poniedziałek, 20 marca 2017

Zdjęłam pajęczyny, odkurzyłam , odświeżyłam ...






... jestem.
Wracam z nowym logo, z nowym wyglądem bloga , z nowymi pomysłami i mnóstwem nowości wnętrzarskich.
Przez 8 miesięcy mojej nieobecności nie stałam w miejscu, o nie. Zmiany w naszym domu postępowały nadal, plany jakie założyłam realizowałam, więc dla tych, którzy nie śledzą mojego instagrama mam mnóstwo nowości, a dla tych którzy śledzą , większą dawkę zdjęć.

Jak Wam podoba się nowa szata graficzna kolorowych marzeń ?


Niejednokrotnie zarzucano mi , że nazwa bloga nie pokrywa się z tym co widzi, kolorowe , a tu monochromatycznie. Moje kolorowe marzenia to nie tylko wnętrza, które faktycznie są biało- czarne z domieszką drewna i kroplą koloru , ale moje marzenia idą ciut dalej , marzę o pięknych i niezwykłych podróżach, marzę o dobrej i radosnej przyszłości moich dzieci, marzę o cudownych widokach tego lata , o błękicie jeziora, o zielonej trawie , o kolorowych kwiatach w moim ogrodzie, o tej sukience w błękitne kwiaty, którą niedawno widziałam w pobliskim sklepie, o filmie, na który nie zdążyłam się wybrać, o magazynie , który leży od dwóch tygodni i  przeczytać nie zdążyłam, marzę.... o tysiącu rzeczy, które nie są czarne, białe czy szare, ale tryskają ferią barw , bo czy marzenia mogą być tylko biało- czarne ?
Idąc tym tokiem stwierdziłam , ze moja nazwa może mało kojarzy się z wnętrzami, bo jest to blog zdecydowanie wnętrzarski z domieszką naszego życia, dlatego też nowe logo, nowa nazwa DREAM HOME





Pajęczyny zdjęte, wiosenny powiew dodaje energii , tak więc, już wkrótce nowy post, a tymczasem zapraszam na mojego instagrama .

Projekt logo, szablon, wykonała Karolina karografia.pl, dziękuję Kochana za pomoc w tworzeniu tego miejsca, sama nie zrobiłabym tego ♥





16 komentarzy:

  1. Mimo długiej nieobecności często wracałam do archiwalnych postów. Bardzo lubię gościć u Pani i cieszę się, że wróciła Pani z nowymi pomysłami i wiosenną energią :). Blog i logo wyglądają bardzo dobrze. Nazwa jaka by nie była, liczy sie treść, którą czyta sie niesamowicie przyjemnie. Czekam na kolejne posty ;).Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zwrócić tylko uwagę na tytuł posta, bo wkradł się błąd ;). Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe słowa na początek mojego powrotu ♥
      Dziękuję bardzo za zwrócenie uwagi, poprawiłam , wielkie dzięki i zapraszam w moje progi :):):)

      Usuń
  2. No patrz! WITAMY, WITAMY!!!!!! Wreszcie coś się tutaj zaczęłoo dziać, bo już nadzieja mnie opuściła, że całkiem Instagram Cię nam zabrał... Logo ładne i czekam już z niecierpliwością na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dorotko, jestem i szykuję się ... :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Na instagramie nie bywam tym bardziej się cieszę że wracasz i będziesz może częściej :-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam oficjalnie ;)
    Wczęśniej to była wizyta domowa ;)
    Powodzenia Aluś...niech się spełniają te kolorowe i monochromatyczne marzenia ;)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu, jest mi bardzo miło, że jesteś :)

      Usuń
  5. Jak miło, że jesteś... wiosna przynosi ze sobą zmiany:) U Ciebie je widać i są super! Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szata bloga Alu , delikatna i przejrzysta , może nabierzesz teraz większej ochoty do pisania :) :) :) Choć nie ukrywam , że na Ig jakoś szybciej można daĆ przekaz co się u nas dzieje :) Pozdrówka , czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , bo się bałam że może za ostra. Tak na instagramie szybciej i łatwiej łapie sie ulotne momenty, pozdrawiam

      Usuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥