środa, 2 stycznia 2013

Moja mała tradycja

Witam w Nowym Roku !!!!!!!!

Tak, tak, już mamy 2013 ROK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Powitałam Nowy Roczek w szampańskim humorze.
Tańczyłam, śmiałam się, bawiłam się wyborowo.


Zanim jednak wyszłam na bal...
ha ha ha , śmiałam się i opowiadałam swojej córeczce, że to tradycja, moja własna tradycja !!!!!

KONFETTI  !!!!!!

Robię własne konfetti w ilości odpowiedniej.
W tym roku postawiłam na konfetti gwiazdkowe, śnieżynkowe i serduszkowe. Ha , ha , trochę nowoczesności wkroczyło. W kolorze srebra, bieli i czerni.




W minionych latach zdarzało się, że konfetti robiłam dwa dni , stukałam i stukałam dziurkaczem i zbierałam i zbierałam do pojemniczków małe kolorowe kołeczka. Potem na imprezie rozdawałam swoim znajomym. a kiedy nadchodził Nowy Rok .... sypałam i sypałam, i wszyscy sypali.
Opadały na stół, na podłogę, ale i na włosy, i za koszulę, za sukienkę. Nasz stolik zawsze był obsypany kompletnie. Każdy musiał być obsypany.

Do tego nie mogło zabraknąć zimnych ogni. W tym roku też w dniu sylwestra wyruszyłam na poszukiwania sztucznych ogni, i znalazłam chociaż nie było to łatwe.





Uwielbiam tę atmosferę, odliczanie ostatnich sekund Starego Roku, skaczące iskierki zimnych ogni i rozsypywane konfetti !!!!!!! Ach , jestem uzależniona od tych gadżetów.

Znajomi wiedzą, że jak ja jestem na Sylwestrze nie może zabraknąć konfetti i zimnych ogni , całego sylwestrowego bałaganu.

Tradycji stało się zadość !!!!!!!



a po wycinaniu zostały fajne karteczki, i co z nimi zrobić, szkoda wyrzucić ...




Na zakończenie tego posta , pierwszego w 2013 roku, chciałabym podziękować Wszystkim za życzenia noworoczne.
Niech ten rok będzie wyjątkowy.




Ali ..
tego wieczoru i nocy w blasku cekinów i w wysokich obcasach.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pantofelki :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego Ali ;) Piękna tradycja ;) BUZI

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech będzie lepszy niż 2012. Do siego roku! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała tradycja!!! karteczki po wycięciu konfetti faktycznie wyglądają ciekawie;)
    Pomyslności w Nowym Roku...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalona kobieto,tyle się biedna nawycinałaś. Najważniejsze,że czerpiesz z tego radość i sprawia Ci to przyjemność.Sukienka musiała być super,tak jak Twój humor i oby w tym Nowym Roku zawsze taki dopisywał :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna tradycja :) i baardzo dobrze ,poniewaz to tylko raz w roku i jest wyjatkowo :) Wszystkiego Dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to konfetti :) miło jest wkroczyć w nowy rok zabawowo ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie że confetti trzeba:D sama kiedyś wycinałam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz uroczą tradycję noworoczną. Lubię takie pozytywne przyzwyczajenia.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buty!!!!
    :)

    _______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna tradycja! Konfetti podoba mi się strasznie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥