sobota, 18 kwietnia 2015

Uwielbiam...







Dzisiaj kilka migawek z sypialni. 

Niewiele się zmieniło...
 Uszyłam nowe zasłony, bieliźniarka, która stała w korytarzu, znalazła swoje miejsce tutaj ... wszak to bieliźniarka a nie jakaś tam szafka. 

Ozdoby zredukowałam do minimum.




Bieliźniarka przechodzi małą metamorfozę, Nie , nie będzie biała, raczej ciemniejsza niż była, co widać na prawych drzwiczkach. 









Połączenie nowego i starego, uwielbiam. Do tego łączenie różnych wzorów, paski, krata, grochy, uwielbiam.
Tę ogarniającą szarość, uwielbiam.



Nowe stoliki białe proste, znane Hemnesy z Ikei, ale takich właśnie potrzebowałam, lekkich, białych, wtapiających się w tło, aby nie konkurowały z bieliźniarką, wiekową, drewnianą.








Uwielbiam naszą sypialnię.




Nic więcej nie potrzebuję.
Tutaj odpoczywam.


A po weekendzie zapraszam na super zabawę !
Lubicie len ?, ja bardzo !

żródło


Do miłego.


Abażury na lampki i żyrandol: Ikea
Narzuta b&w w kratkę i prążki: westwing,pl
Marynarka w prążki: Mohito






65 komentarzy:

  1. Piękna sypialnia,wszystko dobrałaś bardzo dokładnie. Też podoba mi się połączenie nowego ze starym. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość, biel , czerń i brąz fajnie się komponują, miłego dnia

      Usuń
  2. Też mam taki koc (napisałaś, że to narzuta, bo jak narzuta wygląda) - tylko biało-szary. Zapłaciłaś za niego 99zł? Ostatnio już droższy był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to narzuta, jest przepikowana, usztywniona ale biało szare też były, ale czy to ważne jak się nazywają, jest fajna, pozdrawiam

      Usuń
  3. Alu, minimalistycznie piękna oaza.... Miłego weekendu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takiej sypialni odpoczynek po całym dniu to sama przyjemność, rozkosz i dla ciała i dla duszy :) Masz tak pięknie, delikatnie....a połączenie starego z nowym wyszło Ci rewelacyjnie. Bieliźniarka teraz prezentuje się pięknie, znalazła swoje miejsce :) Podoba mi się też pomysłowe rozwiązanie z drzwiami suwanymi, super pomysł. I zazdroszczę Ci tego normalnego okna w sypialni....ja mam okna dachowe i nie mogę za bardzo poszaleć z zasłonami itp.
    Alicjo, uszyłaś zasłony i wiem że szyjesz poduchy i inne różne rzeczy to uszycie rolet rzymskich nie sprawiłoby Ci żadnego problemu. Służę pomocą :) Mogę Ci opisać krok po kroku jak to zrobić :) A to jest nic innego jak obszycie wielkiego prostokąta i przeszycie tuneli w jednakowej odległości. Na prawdę nic trudnego :) Miłego weekendu, Basia
    Alicjo, uszyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się zgłoszę po poradę, dziękuję Basiu, pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiekna bieluzniarka!!!jak dobrze, ze uniknie pedzla z biala farba :-) taki mebelek to prawdziwy skarb - tez bardzo lubie laczyc stare z nowym:-) len uwielbiam, ciekawa jestem co tam dla nas szykujesz???? usciski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż mnie chyba wygoniłby z domu, ha ha ha, ale w całym domu łączę biel ze starymi brązowymi meblami więc i w sypialni to pasuje, ściskam Magda, fajnego dnia życzę :)

      Usuń
  6. Piękna sypialnia! Też nie lubię zbędnych przedmiotów w sypialni. Twoje zestawienie b&w w moim stylu. A narzutę koniecznie muszę sobie przypilnować na Westwing. Ja mam w grochy b&w.
    Pozdrawiam Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grochy mówisz, przydałaby mi się do Milenki pokoju, ha ha , ściskam i pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękna bieliźniarka, całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się nie dziwię, że uwielbiasz swoją sypialnię i w niej odpoczywasz, po prostu jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja uwielbiam twoją sypiaknie:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , ale nie zaproszę, miejsce obok zajęte, ha ha ha, ciepłego dzionka życzę, :):):)

      Usuń
  10. Spokojnie, elegancko, relaksująco... Fajnie, że bieliźniarka została w kolorze drewna.... Taki akcent daje piekny kontrast :-) Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sypialnia i piękne lustro :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba:) Myślę, że bez problemu namówię męża na takie odcienie szarości jak u Ciebie, gdy tylko mu pokarzę zdjęcia. Jak na razie ciągle z nim o to walczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle odcieni szarości, i ciepłe i zimne, polecam. Od szarości bije taka czystość, uwielbiam ten odcien, który u nas jest, dla mnie jest idealny, natomiast ten ciemniejszy mniej mi sie podoba, chociaz w całości jest do przyjęcia. A do tego szarość przybiera jeszcze rózne odcienie w zależności od światła. Walcz Kochana, walcz, trzymam kciuki !

      Usuń
  13. Uwielbiam taką kolorystykę, jest wiecznie na czasie i relaksuje! Nie wiem czy pokazywałaś już kolory ścian, bo wiesz, skleroza już u mnie dość spora hihi ale kolor ścian super! Wczoraj właśnie byłam w ikei po te relingi i zastanawiałam się czy nie wziąć takiego klosza sobie nad stół ale był szary i biały a ja chciałam czarny. Zrezygnowałam więc a nóż widelec znajdę coś w czerni. Ogólnie Ci powiem, że za każdym razem jestem coraz bardziej rozczarowana tym sklepem. Wszystko to, co mi się podobało jest wycofane ze sprzedaży. Teraz widzę większą ilość rzeczy plastikowych i tandetnych!! Chciałam sofę ektorp rozkładaną i już nie ma a to co mi się podoba to jest bez funkcji rozkładanej. Były fajne takie białe pojemniczki na te relingi z kamionki chyba i już też nie ma! Uchwyt na ręcznik papierowy nie ma, za to tych tandetnych gów...(no wiesz) od groma. Być może ja jestem zbyt elastyczna, może nie idę z duchem czasu, nie wiem. No ale wracając do Twojej sypialni to bardzo mi się podoba kolorystyka łóżka, dodatki i te zasłonki :)))) Ze dwa dni temu oglądałam Twoją sypialnię, tę zieloną hihi , no powiem Ci, że przeszłaś długą drogę i błagam, nie wracaj NIGDY do tamtej wersji ;P
    Dobra nie przynudzam, tylko idę chatę sprzątać, bo dopiero z zakupów wróciłam ale najpierw kawa :)
    Kissy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nuż widelec hehe to teraz się popisałam ;))))

      Usuń
    2. Sofy poszukaj na allegro, kiedyś je jeszcze widziałam. Może i masz rację, bo im się częściej bywa tym widzi się więcej mankamentów, ja bywam tak żadko, ze jestem zauroczona tym sklepem ale pewnie po setnym razie też widziałabym wady. Tez zauważyłam, ze rzeczy chodliwe, fajne, wycofują, nie wiem dlaczego, jakąś politykę mają, ot co. O tak pamiętam te kamionkowe, myślałam na kredki dzieciom ale nie wzięłam, bo bałam się , że dzieciaki zbiją i mówisz, że nie ma ? Do zieleni prędko nie wrócę i choć podoba mi się ten kolor to wolę oglądać go w ogrodzie i doniczce, hi hi hi. Pokazywałam szarości, malowaliśmy juz sporo czasu temu ale ciągle nie mogę wyjść z zachwytu nad kolorem, też całuję :):):)

      Usuń
  14. Ależ cudna jest ta bieliźniarka .... i szczerze się ciesze, że nie jest pomalowana na biało :)) Wspaniale prezentuje się w ciemnym brązie :)
    W ogóle sypialnia cudna, wszystko dopracowane w najdrobniejszym szczególe :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mąż by mnie z domu wygnał, ha ha ha, to jego mebelek, pozdrawiam

      Usuń
  15. Jaka przepiękna bieliźniarka!! Ogromnie zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bielizniarka piękna. Alu powiedz jaką farbą pomalowałaś część bielizniarki szukam podpowiedzi bo chciałabym troszeczkę przyciemnic swoje krzesełka ludwiczki ale nie wiem czym
    Pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno odpisuję, ale gdzieś w piwnicy zapodziała mi się puszka , to wosk barwiący Black Bison firmy Liberon , kolor dąb przydymiony, pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz:)

      Usuń
  17. Mogłabym wszystko wymieniać po kolei, wszystko mi się podoba! Sypialnia jest wspaniała! Wszystko pięknie dobrałaś! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie sypialnie właśnie lubię! Bez przesadnej masy drobiazgów, które tylko zagracają i rozpraszają uwagę.Stworzyłaś oazę spokoju, doborem niezbyt wielkiej ilości dodatków, ale to wcale nie znaczy, że jest w tym pomieszczeniu nudno!
    Wręcz przeciwnie!
    Bo wzoki na narzutach, pościeli, kolor ścian - wszystko ze sobą współgra i jest radością dla oczu.Połączenie nowego ze starym po prostu k o c h a m !!!
    Za taką bieliźniarkę wiele bym dała... Piękna! Bardzo mądrze zrobiłaś, że jej nie przemalowałaś na biało. Ja bardzo lubię mieszankę bieli z drewnem. Myślę, że akurat takie zestawienie absolutnie zawsze jest na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee... A zagłówkla pikowanego czarnego już nie masz???

      Usuń
    2. Zagłówek czarny Kochana jest w pokoju gościnnym, jak mnie odwiedzisz to chętnie Cię tam położę. Tutaj jeszcze kombinuję z zagłówkiem , zamówiłam materiał i jestem ciekawa jaki przyjdzie, bo kolor na ekranie może nie odpowiadać rzeczywistości. Jak będzie materiał wtedy pomyślę jaki zagłówek , czy pikownay , czy nie . Dorotko ściskam i przesyłam buziaki

      Usuń
  19. sypialnia piękna :)
    A mam pytanie o przesuwane drzwi- kupowałaś je gdzieś? czy są one robione na zamówienie? Podobnego rozwiązania szukam do swojej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi sa kupione dawno temu, drzwi wiszą i jeżdżą na rolkach. Ale myślę, że w sklepach gdzie można kupić drzwi albo w sklepach budowlanych jakieś sa rozwiązania, pozdrawiam

      Usuń
  20. No ja się nie dziwię,że uwielbiasz waszą sypialnię-jak bym taką miała też bym ją wielbiła :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się urządziłaś w sypialni :)) Moje ulubione kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! Bieliźniarka powala :) skąd masz taki piękny mebelek??? Dobrze, że nie chcesz go malować, dużo by na tym stracił. Też uważam, że brąz świetnie uzupełnia i ociepla szarości i biele, do tego odrobina czerni i mamy piękne ponadczasowe wnętrze :)
    Alicjo, twój dom pięknieje :)))
    Udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo elegancką , a zarazem przytulną sypialnię . Lubię połączenia czarno - białe , choć chyba nie odnalazłabym się w takich u siebie ..aczkolwiek lubię oglądać i podziwiać :-)
    Najbardziej zazdroszczę tej cudnej bieliźniarki .. idealna :-)

    Lalki , jak wszystko co prezentuję na blogu ,czy na facebooku można zamawiać - będzie mi niezwykle miło ;)
    Cena lalek : 110 zł lub 140 z dzidziusiem . Są to orginalne Lalylale , mają 50 cm wysokości , więc są spore . Wykonane z bawełny z domieszką poliakrylu , więc się nie mechacą . Można prać w pralce .
    Zapraszam do kontaktu mailowego : bed.agata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam Twoją sypialnię. Coraz bardziej mi się podobają ciemnobrązowe meble w monochromatycznym mieszkaniu. Bieliźniarka zdecydowanie ma to coś. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam znajomych, którzy w domu mają taki klimat jak Twoja bieliźniarka, jest pięknie i aż chce się ciągle wszystko podziwiać i na wszystko patrzeć:)
    Co do do Twojej sypialni, to prócz właśnie tego mebelka bardzo podobają mi się zasłony! Ja mam w pasy poziome i teraz widzę, że pion jest o wiele fajniejszy :)
    Och gdybym miała taką sypialnię, to też. Bym ją uwielbiała:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie! A drzwi są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne są te zasłonki, które uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie. A bieliźniarka taka ciemniejsza będzie cudowna. Ma swój urok. Szkoda by ją było na biało moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja uwielbiam twoje dekoracyjne relacje ;) Moge je oglądac cały czas - jest pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest wlasnie eklektyzm. Brawo Ali!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też ją uwielbiam:-) Jest przeurocza. Zdolna dziewuszka!:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ali pięknie:) Z klasą przez duże K, buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana ja już leżę w Twoim łóżku i zasypiam tak tu przytulnie, pozdrawiam http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękną masz sypialnię! Jak ja lubię te Twoje wyczucie stylu, to jak dobierasz i zestawiasz rzeczy, dodatki... A ta bieliźniarka jest przepiękna, ależ chętnie bym taka widziała u siebie:) Pozdrawiam Cię ciepło i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoja szarość jest piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. jest taka równowaga, i stary mebelek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia. Chciałabym zobaczyć to wszystko na żywo. Musi niesamowicie wyglądać. Świetnie dobrałaś dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję, piękne pomieszczenie Pani stworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie połączenia kolorów chyba zawsze się sprawdzają, chociaż ja bym wybrała jaśniejsze meble do sypialni

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś robiłem stolik na kawę samodzielnie, ale biurko czy też rolet samemu nigdy nie robiłem. Rolety kupiłem w sprawdzonym sklepie. Znalazłem ofertę na https://www.oknakonieczny.pl/ i ceny były na tyle dobre, że nawet się długo nie musiałem zastanawiać

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś kupowała koc lniany https://www.poduszka.com.pl/koc-lniany-c-29_55.html Jak nowy. Mocny i piękny.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥