środa, 12 czerwca 2013

Słońce, woda, piasek i wspaniałe widoki




Już jestem , wróciłam .
Trochę się za Wami stęskniłam i za chwilkę poodwiedzam i zobaczę co tam u Was słychać. Zanim to jednak zrobię chciałabym pokazać Wam gdzie byłam i co robiłam.
Wakacje, rozpoczęłam sezon urlopowy uroczym pobytem w Turcji w mieście Bodrum.
Trochę obawialiśmy się tego wyjazdu ze względu na dzieci. Po raz pierwszy wyjeżdżaliśmy z dwójką dzieci tak daleko. Milena nigdy nie sprawiała żadnych problemów, stworzona do podroży, otwarta do ludzi, cygańskie dziecko, ale Misiek bardziej płaczliwy i czasami bojący się ludzi. O dziwo nasze obawy były bezpodstawne, był dzielny, radosny. Uf, urlop nie był męką, wypoczęłam.
Dnie spędzaliśmy nad morzem bądź w basenach. Śniadanko, basenik, trochę słonka z kremem z wysokim filtrem, potem drzemka Miśka. Znowu jedzonko, morze, albo jakieś zakupy w pobliskim miasteczku i tak upływał nam czas . Miło, cieplutko, wesoło.

 
Hotel powitał nas przepiękną roślinnością. Toną w kwiatach.
 

 

 
Jeden dzień był wietrzny, co widać, morze wzburzone.




Widoki przepiękne.





Restauracja, bar, baseny i cudowny widok, ponieważ hotel położony na wzniesieniu.
 
 

Dzieci szalały na basenach i zjeżdżalniach. Mamusia też hi hi hi. Tatuś był ostrożny hi hi hi.


Zomba na basenie, oczywiście moja tancerka nie mogła opuścić okazji aby zatańczyć.

 
 

Pokoje o wystroju nowoczesnym, niebieski, fiolet. Meble białe.
Mieliśmy dwa pokoje, łazienkę i przedpokój i wielkie szafy. Było bardzo wygodnie.
 

 
 
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie sfotografowała mebelków, które bardzo lubię. Metal, ratan, białe poduchy.
 

 
Spacerek po pobliskich miasteczkach .
 




 
 Animacje w hotelu, czyli wieczorna dyskoteka dla dzieci.
A potem moja córka musiała wystąpić na scenie, w ubranku zakupionym w Turcji.
 

Podczas drzemki Miśka i wieczorami mogłam poczytać. Zabrałam ze sobą książkę, którą poleciła właścicielka dwóch blogów:  kawazcynamonem.blogspot.com i dekormaniaczka.blogspot.com.
 Kwiaty na poddaszu 380 stron fantastycznej historii o miłości, odrzuceniu, cierpieniu, władzy pieniądza.
 Kwiaty to dzieci , które na kilka lat zostały zamknięte na poddaszu, ponieważ ich dziadek nie mogł dowiedzieć się o ich istnieniu. Dzieci żyją w ciągłym strachu, bez słońca, bez ruchu na świeżym powietrzu, żyją nadzieją, że wkrótce ich koszmar się skończy. Czy tak się stanie ?

 
" ...Kocham cię - odpowiedział- Usiłuję ciebie kochać, bez względu na to, co robisz. Muszę cię kochać. Wszyscy musimy cię kochać, wierzyć ci i ufać, że działasz w naszym interesie. Ale popatrz na nas , mamo, i naprawdę nas zobacz. Cathy i ja czujemy, że nie widzisz krzywdy jaką nam robisz. Przychodzisz do nas uśmiechnięta i roztaczasz przed nami wspaniałe plany na przyszłość, ale nic z tego się nie materializuje. Dawno temu, gdy po raz pierwszy opowiadałaś nam o tym domu i swoich rodzicach, stwierdziłaś, że będziemy zamknięci tylko jedną noc, a potem zmieniłaś ją na kilka. Potem było kilka tygodni, potem miesięcy... i już przeszło dwa lata czekamy na śmierć starego człowieka ..." 
 Zachęciłam , do przeczytania  ?
 Jeśli ktoś z Was nie słyszał o tej pozycji , gorąco polecam. Jest  5 części tej opowieści, ja pochłaniam już drugą. I ciągle mnie zaskakuje jak autor z niezwykłą trafnością opisuje emocje, przeżycia ludzi  ...
 
To tyle na dzisiaj.
 
Wypoczęta i pełna energii zabrałam się za przemeblowania w domku, zmiany dekoracji i nowych planów wnętrzarskim. Mam też kilka zaległych fotek , które zrobiłam przed wyjazdem więc wkrótce pokażę. 
 
A jak ogród zarósł chwastami !!!!!! o rety !!!!!
 
Pozdrawiam wszystkich i dzięki, że do mnie zaglądaliście.
Pędzę do Was, mam mnóstwo do nadrobienia.
 
Ali 

34 komentarze:

  1. Fajny urlop i bez tych dzikich tłumów,czekam na dzieła Twych rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zazdroszczę urlopu w Turcji, ja byłam w ubiegłym roku także jestem zachwycona Turcją! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wypoczynek, mój dopiero przede mną:))) Odlotową masz tą córcię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dziękuję za miłe słowa, życzę Wam ciepłych i wesołych urlopików :)

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia!!!
    Twoje dzieci już obejrzałam, mężuś to pewnie ten na leżaku.......... A Ty to ta tancerka w białej bluzeczce i okularach??? Tak się wpatruję i wypatruję.... hihihi!
    Moje najstarsze dziecię jutro przylatuje z Teneryfy (komu dobrze, to dobrze), niestety mnie znowu urlop gdzieś daleko ominie. Ba! - winne jak zwykle kochane pieniążki, ale jestem pozytywnej myśli, bo co się odwlecze, to nie uciecze...
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha , KOchana mężusia nie ma na tych zdjęciach, nie mieści się w kadrze ha ha ha. A ja z reguły po drugiej stronie aparatu, to ja jestem rodzinnym fotografem więc mnie na zdjęciach ze świecą szukać, i nie taka odważna aby kicać półnaga na basenach hi hi hi , pozdrawiam ale akumulatory naładowałam i domek jakiś ładniejszy jak długo mnie nie było, pozdrawiam i zaraz zajrzę co u Ciebie słychać :)

      Usuń
  5. Ale cudny urlopik miałaś! Nic tylko pozazdrościć :) Ja czekam już na realizację moich planów wypoczynkowych. Ale do tego czasu jeszcze ho-ho do zrobienia mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zyczę abyś zrealizowała swoje plany wypoczynkowe, należy się nam jakiś odpoczynek :)

      Usuń
  6. Pierwsze zdjęcie jest piękne, szkoda, że inne nie są już tak wyraźne ... ale spoko i tak czułam ciepło słońca i zapach kwiatów
    a właśnie odnośnie kwiatów jest film pod tym samym tytułem ... dla mnie ta historia to horror

    życzę łagodnego powrotu z pięknego raju do rzeczywistości :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tymi zdjęciami, mocne słońce i szkiełko chyba zabrudzone, bo teraz jak robię zdjęcia , to jest ok. u nas słonecznie i cieplutko , więc klimatycznego szoku nie przeżyłam , pozdrawiam

      Usuń
  7. Welcome back Ali, cieszę się , ze Twój urlopik się udał a teraz czeka Cię to co lubisz...prace ogrodowe:-))) Buziaki i zapraszam na candy do mnie. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha , nie widziałaś takich chaszczy !!!!! Oj plecki i nóżki będą bolały !!!!, pozdrawiam i na pewno Ciebie odwiedzę :)

      Usuń
  8. Piękne wakacje! Zazdroszczę Wam tego wyjazdu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego urlopu. Książkę połknęłam w dwa wieczory, super. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, widać że urlop się udał. Mam nadzieję, źe i mi w tym roku uda się gdzieś wyjechać by słońce oglądać codziennie, a nie tylko w przelocie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, Nika, Beti życzę Wam cieplutkich i wesołych wakacji :)

      Usuń
  11. Fajny urlop! Idealna odskocznia od tej fatalnej pogody w Polsce. Mieliście śliczny pokój w hotelu!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że urlop był udany. Boski błękit, ciepły piasek, tylko czemu tak krótko...Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo nareszcie ...cos sie zaczelo dziac :), 17 dluugich dni ...zagladalam do Ciebie co wieczor, a tu nic i nic! :) widze, ze urlopik sie udal, bardzo sie ciesze.
    A teraz do roboty kochana :) czekam na nowe fantastyczne inspiracje, malowanie, przestawianie, szycie, gotowanie...
    Uzaleznilam sie od Twojego bloga...to juz prawie stalo sie jak paciorek przed snem, nie odmowie to nie zasne :))))
    Buziaki :)
    Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, aż się wzruszyłam. pozdrawiam Cię gorąco i pewnie jutro nowe zdjęcia, wielkie buziaczki i dla Kubusia teżżżżżżżżżżżżżżżż

      Usuń
  15. Uraczyłaś nas pieknymi zdjęciami, wszystko wygląda bajecznie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Wprowadziłaś nas w wakacyjne klimaty, dzięki temu wiem, że mój urlopik już niebawem. Turcję bardzo lubię, byliśmy chyba z 5 lat temu w miejscowości Alanya - są tam bajeczne ogrody i śliczna plaża. Cudne zdjęcia, córeczka zachwycona, widać że takie żywe sreberko!Jak kiedyś zaplanujemy znowu Turcję to może skorzystam z tego hotelu, bo widać, że super!
    Pozdrawiam i cieszę się, że wypoczynek Wam się udał. - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my byliśmy 4 lata temu w Alanya, turcja jest piękna , i pewnik , jest słońce !!!!!

      Usuń
  17. super ,że tak pięknie Wypoczęliście - buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne i zasłużone wakacje!!!
    Widoki bajka!
    Fajnie, że już jesteś;)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wybraliście miejsce na urlop,,no i najlepsze jest to,że jesteście z niego zadowoleni!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w tamtych okolicach dwa razy i mam wspaniałe wspomnienia :-). Miłego powrotu do rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Do Turcji wybieram się od dwóch lat, może końcu tam dotrę:) Obrazki sa zachęcające.Książki Kwiaty na poddaszu nie czytałam, ale widziałam film. Bardzo wzruszająca historia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam w Turcji i jeszcze bym chciała :)
    Fajnie,że wróciliście zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Urlop udany, a teraz szybki powrót do rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe miejsce więc i urlop musiał być udany :)) Książkę jak znajdę to kupię,bo lubię takie zagmatwane historie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne wakacje mieliście...pięknie tam bardzo :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jest mi bardzo miło, że jesteście tutaj razem ze mną. ♥