piątek, 26 lipca 2013

Biurko, fotel, ... problemy się piętrzą

 


Witajcie ! 
 
Dziękuję bardzo za rady, porady i wszystkie opinie na temat moich dylematów związanych z zakupem biurka do pokoju córki.
Ciągle jeszcze zastanawiam się nad wyborem ale wiem na pewno , że biurko będzie miało standardową wysokość a pod biurkiem zastosuję jakiś podnóżek. Zgodnie twierdzicie, że biurko powinno być większych rozmiarów aby można było swobodnie rozłożyć książki, zeszyty czy przybory do malowania. Dostałam też namiar na fajne mebelki , nie tylko biurka - meblepumo.pl.  Dziękuję Kasiu.

Ciągle poszukuję i szukam inspiracji.

 
Podoba mi się bardzo biurko z poniższego zdjęcia. Długi blat, szufladki i do tego piękne nogi. Chociaż mogłoby być szersze.



 
Znalazłam na allegro fajne biureczko, które wpadło mi w oko .
 
Ma wymiar podobny do biurek , które oglądałam w Ikei, jest nawet nieznacznie większe. Ma szufladki, więc podręczne przybory czy zeszyt można w nich schować.
Zawsze można dostawić jakąś małą szafeczkę na kółeczkach jeśli wyniknie taka potrzeba, ale w pokoju Mileny stoi wysoka komoda, w której może trzymać potrzebne książki i inne szpargały.
Jeśli nie znajdę czegoś innego to zdecydujemy się na ten mebelek.
 Podobny oglądałam w Ikei ale w czarnym kolorze.




Jeśli natomiast biurko będzie za małe i uznamy, że potrzebne jest większe, inne, to ten mebelek mogę postawić jako konsolkę na pięterku.

I jeszcze kilka zasad, którymi trzeba się kierować przy wyborze biurka dla dziecka.




 

 
Dokładny opis i wiele praktycznych rad znajdziecie na domplusdom.pl

Kolejnym zakupem bardzo potrzebnym będzie krzesło, fotel. Czy na kółkach, czy obrotowe, czy zwykłe wygodne ??  Chciałam kupić obrotowe na kółkach ale poczytałam opinie, że dzieci ruchliwe zbyt dużo się wiercą, kręcą na takich fotelach. zamiast skupić się na lekcjach.
Spodobało mi się krzesło ze zdjęcia, które pokazałam w ostatnim poście .
Zaczęłam go szukać i znalazłam. Jest to prawdopodobnie krzesło Gregor z Ikei ale w tej chwili są dostępne tylko czarne.
Może macie jakieś sugestie czy fotel na kółkach obrotowy jest potrzebny , czy wystarczy zwykłe krzesło. Chociaż przychylam się do obrotowego, ponieważ można je podnieść do odpowiedniej wysokości. To jest na pewno plus.
 










No cóż , przyjdzie mi się dalej głowić nad problemem mebli niezbędnych do rozpoczęcia nauki w szkole. Za chwilę przyjdzie czas na zeszyty, książki i inne duperelki, które w życiu małej uczennicy są niezwykle ważne. Plecak i piórnik mamy, więc ten zakup już nie jest problemem.
 
Póki co cieszymy się wakacjami chociaż pogoda u nas nie najlepsza.

Pozdrawiam cieplutko.

Do następnego razu

Ali

zdjęcia z : allegro, domosfera, ikea

18 komentarzy:

  1. krzesło musi być regulowane bo córa będzie rosła jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek nawet nie wie ile jest możliwości w wyborze biurka, jak się tym wcześniej nie interesuje...Krzesło też myślę,że regulowane.Najlepsze, najwygodniejsze. To z ikei jest śliczne:)
    Pozdrawiam
    Patrycja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy trzeba się zdecydować na konkretne pojawiają się dylematy :)

      Usuń
  3. Już widze jaki będzie efekt końcowy! Zapowiada sie na piękny pokój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dojdziemy do ładu i na coś się zdecydujemy :) hi hi hi , pozdrawiam

      Usuń
  4. Jeśli obrotowe, to z oparciami :) Ja miałam krzesło obrotowe i w sumie nie pamiętam, czy wierciłam się i rozpraszałam podczas odrabiania lekcji :P Ale to najpopularniejszy typ krzesła biurowego, no i na plus jest faktycznie ta regulacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi sie,że też córcia musi być szczęśliwa z kupna,,,bo jeśli będzie mieć coś co tylko według Ciebie będzie dobre,,to już niekoniecznie ona będzie ,,,wiesz jak to jest,,,musi z radością zasiadać do lekcji :)))pozdrawiam!!i zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli pogody szukacie to zapraszamy do nas :)
    ahh biurko.. ww ogole w biurkach jest cos takiego co sprawia ze chce sie je miec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie, ze pokazalas zasady dobierania mebelkow dla malego ucznia:) z pewnoscia wielu mamom przyda sie ten post!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku mnie to czeka za 2 lata;/O zgrozo!;)
    Fajne te zasady dobierania mebli!I białe biureczko a'la konsola też mi się podoba!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Zapraszam do udziału w nowej zabawie w Bombonierce.

    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/07/sowo-na-niedziele.html

    Pozdrawiam słonecznie
    Polka Statystyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wpis Kochana, z pewnością skorzystam jak tylko ja będę musiała się zdecydowac, więc będę śledzić Twoje decyzje;)
    To białe biureczko, niczym konsola...wspaniałe!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygląda to biurko z szufladami. Lekkie, delikatne, ale wiadomo do czego służy. Będzie pasować nawet dla nastolatki :) Poza tym nie polecam Ci kupowania biurka, które zamiast nóg ma całe płyty po bokach - jest ciężkie i nieporęczne, np kiedy chce się go przestawić.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez powoli musze zaczac myslec o biurku, a nawet biurkach w jednym pokoju dzieci. Ja pomyslama o pojedynczym na cala dlugosc sciany pod oknem biurku, ktore jedynie mozna zrobic chyba na zamowienie jedynie... poza tym dwa krzesla obok siebie, dwa stanowiska tym samym, polki na scianach nad biurkiem...
    Powodzenia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też szukam wygodnego krzesła do komputera. Jak na razie ciężko mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziecko musi mieć szafki, pułki itp, żeby miało gdzie trzymać swoje rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze jest kupić dziecku fotel do biurka porządniejszy, gdyż oszczędzi się na leczeniu krzywego kręgosłupa :-)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥