poniedziałek, 24 grudnia 2012

Święta




24 grudzień ...

Wigilia ...

za kilkanaście godzin zasiądziemy przy świątecznie przystrojonym stole,

podzielimy się opłatkiem i będziemy składać życzenia swoim bliskim,

spróbujemy wigilijnych potraw

i powitamy z radością Mikołaja.


Nie mogę się doczekać ...

nie mogę się doczekać harmidru, zamieszania, śmiechu,dźwięku stukania talerzy, radości dzieci rozpakowujących prezenty.


Święta tuż, tuż .... doczekaliśmy się !!!!!!!!!!












Szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia

Ali


5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego na te Święta, zdrowia, uśmiechu i niezapomnianych chwil :))
    Wesołych Świąt!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownych, pogodnych i rodzinnych bez pośpiechu spędzonych Świąt!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś, bardzo mi miło. Mebli kuchennych nie malowałam, mam kuchnie z ikea i dokupiłam jej nowe fronty.pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety wcześniej nie dotarłam, ale wpadam dziś z poświąteczną wizytą i podziwiam Twoją piekną choineczkę:-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥