poniedziałek, 22 października 2012

Początek

Początek ......
W końcu po wielu za i przeciw rozpoczynam nową przygodę.
Zawsze lubiłam pisać i przelewać własne myśli na papier. Teraz mogę to robić tutaj.
Zanim jednak wejdę w arkana sztuki blogerskiej minie trochę czasu, ale jestem pełna optymizmu, że nie poddam się na początku.
O czym będę pisała ?
Ha, o moich marzeniach, tych większych i tych mniejszych. O spełnionych, spełnianych i o tych które jeszcze się wykluwają w mojej głowie.
O domu, o ogrodzie, o dzieciach ...

1 komentarz:

  1. Iiiii dotarłam do pierwszego wpisu :-)))))
    nie mogłam skończyć na jednym :-)
    mam nadzieję na kolejne ! bo mi tu dobrze ;-))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥