sobota, 24 czerwca 2017

Galeria zdjęć z zegarkiem w tle







Lubimy zdjęcia, lubimy się nimi otaczać. Przypominają nam o ważnych wydarzeniach z naszego życia, o ludziach z którymi przeżyliśmy wyjątkowe chwile albo wspominamy tych, którzy pozostali już tylko na zdjęciach. Zdjęcia persanolizują nam nasze wnętrza, które stają się przez to cieplejsze, rodzinne pełne miłości i wspomnień.



W moim domu zdjęcia pojawiają się w różnych miejscach ale generalnie staram się przeznaczać na nie specjalne miejsca. Jednym z nich , które chcę dzisiaj pokazać to galeria zdjęć moich dzieci. Każde ma swoje osobne miejsce.
Galeria przechodziła już metamorfozy co możecie zobaczyć poniżej. Najpierw tło było w kolorze bordowym, potem szarym.



A teraz jest tak :
Zdecydowanie czarny kolor pasuje tutaj najbardziej, na jego tle zdjęcia fajnie są wyeksponowane.



Kinkiety również pomalowałam na czarno i zdjęłam klosze, od razu nabrały loftowego charakteru.






 Jest to farba tablicowa, więc można na niej pisać i  dodatkowo udekorować ścianę dodając zabawne napisy czy rysunki.



To teraz kawka i można powspominać chwile kiedy dzieci były malutkie i przyjrzeć się jak zmieniają się , rosną. Jak śmieją się im buzie z jednym albo kilkoma ząbkami.
 Czas zdecydowanie za szybko leci !!!!
A jeśli chodzi o czas to mam dla Was rabat w sklepie www.danielwellington.com/pl




Sponsorem posta jest marka Daniel Wellington, klasyczne zegarki a także paski, bransoletki.

Na zdjęciu zegarek: CLASSIC PETITE STERLING i bransoletka: CLASSIC CUF SILVER.
Macie ochotę na klasyczny zegarek na bransolecie albo pasku ?

Dodatkowy rabat zawsze może pomóc w decyzji o zakupie,  -15 % w sklepie www.danielwellington.com/pl do 17.07.2017r. możecie zakupić wymarzony zegarek na hasło: dreams .

Zapraszam






15 komentarzy:

  1. Nieduża zmiana kolorystyczna a duży efekt. Czerń to wspaniałe tło dla zdjęć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń niesamowicie podkreśliła urok galerii. Było super, a jest jeszcze lepiej ;). Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje! Wszystko ze smakiem , jak zawsze zresztą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są jedyną formą utrwalania ważnych momentów!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomyśł U nas galeria na piętrze zajęła już całą ścianę idalej rośnie :-) Pomysł na tablicówkę pod zdjeciami chyba ukradnę Można fajnie opisać zdjecia :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci rosną...galeria też się zmienia ;)
    Chyba najkorzystniej jednak w czerni :)
    Pozdrawiam Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam tego typu galerię. Bardzo przywołuje wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na super dekorację w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje. Podobają mi się takie galerie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mam pustą ścianę w przedpokoju, która coraz bardziej zaczyna mi przeszkadzać i zastanawiam się co na niej umieścić. Myslałam właśnie o tym aby stworzyć małą galerię w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł, kiedyś pomyślę nad nad taką ścianką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity efekt! Prezentuje się rewelacyjnie :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super inspiracje! Metamorfoza bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zdjęcia, często je robię i wywołuję. Potem mam problem, które powiesić na ścianie, dlatego takie galerie są bardzo dobrym wyjściem. Lubię się dzielić moimi najpiękniejszymi chwilami w życiu z innymi, a goście zawsze są zainteresowani moją galerią.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥