czwartek, 17 lipca 2014

W odcieniach niebieskiego




Jest cudnie ! Lato w pełni, jest słonecznie, nawet noce są ciepłe. Cieszę się bardzo latem !
Do tego jeszcze uda mi się zobaczyć w tym roku nasze polskie morze.

Cieszę się bardzo !, tym bardziej, że już raz wyjazd przełożyliśmy ze względu na zdrowie córci. Moja kruszynka rzadko choruje, najwyżej pokaszle trochę , posmarka i tyle. Tym razem trochę nas przestraszyła więc wyjazdy zeszły na plan dalszy. Ale już jest dobrze, to najważniejsze.

Ostatnie dni spędzaliśmy w domku chłodząc się albo na tarasie ogrzewając ciałka.

Dzisiaj szersze kadry tarasu.

Wychodzimy z domku na taras , zapraszam :

 
Kolory, które królują , to szary, biały i niebieski w kilku odcieniach.
 
 
 

























 
 
Pozdrawiam.
 
 
Talerze szare i miski szare i niebieskie : Ikea
Kosze na kółkach : Jysk
Poduszki w paski, i pasy : Jysk
Pojemnik na sztućce: Pepco
Ali
 
 

49 komentarzy:

  1. Uwielbiam woale na tarasie :) Pięknie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No na takim tarasie to sie chce wypoczywać :) Bardzo ładnie! Tak 'nadmorsko' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu przepięknie wygląda Wasz taras :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie zaaranżowana strefa wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Prawdziwie sielska atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! też mam chrapkę na te meble, bardzo mi się podobają!!! A kosze jakie świetne, gdzie nabyłaś? Może przeoczyłam jakiegoś posta, ale zakładam, że sama doczepiałaś kółeczka i sznureczki ;) Świetny pomysł! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny taras, i śliczne ujęcia.....Koszyki wiklinowe na kółeczkach to strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ u Ciebie bosko! Taras cudny, a firany....ach wprowadzają odpowiedni nastrój:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie <3 nic tylko rozsiąść się i odpoczywać:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda. Zachorowałam na punkcie błękitu ostatnio i w naszej nowej sypialni zagoszczą dodatki w tym właśnie kolorze )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały klimat panuje u Ciebie;) Woale pięknie sie prezentują :) pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajecznie wręcz i tak sielankowo :)))
    Miłego dnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawka w takim miejscu to ogromna przyjemność...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona: kolory i aranżacja przecudowna...ja bym stamtąd nie wychodziła ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sielankowo, klimatycznie, wakacyjnie -bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach jak cudownie! ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie urządziłaś taras. Jest bardzo klimatycznie i gustownie. ps. czy możesz zdradzić jakiej wysokości są kosze na kółkach? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj
    Piękne tarasowe klimaty

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm... po co wyjeżdżać, jak ma się taki piękny dom? :))))))))))
    buziaki dla Was ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie, chciałabym mieć taki taras!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie... od razu bym się tam do Ciebie przeniosła!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj oj jak pięknie sama by się rozgościła:-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie!!!
    Taką kolorystykę planowałam u siebie, ale wyszło mi ... inaczej :)
    Może w przyszłym roku takę koncepcję zrealizuję
    Ściskam :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie zagospodarowałaś Twój taras! Przyjemnego wypoczynku! Pozdrawiam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny taras :) Oglądając zdjęcia pożałowałam, że tak rzadko zaglądam do Jyska, kosze są piękne i widzę na stronie że teraz w dużej promocji :) Dziękują za inspiracje i pozdrawiam :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę ci tego tarasu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością przyjęłam Twoje zaproszenie na taras i wirtualnie powędrowałam po nim:))Co tu dużo pisać,piękne zdjęcia,piękne miejsce i piękne dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudnie u ciebie, gdybym mieszkala gdzies blizej juz bym sie wprosila na jakas kawke :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miejsce zachęca do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pieknie i lekko...zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  31. Na takim tarasię lato jest jeszcze piękniejsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. cudownie! a ten kolor - mam słabość do niego:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana Aluś wygląda przepięknie! Stół ślicznie nakryty,ogólnie czuć rękę perfekcyjnej pani domu...u mnie tak wszystko zaniedbane,że masakra.Nawet ostatnio nie mam kiedy nacieszyć się moim tarasem,bo w domu jestem gościem :(
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią przysiadłabym na takim tarasie :( Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne te niebieskie kwiatki! Z chęcią bym tam odpoczęła.:)
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczny taras, uwielbiam biel aż chciałabym się tam do Ciebie teleportować ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudownie u Ciebie,,,,aż miło popatrzeć i pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczególnie spodobało mi się to wiklinowe krzesło..jest świetne ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Błękity, turkusy, niebieskości......
    ...uwielbiam!!! Zaraz przy bieli i kremie, to jedyne dla mnie właściwe kolory...
    Ta turkusowa poduszeczka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie i nastrojowo...Nic dodać,nic ująć. A myślałam,że nie podobają mi się turkusy.Odwołuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie! Marzę o takim tarasie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniale. A te kosze na kółkach - bardzo pomysłowe
    T.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę takiego wspaniałego tarasu :) Pięknie wszystko urządziłaś :) Cudowne kolory i dodatki :) Podobają mi się bardzo marynarskie akcenty. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale pięknie u Ciebie.....super klimat stworzyłaś.....bardzo mi się podoba :) Taras urządzony w moim ulubionym kolorze.....niebieskim:) pozdrawiam jeszcze wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ali, ale piękny wystrój u Ciebie. Ja w przyszłym zabieram się za taras, bo w tym roku remont w środku domku. Chyba woale masz z IKEA? Ja powiesiłam woale IKEA w drzwiach jako moskitierę i w przyszłym roku zagoszczą też na tarasie, bo są rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥