środa, 14 maja 2014

B&W panoszy się po całym domu ...

 
 
 
 
 
Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe !!!
 
Cieszę się , również, że bawicie się w moim candy.
Do wygrania poduszeczka w kolorach b&w. Dzisiaj więcej zdjęć tej poduchy i innych niedawno zakupionych.
Kupiłam je z myślą wykorzystania w pokoju gościnnym.
Pokazywałam w tym pokoju ukończony zagłówek, który możecie zobaczyć tutaj.
W pokoju tym stoi drugie łóżko, metalowe z Ikei, jest ono dodatkowym miejscem do spania ale można na nim usiąść czy położyć się i poczytać książkę. Dodałam kilka poduszek, wałki, część zakupionych w Ikei, część w Jysku.
 I tak to miejsce wygląda teraz.




Tak wyglądało przed zmianami.




W międzyczasie pojawiła się nowa lampka, którą już pokazywałam wcześniej.
 /Wszystkie zmiany można zobaczyć w etykiecie: pokój gościnny./
Nowy dywanik z Ikei w paski.
Rzuciłam futerko.
Kwiaty w koszach kupionych wieki temu w Biedronce., które przemalowałam na czarno,/były brązowe/.
 









Pokój wymaga jeszcze dopieszczenia. Szukam jakiejś niedużej szafki, wieszaka.
Przydałoby się odświeżenie ścian, ale co nagle to po diable. Wszystko w swoim czasie. Od jutra malujemy sypialnię.! Hurrra !




Na temat zebry napiszę innym razem.
To taki mój sposób na szybką zmianę wnętrza.




Poniżej poduszka , którą można wygrać w moim candy.
Informacje znajdziecie w poście wcześniejszym lub wchodząc na banerek , na pasku bocznym.
 

 
 
Kilka zdjęć z nową poduchą w salonie.
 
 




 
 
Tak więc jak widzicie, biały i czarny panoszy mi się po całym domu. Zagląda do pokoi , zagląda do łazienki, nie omija kuchni a zawsze wydawało mi się, ze tutaj nie pasuje.
 
 


Dywanik jest z tworzywa i nadaje się do przedpokoi, na tarasy.


 
 
Zamówiłam też na westwing.pl pled w kratkę i pojemniki.
 
 
 
W kampanii "Nie czekaj do lata" jest wiele innych ciekawych przedmiotów b&w, również w szarości. 
Zobaczcie sami tutaj.
 
 
 
 
 
 
 
W całym tym moim dekorowaniu i odświeżaniu domu podoba mi się to, iż zrobiło się nowocześniej, stylowo. Lubię połączenia wszystkich tych pasków, kropek, wzorków, kratek.
Nie jest nudno mimo ubogiej gamy kolorów.
 
Ciągle nie mogę zebrać się  do zrobienia zdjęć w pokoju Miśka. Ciągle czegoś mi w nim brakuje, ciągle kombinuję, przestawiam, poprawiam.
Do tego wprowadzam zmiany i w innych częściach domu.
 Ale obiecuję , że nadrobię te zaległości.
 
Do przeczytania Kochani.
 
 
 
 

26 komentarzy:

  1. Nowa aranżacja łóżka wygląda super.
    U mnie też to "B&W" łazi po całym domu i spokoju nie daje
    :))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje do wszystkiego i nadaje elegancji, tak mi się wydaje, buziak

      Usuń
  2. Zmiana niedużym kosztem , a wyszło: wow ;-)...bardzo mi się podoba...a co do zebry...to ja uwielbiam...nie może być inaczej ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście , zebra jest super, ha ha ha , pozdrawiam

      Usuń
  3. Odważnie sobie poczynasz:)) ale bardzo fajnie Ci to wychodzi:)) Mam takie samo metalowe łóżko z IKEA:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba tez bede musial sobie sprawic te jamniki;)
    no..tak jalk patrze to koniecznie nawet;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nieduża metamorfoza a robi wrażenie:-) Świetnie prezentują się ściereczki w kuchni:-) I ten dywanik chodzi za mną-właśnie w w/e lecę do Ikei na zakupy i mam nadzieję go kupić:-) Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam biel i czern! mysle ze pasuja do wszystkiego:))Klasyczne zestawienie:) Pieknie sie u Ciebie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tu u Ciebie. Bardzo nowoczesna stylizacja, a jednocześnie jest przytulnie. To te podusie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te salonowe długie poduchy w biało-czarny geometryczny wzór i dywan z identycznym wzorem. Super! Ten kuchenny dywanik, jest szalenie praktyczny. Zastanawiałam się oststnio czy na balkon by się jakiś taki nie przydał.

    OdpowiedzUsuń
  9. niby delikatna poduchowa metamorfoza, a ile wniosła. :) jednak tkaniny, wzory i kolory mają magiczną moc ;)
    Pozdrowienia ślę! Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka czarnych dodatków i u nas przemycilam... nawet w pokoju u Młodego choc oczywiście bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie jest.....podusie nowe cudne miałam je w ręce i nie kupiłam...a mam do ikei godzinkę drogi więc muszę jechać bo są naprawdę eleganckie:)
    pięknie dopieszczasz mieszkanko....

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie , że stworzyłaś takie relaksujące miejsce na odpoczynek. Poduszki to my lubimy ;)))
    Pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Biel i czerń to jest to co dziewczynki lubią najbardziej hihi :)))) Niby nic wielkiego a jak się zmieniło. U mnie ostatnio też dużo czerni z bielą oczywiście. Wczoraj zakupiłam sobie świetne kubki B&W i niesamowicie mi się podobają. Teraz jeszcze muszę zakupić nowy stolik kawowy,przemalować fotel i chyba do lata dość ;P
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo stylowo. Biel i czerń to ponadczasowa klasyka, która zawsze i wszędzie wygląda rewelacyjnie. Wymiana lampki przy łóżku to genialne posunięcie, bo tamta jakoś nie pasowała. Sama kocham poduszki, a już te B&W wprost kocham.
    Ślicznie est u Ciebie:-).
    Pozdrawiam. Viola.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana,u ciebie ostatnio ciągle coś się dzieje-wnętrzarsko :)
    Uwielbiam takie metalowe łóżka choć sama nigdy nie miałam i nie mam ale zawsze chciałam mieć takie białe :)
    Super zakupy! Ja czaję się na te białe pojemniki lub na osłonki metalowe białe ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie. Też kocham połączenie B&W. Z tego co widzę dzieje się u Ciebie bardzo wiele. Uściski - Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te różne poduchy, a przede wszystkim ich ilość, ja zbieram się do powiększenia kolekcji, ale jakoś zawsze nie mam czasu na uszycie, bo są ważniejsze sprawy, patrząc na Twoją kolekcję muszę się zabrać:) buziaki aga

    Ps pokój gościnny śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też właśnie kombinuję z poduszkami. Fajny ten kącik w gościnnym - plus jest taki, że dzięki tkaninom można szybko i tanio wprowadzić zmiany. Tobie bardzo się udały!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!w taki miejscu przesiedziałabym chyba większość dni;)))
    Na candy wrócę wieczorkiem;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło bardzo fajnie, takie zestawienie kolorów jest i ciekawe i bezpieczne. Poduchy są super sprawą, nadają klimatyczny wyraz mieszkaniu. Bardzo mi się podoba:))) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie łączysz dodatki, to jest sztuka, która mnie nie za bardzo wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarno-białe dodatki w mieszkaniu? Czemu nie! Wyglądają naprawdę super i bardzo ładnie komponują się z całym wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥