sobota, 11 maja 2013

Wiosenny spacer z Miśkiem

 
 
I nie z jakimś pluszowym misiem , o nie nie .
 Wybrałam się na spacerek ze swoim Miśkiem , czyli Michałkiem swoim synkiem na spacerek po ogrodzie.
 Można nazwać to spacerkiem, bardziej była to pogoń za synkiem.
Chyba wiecie co mam na myśli ? hi hi hi  
Michaś zwiedzał zakamarki, biegał i był szczęśliwy. Uwielbia bieganie po podwórku, ale chyba wszystkie dzieci tak mają. Kiedy przychodzi czas na powrót do domu, jest wielki krzyk i lament.
Ale fajnie, że jest piękna pogoda i możemy pobaraszkować po ogrodzie, trawie i biegać, hurra !!!
 

 
 
 

 
 Tutaj nasze nowe palenisko na ognisko.











 
A w tle wiosna w ogrodzie. Wszystko powoli, po kolei zaczyna rosnąć i kwitnąć. Pierwsze tulipany, pierwiosnki, drzewka mirabelki, sasanki, wszelkie skalniaczki. Mnóstwo kolorów.
 
Życzę Wam spacerków, i wszelkiego ruchu na świeżym powietrzu. Pogoda jest piękna, więc nie ma co siedzieć w domku. Korzystajmy z pięknej , majowej pogody.
I możecie złożyć mi życzenia hi hi hi , dziś są moje urodziny !!!!!!!!
Chociaż w tym wieku nie obchodzę urodzin, chyba , że okrągłe, hi hi hi , to serniczek czeka na gości, jeśli takowym przypomni się o moich urodzinach. hi hi hi. I lody.
 
A wczoraj paliliśmy ognisko , po raz pierwszy, o tym następnym razem.
 
Ściskam wszystkich mocnoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
 i przesyłam buziaczki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Pa pa pa i dziękuję wszystkim , którzy tutaj zaglądają.
Dziękuję, że jesteście ze mną.
 
 

35 komentarzy:

  1. sto lat kochana ;* BUZIOL

    A Misiek cudny jakie ma loki no bomba ;)

    u NAS pada wiec siedzimy w domu ;(

    buziol jeszcze raz urodzinowy ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też zaczyna kropić ale mojej córci to nie przeszkadza, hi hi hi. Dzięki za życzenia !♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj!!!! samych miłych chwil Ci życzę...
    A co do ogrodu to bajka jest, i widzę że piwonie na które choruję masz. Zazdraszczam piekielnie i patrzę z podziwem na całą resztę:)))
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak piwonie mam i już pokazywałam te z ubiegłego roku !
      Dzięki za życzenia ! ♥

      Usuń
  4. Ali wszystkiego najlepszego z okazji urodziń!!!! zamknij oczy...pomyśl sobie życzenie....już!!!! na pewno się spełni. Buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknęłam oczy i pomyślałam .... trzymam Cię za słowo ! Dzięki ♥

      Usuń
  5. Sto lat :-) Milego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w te okrągłe urodzinki!!!!!
    Pięknie u Ciebie,tyle tej zieleni,,,,ach,,można sobie tylko wyobrazić jaka jesteś szczęśliwa w tym raju!!!przepięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile roboty, hi hi hi , dziękuję za życzenia !♥

      Usuń
  7. haha no to sto lat kochana! :) ach wielki macie ten ogród! po takim to można spacerować:))) ja spaceruję codziennie ze swoim pieskiem:)))
    ale u nas ładnej pogody niestety brak, pada i pochmurno niestety...
    cudny ten Twój synuś:) haha jak on biega! dzieci to mają energię:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ogród, wiosenne, delikatne ujęcia na zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat! Sto lat! Piekne zdjęcia, Synus słodziutki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych chwil radosci oraz spelnienia wszystkich marzen :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia wszystkich marzeń :)
    Śliczne zdjęcia, przepiekne kwiaty w ogrodzie :) więc jak tu siedziec w domu :)

    pozdrawiam i miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaaaaaaaaale masz przepiękny ogród, zbieram szczękę z podłogi.

    Wszystkiego najlepszego 100 lat Kochana.

    PS Dzisiaj jak kilka godzin siedziałam na wykładach i wszystko zaczęło mnie boleć, cierpłam nieziemsko stwierdziłam, że to już starość. W końcu jestem po trzydziestce to mam do tego prawo. hi hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze... Zebys nie napisala, ze to chlopiec, to po tych loczkach wzielabym go za dziewczynke!(sorki, ale moj komp mi padl i nie mam na Tima laptopie polskich znakow!)
    URODZINY?!Najlepszego!!!!!!!!!!
    Kurcze..................... ale ktore??? Tu Dorci na priv napisac prosze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłym wiosennym tropem sobie chodzicie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze życzenia! Nie dziwię się małemu zdobywcy, że chętnie biega po ogrodzie - tak u Ciebie pięknie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana!Życzę Ci radości życia,miłości i wielkich marzeń!Latek Ci nie liczę,ale w dniach różnimy się o 2-jestem z 13:)Jesteśmy obciążone genem artysty i ogrodnika:)Tak więc nie dziwi Twoja wrażliwość na piękno.A pośród krzaczków widzę dorodnego młodego byczka:)Ściskam urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nooo Kochana to 100 lat i wszystkiego naj, naj, naj i jeszcze raz naj...

    Uwielbiam takie spacery :)
    Całuję gorąco
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia, bo ono najwazniejsze :-) , szczescia i spelnienia marzen Kochana :-)
    Ogrod masz przepiekny i chyba spoooory :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najlepszego!
    Twój Szkrab jest uroczy:-)
    Pozdrawiam ciepło
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego naj naj naj!!! 100 lat :)
    Piękny ogród, w sam raz do zwiedzania :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Sto lat kochana. Piękny masz ten ogród. Moje pociechy też nie chcą wracać do domu, nawet obiadek jedzą na powietrzu, szkoda im czasu marnować. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak leciutko już spóźnione życzenia urodzinowe ;). Wszystkiego czego tam sobie zamarzysz ;)
    U nas niestety pada i dzieci pod daszkiem urzędują :)

    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Fotki super! Po takiej paskudnej zimie, taki widok, to uczta dla oczów...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lekko spóźnione, ale wszystkiego naj, naj! Ja za niecałe dwa tygodnie "nie będę" obchodzić ;)
    Miejsce na ognisko super, więc czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę tej wspaniałej pogody i tego ogrodu,u mnie trzeci dzień pada :( i wszystkiego najlepszego życzę z okazji tych 18-tych urodzodzin :)))))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez bym nie chciała wracać do domu jakbym spacerowała po takim pieknym ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. 100 LAT KOCHANA!!! A z takim Miśkiem to spacery po grodzie muszą być wspaniałe i radosne ;) Piękne miejsce macie, magiczne wręcz!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzieciaki rosną niestety albo stety więc korzystaj z uroków chwil. Sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spóźnione, ale co tam - Sto lat w szczęściu i zdrowiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jest gdzie pobaraszkować :) sama bym chętnie skorzystała ;) jest pięknie - ściskam

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie, jest gdzie pospacerować...;)
    Dziękuję za ten wirtualny spacer, z przyjemnością dołączyłam do Was;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥