, że... są farbowane!!! Cóż... ogrodniczka ze mnie marna ale.. mam ze 20 pomysłów jak udekorować te piękności by jeszcze bardziej wyeksponować ich niezwykły, szlachetny urok.
    Pozdrawiam serdecznie
    OxiGra

    OdpowiedzUsuń
  103. Przecudne te dynie!
    Rzutem na taśmę i ja dołączę do kolejki ;-)

    Zapraszam też do mnie na candy jeśli tylko masz ochotę :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2015/10/candy.html

    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  104. Ojej, pierwszy raz widzę takie dynie !!! cudne!!! Oczywiście chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)
    Jeśli dyń nie uda mi się trafić to może chociaż same nasionka ? :)
    Obserwuję a banerek już świeci u mnie na blogu.
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Cudowne, już wcześniej zaglądałam ale nie mogę, staję w ogonku może mi się poszczęści i takie maleństwo trafi do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥