czwartek, 3 stycznia 2013

W bieli i czerwieni ze szczyptą czarnego

Witam serdecznie.


Mam dla Was dzisiaj kilka inspiracji dwóch szalonych projektantów , o których już kiedyś pisałam , Colina i Justina.




Na początek w bieli i w czerwieni kuchnia i jadalnia .



Tak było




Tak jest



Stara kuchnia



Tak jest. Fajnie połączone meble. Część w kolorze drewna, a część w bieli w drugiej części kuchni.






Tak wyglądała sypialnia




A tak ją odmienili projektanci




Tapeta biało- czarna. Te czerwone kwiatki są pomalowane farbą. Fajny pomysł na dodanie akcentu kolorystycznego.




Stara komoda w nowej odsłonie




I jak się Wam podoba ? /zdjęcia tylko trochę kiepskiej jakości/

Już myślę o jakimś remoncie w domu. Muszę coś działać, roznosi mnie energia.
Chyba czuję wiosnę, i czas na zmiany. Za wcześnie, tak myślicie ?

Nie lubię zimy, jestem zwolenniczką białych świąt, a że święta minęły, więc czas na wiosnę !!!!!

Chyba ta czerwień w projekcie spowodowała, że krew mi zaczęła szybciej płynąć. A może myśl, że wiosna wiosną, ale w lutym , a więc niedługo Walentynki. A jak Walentynki to nowa dekoracja domu ?

Pozdrawiam gorąco .

Mam nadzieję, że ten biało-czerwony projekt też wprowadził Was w dobry nastrój.

11 komentarzy:

  1. widzialam pare odcinkow z ich udzialem
    fajni goscie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. no to mnie zaciekawiłaś i to bardzo jak Agugu zaśnie poszukam ich w sieci ;) pomysły niezłe nawet bardzo niezłe ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie szaleni projektanci:) dla mnie troszke zbyt...
    Zmiany? ZAWSZE!!! Nigdy nie jest za wczesnie...dzialaj i pokazuj:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się z Justyną - dla mnie trochę zbyt szaleni ;) Szczególnie w sypialni - jak tu spać? ;) Szkoda trochę, że nie wykorzystali starego kredensu. Wygląda cudownie, a jakby go przemalować na biało, to nawet by się fajnie wkomponował. Natomiast połączenie bieli i czerwieni - jak najbardziej ok! Mówi to posiadaczka czerwonej kuchni ;)
    Pozdrawiam!

    ________________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, za dużo się dzieje w sypialni. Czerwień nie nastraja do spania. pozdrawiam

      Usuń
  5. kuchnia ok, ale sypialnia totalnie nie w moim typie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie zbyt wiele się wszędzie dzieje.Za dużo wzorów,kolorów i deseni.Mnie jakoś mało przypadła do gustu również ta czerwień,którą toleruję tylko w BN i to jeszcze delikatnie.
    Mam nadzieję,że się nie obrazisz za moją szczerość ;)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , że się nie obrażę. Podobaja mi się te wnętrza , chociaż sama nie chciałabym w nich mieszkać. I jak wcześniej pisałam, w sypialni za dużo się dzieje i nie nastraja do spania. Ale jeśli miałabym wybierać wnętrze , które było , a które powstało, zdecydowanie wybrałabym to nowe.pozdrawiam

      Usuń
  7. A tak na marginesie, to się cieszę, że nie cukierkujecie i piszecie co naprawdę myślicie. Dzięki !!!!!!!! Uwielbiam WAS

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Ali , dzięki za zgłoszenie udziału w moim Candy, zgodnie z zasadami, proszę o dopisanie mojego blogu do tych, które podglądasz:-) . Ja też zapisałam się do Twoich obserwatorów, więc będziemy się widywały Pozdrawiam Gosia z Homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok już nadrabiam. Siada mi laptop i niestety jestem wtedy zmuszona do przerwy w blogowaniu. pozdrawiam

      Usuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥