piątek, 7 listopada 2014

Z wyczuciem smaku




Witajcie !


Dzisiaj zapraszam Was do pokoiku małego Tymka. Dlaczego właśnie do niego ? Powód jest oczywisty, pokoik bardzo mi się podoba, jest w moich ulubionych kolorach a do tego w pokoiku możecie znaleźć moje szyjątka. Jest to bardzo miłe uczucie kiedy widzę, że moja  praca cieszy innych.
 Okazało się również , że mama Tymka prowadzi piękny blog zwyczuciemsmaku.pl, gdzie oprócz ładnych wnętrz możecie zobaczyć piękne zdjęcia i wiele smakowitych przepisów.  Agnieszka ma ogromne wyczucie koloru i formy, ma także mnóstwo pomysłów, jak zrobić coś efektownego małym kosztem, co możecie zobaczyć właśnie w pokoju jej synka. 

Zachęcam do śledzenia jej wpisów, a teraz zapraszam do pokoju małego chłopca.
 Dziękuję Agnieszko, że mogłam go u siebie pokazać.











Projekt dywanowy przypadł Agnieszce do gustu. Dywanik pasuje idealnie do tego pokoju.










Agnieszka na swoim blogu opisuje prosty sposób na zrobienie ptaszków i domków.
Czyż nie są urokliwe ?
















Jeśli masz ochotę na chmurkę albo słonika, pisz do mnie.



Pozdrawiam wszystkich. Dzisiaj u mnie pochmurny, smutny dzień, pada deszczyk.
 Jest jesiennie, nie lubię takiej pogody. 
Młody kaszlący, więc siedzimy w domku i się kurujemy. Uściski dla wszystkich rozsyłam z nadzieją na odrobinę słonka. 



38 komentarzy:

  1. śliczny pokoik!!!
    Twoje wytworki przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny pokoik małego Tymka:))). Zakochałam się w chmurce, jest słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pokój - ile inspiracji:) pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie - lemonlimeandlife.blogspot.com - pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Na blogu byłam i szczerze polecam bo jest co oglądać! :) piękne zdjęcia, cudne wnętrza, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny pokoik ...podziwiam za konsekwencję kolorystyczną...dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna kolorystyka i detale! U mnie dzisiaj pogoda tez taka sobie,cale szczescie,ze juz nie pada :)
    Buziol

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, pokój Tymka,mojego małego sąsiada piętro niżej! Byłam, widziałam na żywo, i potwierdzam, że bardzo ładny! Nie wiedziałam, że to Ty akurat tworzysz te szyjątka na zamówienie! Teraz już wiem do kogo mam pisać, żeby zamówić coś do pokoju moich chłopców :) Jesteś naprawdę uzdolnioną kobietką :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś czułam , że się znacie jak oglądałam Wasze blogi. Nie pomyliłam się, miło mi , że Was wirtualnie poznałam, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Wszystko ładnie dopasowane. Piękny pokoik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! A chmurka i słonik pasują idealnie :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! Wprowadzam się! :) Ale śliczny pokoik! Z Twoimi szyjątkami jest pełen uroku i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny pokoik, można w nim bujać w obłokach i to dosłownie :)) Wszystko mi się w nim podoba - ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie to wszystko wygląda!!! Ja też uwielbiam szarości.
    A twoje szyjątka-słodziutkie :)))
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny pokoik, dopracowany w każdym najmniejszym szczególe. Zdecydowanie ma swój niepowtarzalny klimat i urok, wspaniałe królestwo!:)) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przytulne gniazdko! Bardzo ładny banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pokój :) kolory fantastyczne, a dzięki tym wszystkim szczegółom całość prezentuje się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pokoik, świetne dodatki i do tego w moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo Alutka dziękuję Ci z całego serca za ten post. Jest mi ogromnie miło ;) Podziękowania za przytulasie to już po stokroć składałam, ale składam raz jeszcze!!! I jak tam przemyślałaś moje kolejne szyjątkowe pomysły? Liczę na Ciebie ;) Buziaki Kochana!!! A Tymuś tyli, tuli i tuli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podołam Kochana !!!!
      To dla mnie miło, że mogłam pokazać kawałek Twojego świata ! , :)
      Ciepło mi na serduchu, pozdrawiam

      Usuń
  18. Pokój przepiękny. Z przyjemnościa odwiedziłam blog właścicielki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chmurowa poduszka i ten słonik są przecudowne! :) też chcę mieć taki pokój i nawet bym mogła w kołysce spać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję wszystkim za miłe słowa, cieszę się , że pokoik podoba się i wcale się nie dziwię, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Stworzyłaś urocze miejsce dla małego "krasnala".....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że się podoba ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

      Usuń
  22. Swietny pokoik! Wszystko idealnie do siebie pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam na żywo ten pokój i bawiąc się z synkiem Agi jest w nim bardzo miło że nie chce się z niego wychodzić.. brawo Aga za pomysłowość:-) jest śliczny i Tymus lubi w nim przebywać:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny pokoik:-) Twoje szyjątka wpasowały się idealnie!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokoik idealny! Wszystko pięknie dobrane, w moich ulubionych szarościach.
    Synek pewnie szczęśliwy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie.podziwiam twoje wyczucie smaku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka świetna poduszka :-) jakie oczka i te nóżki ! Chyba pomyśle o takiej :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twoje zdjęcia. To dla mnie ogromna inspiracja. Lubię szarości, są gustowne i szybko się nie nudzą. Oczywiście, czasem przyda się nieco agresywniejszy akcent, ale baza jest idealna!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥